![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou moe! ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 mei 2022 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar vandaan Breivik z'n inspiratie voor z'n mislukte aanslag & z'n moordpartij haalde.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij Renaud Camus, waar Dewinter, Van Rooy, Zemmour, Le Pen, ... hun ideeën eveneens halen.
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die moet je bij de voorzitter van de Belgische Liga van Imams, een soort extra ‘opperimam’ in het land zoeken. Citaat:
Om mottig van te worden van die hypocrisie !! Laatst gewijzigd door daiwa : 15 mei 2022 om 23:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe vaak moet ik dit nog herhalen? Dit staat in zijn 1.500 pagina's tellend manifest. Dat "omvolkingsgedoe" in de VS is trouwens nauwelijks te vergelijken met 't Europese. Bovendien ben ik er rotsvast van overtuigd dat die kerel in de VS nog nooit gehoord heeft over Dewinter, Wilders, Fortuyn & aanverwanten. Je maakt je er enkel maar ontieglijk belachelijk mee om dit proberen linken. Er wordt door genoemde lieden ook nergens opgeroepen tot moord, indien wel is 't aan jou of degene die dit beweren om dit aan te tonen. Simpel, toch!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de tigste X
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Serieus, dat is 't beste waar je mee kan komen aandraven? Lol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals ik al zei ‘omvolking’ is een recent eufemisme van Camus om racisme goed te praten. Die Omvolkingstheorie is gewoon goedpraten van racisme.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat boek oproept tot moord, moet je aangifte doen, ik ga zelfs met je mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Edit: of ik zal het stelen. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 mei 2022 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, want gij zijt uiteraard een autoriteit in die zaken
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ooit speciaal naar Blg. gereden om z'n boek Inch Allah te kopen. Geen enkele boekhandel verkocht dat boek, ik wist dat natuurlijk wel, daarom ging ik met opzet langs elke boekhandel, liefst waar redelijk wat volk stond om naar dat boek te vragen en m'n (gespeelde) verontwaardiging te uiten omdat ze 't niet verkochten. In 1 boekhandel zei 'n meisje me verontwaardigd dat ze dat boek niet verkochten omdat 't "gevaarlijk" was, ik vroeg haar op welke manier 't gevaarlijk was, of 't misschien zou ontploffen als ik er in zou bladeren, ze kon 't niet appreciëren. In de Standaard boekhandel wilden ze 't wel voor me bestellen. Ik ben 't uiteindelijk gaan afhalen in Antwerpen bij 't VB kantoor, dat eigenlijk zou gaan sluiten, maar Filip himself wachtte me op en signeerde 't voor me. Er staan geen opdrachten in om wie of wat dan ook te terroriseren of te vermoorden. Je kan dus op je 2 oren slapen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 16 mei 2022 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de benoeming van de werkelijkheid door rechts niet meer mag omdat een verwarde man naar de wapens grijpt dan dient zeker de achterlijkste en reactionairste religie in de wereld haar erkenning ontnomen te worden en in een cordon sanitair voor verboden sektes gestoken te worden.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 16 mei 2022 om 05:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen moet verplicht in het linkse fantasieverhaal mee, een dodelijk verhaal dat tot polarisatie, extremisme, moord en het einde van het westen leidt. De benoemers van de werkelijkheid zijn tot hier toe veel minder dodelijk gebleken dan aanhangers van de religieuze islamwaanzin of het linkse fantasieverhaaltje. Hoeveel linkse politici werden in Nederland bvb. al vermoord tegenover hoeveel rechtse politici ? Hoeveel verwarde blanke mannen vermoorden al mensen tegenover hoeveel niet-blanke mannen ? Het is spijtig dat er toch ook aan rechtse kant wordt vermoord want het ondergraaft al de inspanningen om iets aan de problemen te doen, problemen (en alle moorden zowel van links als rechts) veroorzaakt door het koppig blijven geloven van links dat de werkelijkheid er niet toe doet.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De omvolking is een feit. Niet meer of minder. De demografische en migratiecijfers zijn wat ze zijn en vallen niet te ontkennen. De omvolkingstheorie, ttz het geloof dat de omvolking gewild is en daar gericht politiek beleid achter zit, is een complottheorie als ze niet klopt en is de waarheid mocht ze wel kloppen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omvolking is een feit dat doorheen de hele wereld werd/wordt ervaring, los van racisme. (of wat jij meent daarvoor te moeten doorgaan.) Voldoende feiten uit de geschiedenis zijn hierover beschikbaar. Het ene is niet per definitie met het andere verweven.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 16 mei 2022 om 05:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze er in de US op 250 jaar het racisme niet hebben kunnen uitroeien, wat zouden wij dat dan op 30 jaar kunnen.
Racisme is des mensen. Iedereen zoekt en wenst te leven in de groep waar hij zich thuis in voelt. Soms slaat er eens iemand door.... Waarom wil men ook hoognodig alle "rassen" verplicht mengen? Laat ieder die dat wil eens tussen zijn "soortgenoten" leven en dring die andere niet op.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 mei 2022 om 07:28. |
![]() |
![]() |