![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Vind je het horloge van Versluys mooi? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 20,00% |
Nern |
![]() ![]() ![]() |
16 | 80,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Tijd en datum en dat een heel eind onder de zeespiegel. Chrono Swiss en sub 1000 euro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat zo'n koperen horloge die je krijgt als je 50 jaar hebt gewerkt?
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tutut, 't is niet omdat jouw wijzerke een secondenorgasme chronometreert dat madam geen jong stijver wijzerke wil, hé.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ohja, die van ons die houdt van stijve wijzers.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt goedkoop daar heeft u gelijk in.
Ligt tussen 1500€ en 2500€ Ik vind die dat toch meer waard dan het 'gestolen horloge van Versluys. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja gasten die Tudor of Breitling / Rolex / Omega / IWC budget hebben vinden dit natuurlijk een goeiekoop ding. ![]() Maar er is weinig dat beter is dan die Seiko's de Japanners weten wel hoe ze een horloge moeten maken. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 5 april 2022 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof dat er in de familie nog iemand een Pontiac digital LCD horloge heeft, goudkleurig in een doosje.
Het juiste model ontsnapt mij om er een foto van bij te zetten. ![]() Eens vragen bij gelegenheid.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In veel gevallen zou ik zeggen pak een japanner, dan weet je gewoon dat het blijft werken. Voor horloges is dat zo, voor auto's voor stereo's enz... enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Casio LCD's uit de jaren 80 zijn ze overigens terug beginnen maken. Vintage, ...
Herrinner je die met die rekenmachine ![]() of deze, Casio uit Blue Thunder ![]() Die laatste is een kleine 800 $ waard voor het ogenblik, zijn er blijkbaar niet veel van gemaakt. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 5 april 2022 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naargelang waar ik moet zijn draag ik deze (ongeveer dezelfde)
![]() Meestal blijft die dus thuis in zijn 'nestje' liggen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 april 2022 om 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind analoge horloges nochtans wel iets hebben, maar qua accuraatheid zijn zelfs goedkope casio's meestal beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 april 2022 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat van Versluys is wel extreem accuraat heb ik gelezen. Soit, ik vind het niet echt mooi maar ik begrijp wel dat het gekocht wordt als investering. Als je het echter draagt en er mee staat te pronken in de kranten, dan ben je een achterlijke idioot.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in mijn verzameling een exemplaar dat nieuw minder dan 50 Euro kostte, met een maandafwijking van minder dan 12 seconden en... een paar dure modellen met een maandafwijking van een minuut of meer. Trouwens, de meest exacte tijd dag in/uit heeft mijn smartphone. Niet 1 en zeker niet mijn duurste polshorloge komt in de buurt van zulk correcte tijdaanduiding.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 6 april 2022 om 06:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed voor jou en idd. correct.
Mijn grootste enthousiasme gaat uit naar technische pareltjes van niet digitale analoge automatische polshorloges met een aantal extra complicaties. Vind ik fascinerend. Dat en modellen met een geschiedenis via de luchtvaart zijn mijn ding.
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken zo iemand die Russische horloges verzamelt. Hij heeft er ondertussen een honderdtal... Maar of ze vandaag nog iemand wil is een andere vraag. Al gaat hij die niet verkopen natuurlijk...
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn volgende doel is het opsporen van een AOPA navimeter uit de tijden van de NASA maanvluchten jaren 60 met extra 24u aanduiding als complicatie. ![]() Maar ik ben bang dat dit in realiteit 1. practisch onvindbaar is. 2. en... in voorkomend geval stukken boven mijn budget. Het zal een recentere editie worden, denk ik. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 6 april 2022 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |