![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
50 cm zonder hobbel aan de kant van de straat Afgeschermd door 25 cm dikke betonnen palen zodat de ‘vindingrijke’ automobilisten deze strook niet kunnen gebruiken In Temse ligt er zo’n verkeersremmer. Waar een wil is, is een weg. Maar Vlaanderen wil het verkeer niet veilig maken.
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om van de ambulance niet te spreken. Trouwens die worden net als de brandweerwagens aangevallen door de culturele verrijkers, die nu bij ons huizen.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Tot één uit uw omgeving een beduidend cijfer in de statistiek wordt.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, ik zou kunnen zeggen "tot die maatregelen uw plezier van de dag verneuken, ge zult het maar meemaken". Laatst gewijzigd door patrickve : 28 juni 2022 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Verder behoeft dat geen discussie.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar los daarvan, ik begrijp uw redenering niet dat het "modern" zou zijn om het vermijden van grote problemen van een minuscuul groepje belangrijker te achten dan het enige dat van tel is: dat de grote meerderheid zich amuseert. 100 000 jaar geleden was "amuzeren" er niet echt bij, waren mensen zeldzaam en was het verlies van een clan lid misschien problematisch. Dat men toen elk fait divers trachtte te vermijden was toen normaal. Maar tegenwoordig is er veel te veel volk, zou het zelfs beter zijn dat 95% van het volk er niet zou zijn, maar is wat telt toch dat we ons amuzeren zolang we nog kunnen, en nee, daar gaan we neuten over het verlies van minder dan een procentje of zo. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 juni 2022 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Awel, ik niet.. Voor mij zijn dat egoïstische potentiële moordenaars die voor hun plezier het leven van medeburgers in gevaar brengen of zoals er eentje tegen een familielid van mij die bij de Wegpolitie werkt zegde. " Man, ik rijd zo snel ik wil waar ik wil en wanneer ik wil;. Als ge me pakt betaal ik en daarmee is de kous af. Als ge wilt verder gaan doe maar, ik heb goede advocaten". De oplossing; Auto en rijbewijs afnemen en op het droge zetten in Leuven centraal... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ambetante met verkeersdrempels is dat het ongezellig is om daar over te rijden. Als er veel van die drempels zijn, dan gaan heel veel mensen heel vaak iets lichtjes onaangenaams ondergaan. De som van al dat onaangename is dan waarschijnlijk groter dan die paar tientallen levens die ge daarmee redt. Wat men altijd vergeet is dat men de SOM moet maken van die vele kleine onaangename momentjes voor veel mensen. Natuurlijk is het voor 1 persoon, 1 keer over zo een drempel rijden, geen drama. Maar dat 50 keer per dag doen, en 5 miljoen mensen die dat doen, dat is enorm veel "onaangenaamheid". Dat is misschien meer onaangenaamheid dan, zeg maar, het plezier die 30 mensen ondervinden in hun gans leven. Dan is het dus beter dat 30 mensen extra dood gaan, eerder dan dat 5 miljoen mensen alle dagen 50 onaangename momenten hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijkbaar komt het bij u op geen leven aan als ge maar kunt rijden gelijk ge goesting hebt. ![]() Laatst gewijzigd door TREBRON : 30 juni 2022 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |