![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar als er sprake kwam dat de boot van Putin was werd van de ene dag op de andere de Russische crew, hoofdzakelijk veiligheids agenten van hoog niveau (close to the Kremlin) 100% geruid werd door een "normale" Britse crew. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nog beter ...ik ben er zelfs zeker van ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 mei 2022 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je reacties tegen de tycoons/oligarchen/rijken (in 't algemeen) verwijzen naar een obsessionele irrelevante houding vind ik. Neem nu je Portugees paspoort verhaal van Tovarich Abramovich: denk je nu echt dat 'm dat gaat vrije toegang geven tot zijn domein in Cap Ferrat of in St Barths? Tsk, tsk... Nogmaals: die gasten trekken zich op dat niveau minder tot niks aan van het aantal miljoenen dat ze bevroren zien; des te meer van hun beperking om naar die plaatsen te kunnen komen zonder juridisch lastig te worden gevallen of godbetert uitgewezen... Dat doet echt pijn aan hun ego. Dat, beste Fred is mijn mening, niks meer. Niet nodig zo schagrijnig te doen. 't Is wat het is, hé.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'islanders' willen helemaal niet meedoen aan die sancties. Ze vinden hem a "beautiful person". En voor 1 Abramovich die de publiciteit nooit geschuwd heeft zijn er 10 anderen wiens gezicht nauwelijks gekend is en met 'n andere nationaliteit neerstrijken waar ze willen. Ik ken er 1 die met de ex burgemeester van Lloret louche zaakjes onder tafel deed om op de voormalige Plaza de Toros 'n winkelcentrum te bouwen. Diens yacht vaart regelmatig nog vrolijk voor de kust van Ses Illetes, Formentera. Tiswattetis eyh.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen probleem met Roman hoor. (Kan ik me niet permiteren ookni.) 't Is nen dikke maat, wat mij betreft. ![]() Irma was't herinner ik me nu, hoop ik, was het. (zonder te spieken).
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 17 mei 2022 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De romantische trip van Poetin en Loeki vorig jaar ,dat was echt niet op een kleine vissersboot. ![]() Eén jacht van de vele die hij heeft overigens. ![]() https://nautica.news/chayka-vladimir-putins-yacht/ Laatst gewijzigd door parcifal : 17 mei 2022 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed we zullen maar geloven wat in dat gazetteke staat. Die zullen wel op de hoogte zijn van alle details ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 mei 2022 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat wij begot niet weten waar die gasten uithangen en of ze daar dan al dan niet (nog) welkom zijn. Maar goed ik geef je gelijk dat ook ik veronderstel dat ze momenteel niet op een terras zitten in St-Tropez. Alleszins is in een oorlog het eerste slachtoffer altijd de waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |