![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
die vladimir poetin stort hele russische RAS in dood en honger, dus ze gaan hem nog doodschieten denk ik. coup in rusland komt eraan, nieuwe Russische revolutie |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Minister-President
|
voel mij zo raar, einde van de wereld is nabij, zo voelt het aan, binnen 8 weken bestaan wij niet meer, Nucleaire Holocaust zal feit zijn, ook ik zal dan gewoon DOOD zijn, zo voelt het aan nu.
vladimir poetin is een psychopaat die de hele wereld zijn graf wil in sleuren. Isoleercel JOris delft voor 5 jaar zou de beste behandeling zijn voor hem. geen enkele russische leider was ooit zo ziek. |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
is dit dan Armageddon? KOmt jezus terug? luider bidden kan helpen nu he? |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Shit! De wind komt de komende 7 dagen uit het Oosten
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op huidig ogenblik zijn er al véél mensen die Rusland de rug toekeren, is het in de sport dan is het wel ergens anders. Ik dacht ergens Internetsgewijze gelezen te hebben dat er al iemand was die een aardige som wilde geven aan hij/zij die Poetin wil arresteren of ... Deze Russische zakenman looft een beloning uit van $1 miljoen voor de arrestatie van Poetin
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 maart 2022 om 14:52. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Oekraieners hebben het al altijd moeilijk gehad en nu nog dat. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
correctie: volgens 'Mein Kampf' is de brand veroorzaakt door oekraïnse saboteurs die een laffe aanval vanuit het bijgebouw hadden ingezet om een beschieting van de centrale uit te lokken
bron: RT.com |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Europees Commissaris
|
Buiten RT is er waarschijnlijk niemand die de woorden 'saboteur' of 'laf' zou gebruiken, maar als je die woorden negeert lijkt dat, ook volgens internationale experts, wel een correctere versie van de feiten te zijn dan wat Zelensky vanochtend riep.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door edwinp : 4 maart 2022 om 18:40. |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij vindt dus dat hetgeen Poetin t.a.v. Oekraïne uitspookt deel uitmaakt van een normale werkwijze in de relatie tussen buurlanden...
|
|
|
|
#52 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
We zien dat in Syrië , Irak, en nu in Oekraïne. Maar wat ik wil zeggen is dat Poetin niet te vergelijken valt met Stalin of met Hitler. En hij is niet de enige regeringsleider met grootheidswaanzin of de enige politicus die territoriale expansie op het oog heeft. Poetin beschikt over de middelen om het te proberen.
|
|