![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je zou het als een soort R hamstergedrag kunnen zien, grijpen wat maar kan zolang de mogelijkheid zich stelt. Mochten ze er gerust in zijn dat wat bezet is ook verworven is voor de eeuwigheid hoeft zo'n gedrag natuurlijk niet, maar die zekerheid blijkt zeker niet op basis van dit gedrag.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit beweerd wat jij hier neerschrijft, richt je tot de juiste persoon of verwijder de fanta uit je hoofd. Ik stel dat 'n verliezer van de oorlog die aan de haal gaat met oorlogsbuit nieuw is voor mij, deze had ik nog niet gehoord. Meestal gaat de overwinnaar aan de haal met de buit. Dat lijkt mij logica. Kritisch denken is idd niet iedereen gegeven. Als 't (TV/gazetten)plaatje klopt in hun hoofd, worden er zelfs geen vragen meer bij gesteld, niet verder over nagedacht. In heb geen aandelen in deze oorlog, ik kies geen kant. Ik kan 't me veroorloven om alles wat de media verspreidt in twijfel te trekken & er m'n eigen conclusies over te trekken, daar ik door de westerse censuur op de andere kant van 't verhaal niet in staat ben te verifiëren wat zij te vertellen hebben.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exact!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kritisch denkend ben je dan? (Ik zou daar meteen bewijs voor vragen voordat ik mee op de kermismolen spring). Ik las ergens dat 't morgen goud gaat regenen. Dalibor rent naar buiten met z'n pet om 't op te vangen. Je ziet, 't is niet iedereen gegeven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat er in oorlogen vreselijk smerige dingen gebeuren weet welhaast iedereen. Daar had ik jou niet voor nodig. Ik stelde zelfs 'n paar posts eerder al dat oorlog an sich immoreel is, waarop jij mij toeschreef, en ik citeer; Citaat:
Maar waar is nu die duivelse Russische soldaat die 'n wasmachine uit 'n Oekraïens huis op z'n rug laadt & ermee huiswaarts keert, 100den, misschien zelfs duizenden kilometers ver. Of liep hij ermee naar 't plaatselijk postkantoor om 't als postpakketje te versturen? Want daar ging 't om! Wel serieus blijven èh. PS; Het regende "allegedly" goud! Hint...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Man, man, man! hier wordt wat afgezeverd zenne!
Als neutrale persoon zou ik willen vragen aan onze westerse MSM om onmiddellijk te stoppen met hun verhaaltjes. Ge moet volgende eens lezen. Ge kunt er direkt een film van maken: https://www.hln.be/buitenland/hel-op...riek~ac518ef3/ Bij die redakties zitten stevige fantasten mijn gedacht! Genre de filmmakers van de dood-op-straat-vallende-covid-chinezen.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moet 't wel allemaal waar zijn. Straks op't vrt Nieuws, dan is't zeker waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tis te geloven dat Eli Roth en Oliver Stone daar aan het samenwerken zijn!
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat dat stelen betreft: zoek eens de beelden van in het kantoortje van een koerierbedrijf in Mazyr, Witrusland. Ik ga niet alle opzoekwerk voor je doen he.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 11 mei 2022 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dè Oliver Stone van de Putin interviews?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarover heb ik zelfs met geen woord gerept. Dit toont NIET aan wat gij beweerde, dat ze er vandoor gingen met wasmachines ed. Ik heb nooit oorlog gevoerd, ik weet niet eens hoe 't er aan toegaat op 'n slagveld. Wat ik wel weet is dat 't allemaal niet zo is als in de cinema.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 11 mei 2022 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht ben ik stekeblind, zie niet verder dan mijn neus lang is en weet ik er dus den hond zijn kloten van.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik dat zo schrijf, dan is dat de oprechte waarheid: ik las dat ergens. Maar tegelijk geef ik toe te lui zijn om de link terug op te zoeken. Deels omdat het al even geleden was, deels omdat ik veronderstel dat jullie ook soms eens een gazet openplooien.
Maar zoals jij mij hier nogal veel fantasie toeschrijft (waar ik wel voor in mijn gat gebeten ben), heb ik het toch nog eens gegoegeld. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220405_95357306 Titel: Twee ton aan geroofde spullen op drie uur tijd: Russische soldaten sturen massaal goederen huiswaarts Noot: ik las ook zo ergens enige tijd geleden dat nogal wat Russische simpele piotten afkomstig zijn uit de verre Aziatische streken tegen de Chinese grens. Die jonge boerengasten telefoneerden naar huis hoe verwonderd ze waren dat Oekraïne zo'n modern wegennet heeft ... Dit mag je zelf opzoeken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 11 mei 2022 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu is het wel zo dat enkele gemeenschappen in Siberië het ook niet beter stellen en dat bovendien door de uitgestrektheid van dit laatste en de dunbevolkt zijn , men zich niet te veel dient voor te stellen qua wegennet. Oekraïne is veel dichter bevolkt dankzij de vruchtbare bodem en zal dan ook een beter wegennet hebben dan Siberië. Ik schat het ontwikkelingsniveau op dat van Frankrijk in het interbellum met veel stoffige landwegen vol kuilen en maar dan zonder kasseien.
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Aan de grenzen met de EU staan ellenlange rijen vrachtwagens volgeladen met wintergraan, als ze honger hebben in oekraiene , dan zal het zijn omdat wij onze pens volvreten met hun graan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En waar heb je gelezen dat ze honger hebben in Oekraine? En dan bedoel ik het het Oekraine dat nog onder controle staat van Kiev, niet het bevrijde deel van dat land.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik las ergens... Ik veronderstel dat gij die Rus met eigen ogen hebt aanschouwd hoe hij 100en, zelfs 1000den kilometers met dat wasmachien op z'n rug naar, zelfs tot de grens van de verre Aziatische streken, sjouwde, of als postpakket verstuurde, terwijl z'n lijk in 'n koelwagen ligt. Verhalen eerst op elkaar afstemmen HH journalisten. En 't enige Westerse, moderne in Oekraïene zijn zo'n beetje de grote steden, Kiev, Odessa ed., de rest, 't hinterland, zijn achterlijke boerengaten, net als in Rusland.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 13 mei 2022 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |