![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is zelfs denk ik zo een programma op tv waarin schijnhuwelijken worden gepromoot. Blind getrouwd. Onderzocht door juristen en gecatalogeerd als schijnhuwelijken ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 april 2022 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
… Wacht, daar moet ik even over nadenken. ![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het verschil tussen een gearrangeerd huwelijk en een schijnhuwelijk ? De kans op slaag wanneer de vrouw er geen zin meer in heeft ?
Ik vraag het maar omdat een kennis vroeger probeerde een Turkse vrouw te huwen en dat is niet doorgegaan omdat het volgens de overheid een schijnhuwelijk was. Al onze vrienden van Turkse afkomst konden echter zonder probleem wel huwen met vrouwen uit datzelfde dorp. Dat waren om de een of andere reden geen schijnhuwelijken maar dus dat van de man zonder Turkse roots wel ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 20 april 2022 om 06:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wees maar zeker dat bij wettelijke samenwoonst of huwelijk met een illegaal er streng wordt gecontroleerd. Ge moogt rekenen dat de politie zeker 3 keer bij u onaangekondigd op bezoek komt. En dat is niet om een tasje koffie te drinken. Ze doen een mini huiszoeking, met uw toestemming uiteraard.
Wie zo dom is om die controle een beetje tegen te werken (privacy) kan het wel schudden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik zal met jou eens wat koffie gaan drinken waar geen enkele legale zit. Open en bloot hoor. Ik heb daar nog nooit een agent gezien ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 april 2022 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politie zelf toestemming geven voor een huiszoeking te komen doen, dat is pas dom.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet dat een illegaal mag huwen.
Een zoekopdracht "huwen met een illegaal" levert het volgende op: Een gewone verblijfplaats is niet noodzakelijk legaal. Ook als je illegaal in België verblijft, mag je er trouwen als je aan de grondvoorwaarden om te huwen voldoet. Zie ook de omzendbrief van 23 september 2004 bij het Wetboek IPR, subtitel K. Zie ook agii.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als alles normaal is mag de dienst vreemdelingenzaken een voorlopige verblijfvergunning afleveren. Je hebt er alle belang bij om toe te laten dat ze neuzen op de slaapkamer, in de kleerkast, in de badkamer, in de schoenenkast enz.. |
|
![]() |
![]() |