![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze doen u ter plaatse dood voor extra geld of een voorbeeld te stellen. Nog nooit zo een massa propaganda zien gehoorzamen. Maar ik ben dan ook na 1935 geboren.
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik verdenk dat u de "kritische groep" (u noemt die gegarandeerd anders) bedoeld maar juist die groep laat zich niets wijsmaken door, ocharme, "verschrikkelijke" anekdotes of emotionele "argumenten" a.k.a. chantage, maar puur op wetenschappelijke data, studies en statistieken. Daarom ook dat deze groep net kritisch staat tegenover dit hele corona circus omdat men de cijfers maar al te goed kent ! (bron grafiek: Sciensano https://epistat.wiv-isp.be/covid/) Laatst gewijzigd door StV : 3 maart 2022 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had hij geen CST, dat hem zou hebben moeten beschermen? Tegen besmetting/zware symptomen/sterven?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lichamelijke conditie, achterliggend ziekte edm.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Kijk.. ik lees net dit op een site die het aantal griepdoden in NL monitort: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Willekeurig genomen... Aantal griepdoden in Nederland tijdens de eerste 4 weken van het griepseizoen in 2009 vergeleken met de periode tussen 2004 & 2008 ![]() https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2009...r-kou-en-griep |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag je niet in coma laten brengen, dat is het heikele punt. Zelfs al overleef je het dan nog is het leven de moeite niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen in Lier stierf een huisarts van 66 jaar aan Covid,in Merchtem stierf er zelfs een huisarts van 61 jaar aan Covid. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201026_95500310 26 oktober 2020 "Dr. Professor huisarts Jan Vandevoorde (61) van de Groepspraktijk van de huisartsen van Merchtem heeft de strijd verloren tegen het coronavirus. De Merchtemse arts liep het virus op en overleed zondagnamiddag na een ziekenhuisopname in intensieve zorgen. Familie, kennissen en de hele huisartsenpraktijk waaraan dokter Jan was verbonden, reageren ontzet." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voornamelijk 85 plussers en mensen met een verminderde weerstand.
Dit in tegenstelling met Covid ,waar ook kerngezonde jonge mensen het moesten afleggen,iets wat je met een gewone griep veel minder ziet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik begrijp eigenlijk niet wat je hier nu probeert te doen? Minimaliseren van griep of maximaliseren van covid? Beetje belachelijk. Cijfers uit Amerika voor 2019-2020: Influenza US deaths by age group/ Zal niet zoveel verschillen bij ons. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 3 maart 2022 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even geleden (bericht de dato 12 november 2020) in een uitzending zag een biostatisticus he zo: p.s. Zo blijf ik zelf het mondkapje dragen, dit jaar nog geen griep gehad. Hadden onze Chinese vrienden dat al niet goed gezien??? ![]() Van de site: ![]() Persoonlijk zou ik niet durven te beweren dat de slag tegen het C-virus gewonnen is. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 maart 2022 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en witte, moeten we de scholen niet gesloten houden? ge weet maar nooit eh
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() 't Is vakantie nu.. wacht maar tot volgende week.. cijfers gaan weer stijgen! Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 3 maart 2022 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Lol. Ik denk dat je de grafiekjes van griep en covid verwisseld hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Covid is of wordt binnenkort een verkoudheid, de griep blijft de griep. Nu ja, dat is ook niet waar, er zit nogal wat variatie in wat we griep en verkoudheden noemen. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 3 maart 2022 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |