![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat je exact met voorwaardelijk bedoelt is mij niet duidelijk.
Wat ik wel weet is dat je destijds na de opleiding anderhalve keer de tijd van de opleiding moest volbrengen. Op een bepaald moment ontstond er een braindrain. Informatici die meer konden verdienen in de burgersector. Dokters, ingenieurs die het kort na de opleiding voor bekeken hielden bij defensie. En dan spreken we nog niet over de piloten. Zelfs chauffeurs die na hun opleiding in de burgersector gingen werken. Maar ok, dit heeft niets meer met dienstplicht te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nee, voor de Nederlandse, maar ook meer West Europese defensies, schaam ik me al minstens anderhalf decennia. En in Nederland neem ik dat het CDA en de VVD vooral kwalijk, hun mond altijd vol over Rechtse veiligheid, maar zij hebben onder minister Hillen, wel heel zware schade berokend aan ons defensieapparaat, daar heeft links alleen maar van kunnen dromen.... |
|
![]() |
![]() |