![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja joh je kan IRan er alvast bij zetten denk ik maar kernwapen inzetten kan niet als 100.000 parachutisten een Verassingsaanval doen met zware wapens en mobiele raktten midden in centrum v hoofdsteden. in theorie kan een hele grote Armada vloot van supersonische transport troepen door de lucht die onzichtbaar zijn voor radar wel een dropping doen op deze schaal Afweer geschut uitschakelijk is tegenwoordig heel snel gepiept Toekomst is permanente OORLOG op aarde Terminator Rise of the Machines |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pakistan en Israel hebben er ook voldoende.
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We hebben al genoeg wereld oorlogen gekend in de geschiedenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als Israel zijn kernwapens gaat gebruiken binnen of buiten Europa tegen hen zullen Rusland en China hun kernwapens gaan gebruiken.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 maart 2022 om 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland zou er in de 50 hebben. En dan? Putin gaat ze toch niet alle 50 te gelijk weg schieten zeker? Of ge er nu 50 hebt of slechts 5, maakt geen verschil. Als ze Meneerke Putin zouden doen voelen dat, bij de eerste die hij durft te lanceren er drie andere onderweg zijn richting 't Kremlin gaat die zijne kak wel inhouden hoor. Ik vraag mij dikwijls af, wat, mocht Oekraïne al bij de NAVO toe getreden geweest zijn, wat dat ze dan zouden gedaan hebben? Laatst gewijzigd door Garry : 24 maart 2022 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet door u zwak op te stellen en te tonen hoeveel vrees je hebt dat ge indruk gaat maken op Putin hoor. Als je van een kwade hond gaat lopen omdat ge er bang voor bent, bijt hij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb toen geantwoord dat het niet " dankzij" is maar "ondanks", is. Ik hoop heel hard dat ik ongelijk krijg maar ik vrees voor het andere. Putin zit nog maar in het begin van zijn opzet en ondervindt iedere dag dat hij ongemoeid gelaten wordt door de NAVO, dat de NAVO schrik heeft voor hem, ze staan er bij en kijken er naar en hierdoor gesterkt zal hij door gaan, hij zal alles pakken wat hij kan en wil, of het nu al dan niet een NAVO land is. Laatst gewijzigd door Garry : 24 maart 2022 om 01:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Just saying...
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Oef, bedankt cato, jouw feilloos inzicht is een hele opluchting voor ons allemaal!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als je dat getalm en dat gesukkel van het Russische leger bekijkt, begin ik mij serieus de vraag te stellen of die Russen überhaupt nog wel in staat zijn om één kernraket af te vuren (en dan liefst nog iets verder dan de tuin van het Kremlin).