![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als wij het maar goed hebben en als wij ons maar goed voelen, komt alles wel in orde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat geloof ik, maar ik hoop dat je je kan optrekken aan het feit dat jullie veel mensen hebben kunnen redden daar uit de Shaba.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Interessante analyse Jantje maar in onze kenniseconomie is dit dus een POLITIEKE MANCO. een vriend van mij heeft nu die hele Trias Policas verder laten evolueren tot nieuw machtsmodel, ECH theorie. Ik zal zijn boek nog moeten doorspitten, jammer genoeg wil hij geen interviews doen met mij of in media. Maar zijn visie is geniaal in feite. zelf bekijk ik het dierlijker, DierenRIJK is 100 % Anarchistisch zootje haha ahha poetin zou dan meer op een dier lijken dan op een moderne, Lange, blanke, grootgeschapen, vetgemeste, Westerse MANMens, met een knipoogje voor de feminieme rol in bed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() ja dus deze hypersonische raketten van russische militaire Industrie bewijzen nu dat het Russiche Leger nu over een superieur wapen beschikt
en er kunnen kernkoppen op worden gemonteerd met kracht van 100 tot 500 kilotons Derde WereldOORLOG is nu een feit is vladimir poetin dan toch de reincarnatie van het Atma van adolf hitler? de overeenkomsten zijn niet mis. Echte bruine en zwarte, indiase Hindoe Apen zouden dit absoluut geloven. Trieste is dat alle blankenhaters nu dus Pro Poetin zijn ok, omdat hij nu blanke ariers uitroeit op grote schaal. ik schat dat er nu al minstens 50.000 doden in totaal moeten zijn incl russische militairen, elk leven telt, incl ongeboren babies. Zwangere vrouw die zo vermoord wordt telt voor twee, bij tweeling voor drie, enz. IK voel mij machteloos, velen op dit forum (Jantje) voelen zich ook zo en hebben het zelf gezien met eigen ogen. -------------- zie onder soon after they're launched, and reach as fast as 12 times the speed of sound (9,200 mph or 14,800 km/h) with a range of up to 1,800 miles (3,000 km). ------------------------------ https://www.livescience.com/russia-h...2-8a7daf4af060 Russia strikes Ukraine with new hypersonic missiles: Here's how they work. By Tom Metcalfe published 2 days ago Will this herald a new era when these super-fast weapons could come to dominate warfare? Russia claims to have used its Kinzhal hypersonic missiles for the first time, in its invasion of Ukraine — perhaps heralding a new era when these super-fast weapons could come to dominate warfare. Russia announced on Saturday (Mar. 19) it had used the Kh-47M2 Kinzhal missile system — its name means "dagger" in Russian — to destroy a weapons depot in western Ukraine, according to a report by Reuters news agency that quoted the independent Russian news agency Interfax. Russia's state-owned TASS news agency reported the missiles have been deployed on "experimental" combat duty since 2017 with a squadron of Mig-31K fighter jets in southern Russia. Kinzhal missiles The hypersonic Kinzhal missiles are one of several high-technology weapons Russia unveiled in 2018. The Russian president Vladimir Putin has called them an "ideal weapon," and they've been deployed so far on Russian aircraft, such as the Mig 31K. Their payload of about 1,000 pounds (480 kilograms) is usually a high-explosive warhead, but the Kinzhals can also be armed with nuclear warheads of the same size — equivalent to between 100 and 500 "kilotons" of the explosive TNT. Russian media sources report the Kinzhal missiles quickly accelerate to more than four times the speed of sound (3,000 mph or 5,000 km/h) soon after they're launched, and reach as fast as 12 times the speed of sound (9,200 mph or 14,800 km/h) with a range of up to 1,800 miles (3,000 km). (Anything faster than Mach 5, or five times the speed of sound, is considered "hypersonic"; physical changes in the supersonic airflow become significant at such speeds, and so they represent a challenging regime for aerospace engineers.) https://www.livescience.com/russia-h...2-8a7daf4af060 --------------------------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haal je dat nu toch dat die hypersonische raket een beslissende rol gaat spelen ? Dit is gewoon het antwoord van rusland op de nu al enkele dagen rondgaande analyse van de VS en de UK militaire inlichtingendienst dat de russen quasi door hun voorraad 'slimme' munitie zitten + dat ze volkomen mislukt zijn in air dominance boven Ukraïne af te dwingen. Om te counteren dat ze enkel nog maar zware artillerie gebruiken, hebben ze nu hun modernste wapen ingezet. Maar waarom ? Om een opslagplaats op te blazen ?
![]() ![]() Dit zijn zuiver PR aanvallen, om hun 'kracht' te tonen, terwijl het gros van hun landmacht al wekenlang nauwelijks vooruitgang boekt. Het enige dat hen nog massaal lukt is steden kapot schieten en burgers vermoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De grootste angst van Putin is dat NAVO zich moeit, dus hij gebruikt dit als afschrikmiddel en spierballenvertoon, samen met zijn grootspraak over nucleaire wapens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar binnen de menselijke politiek heb je een combinatie van verschillende systemen uit het dierenrijk. In het oosten werkt men vooral met het koningsysteem, terwijl men in het westen werkt met een haantjessysteem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PR aanval ? Ik geloof het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maskirovka dus, spierballengerol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja je kan gelijk hebben, die brandstof voor de hypersonische raketten is onbekend, niets over gelezen. Russische Militaire Industrie heeft nu geen geld meer om halffabrikaten voor wapen produktie te importeren dus ze kunnen nu snel doodbloeden. China zei ook dat het geen wapens zal leveren aan Rusland en Oekraine om strikt neutraal te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge rijdt niet ergens binnen, zonder lange tactische voorbereiding vooraf he. Mispakt u niet, vergis u niet en ziet toe dat niemand u misleidt.
All warfare is based on deceptions. Wat voor publiek buiten komt en hoe het werkelijk is, zijn toch 2 andere zaken. Wat we al geleerd moesten hebben. Stop gewoon met naar the narrative te luisteren mensen, ga weg bij uw bank, doe alles cash en schakel terug op 2G telefoon. We are being brainwashed ! Alle tech wordt opgesteld om dieper in ons leven te penetreren. Liefde, dat is wat we moeten achterlaten. De liefde in haar eer, naar de waarheid. Niet naar de TV. Turn it off.
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja Cufi niemand kent elkaar meer op straat nu door de Smartphone en internet shit ok anoniem alles overal iedereen iedereen is bang voor elkaar geworden dus ja de Hi Tech heeft ons nu ontmenselijkt Kan Rusland de WERELD Redden olv van Vladimir POETIN de Grote hahha haha Stel dat Poetin doordraait en met kernkopjes rond gaat schieten?? Kan Poetin in zijn eentje op BEVEL vd Dictator 100 Kernkoppen op ICBMs lanceren?? Hij neemt dan ons allemaal mee in zijn Nucleaire Massagraf haha haha mensen zoals mij die suicidale patienten zijn denken hier heel VERLOSSEND over ok Voor mij is de DOOD vaak een Verlossing uit mijn minderwaardigheid en hele lijdensweg ok. Vaak wil ik niet meer leven, maar mijn kat, Wieroe helpt mij hiermee. Heb niemand meer over in feite. Zal Rusland dan einde van de wereld voor elkaar krijgen?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten daar niets van Dewanand, de pers en haar overheid liegen en handhaven censuur.
Het weinige dat ik weet, is voldoende om te weten dat Rusland niet ons enige probleem is. Voor mij is het een herhaling van een herhaling. Ik weet zeker dat ik ooit doodga en tot dat gebeurt, de duivel en diens minions alles zullen proberen mijn geliefden en mij mee in diens verhaal te trekken. Solus Christus
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer efficiënt dan een hypersonische raket : Een 50 jaar oud Tupolev onbemand verkenningsvliegtuig.
Vliegt ongemerkt meer dan 500 km door NATO airspace om met bom aan boord neer te storten in Zagreb, Kroatië. https://www.demorgen.be/nieuws/opzie...atie~b4193a3d/ https://www.gelderlander.nl/buitenla....google.com%2F
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de Golfoorlog destijds hebben de Amerikanen dat ook gedaan. Patriotraketten, cruise missiles, enz… |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
als dit vliegtuigje onder de 200 meter vliegt dan kan het de radar toch passeren?? Hoe hoog is deze radargrens??? |
|
![]() |
![]() |