Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2022, 11:39   #41
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Dat wouden de Belgen helemaal niet doen in Congo. Integendeel, dan hadden ze geen werkvolk meer.
Bof, geen medaille dan maar...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2022, 12:02   #42
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red beret Bekijk bericht
belgie moet berecht worden voor zijn genocide in Congo.nederland moet berecht worden voor zijn genocide in Indonesië. Moeten we nog verder. Weet je wat probeer maar zou ik zeggen want erdogan zal niet meer verkozen worden en bye bye beschermengel van het westen erdogan. Turkije heeft geen enkele verplichting voor het houden van die miljoenen asielzoekers. De Ataturk gezinde nieuwe leiders zullen een nieuwe deal maken of miljoenen aan de grenzen. Turkije zal de eu betalen voor de opvang van al die mensen. Zijn wij soms de hotel van de wereld. Wij betalen de westen ook nog rente er bij. Dit is de enige deal . Nemen of laten. Jullie hebben genoeg met onze voeten gespeeld. Al 20 jaar goede strategie van het westen. erdogan brult en westerse bevolking “ kiek naar den erdogan” erdogan verkoopt die harde woorden in het binnenland als overwinning. Maar alle verdragen zijn tot nu toen zijn gewoon in het maximum nadeel van de turken . Pomp aub nog meer geld in griekenland voor jullie bescherming. Gooi ons buiten de navo. De navo moet meer investeren in griekenland. Kijken wat er komende periode gaat gebeuren als de Ataturk gezinde aan de macht komen. Jullie gaan nog zeggen “ die erdogan was toch niet zo slecht. Wait and see . Groetjes
.......en Turkije voor de genocide op Armenië.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2022, 12:10   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt gelijk wij willen geen navo basisen meer in Turkije . Sluit alles en verhuis alles naar griekenland. Nava er uit incirlik airbase weg met de amerikanen. Totale uitverkoop. De westerse leiders moeten wat ballen kweken en ons buiten gooien. Dat wil ik ooit nog eens zien. Binnenkort. Groetjes
"Wij" willen ...???
Wie zijn "wij" ???

Mogen we besluiten wie jij of jullie zijn, op basis van je nickname?
Iets met rood, en iets militant?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2022, 12:32   #44
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
"Wij" willen ...???
Wie zijn "wij" ???

Mogen we besluiten wie jij of jullie zijn, op basis van je nickname?
Iets met rood, en iets militant?
Turkse volk! Mag ik me ook nu niet noemen wat ik wil. Moet ik onderdanig zijn in mijn nick name keuze. Rode baretten zijn de elite eenheid van de Turkse leger. Dus ik mag die naam niet mooi vinden.moet ik me soms de vlaamse leeuw noemen?

Laatst gewijzigd door Red beret : 6 juli 2022 om 13:00.
Red beret is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2022, 12:35   #45
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
.......en Turkije voor de genocide op Armenië.
wat een intellectueel capaciteit heb jij.Turkije bestond nog niet eens. En sinds wanneer ben je historicus geworden. Ben je soms Bernard Lewis

Laatst gewijzigd door Red beret : 6 juli 2022 om 12:36.
Oud 6 juli 2022, 13:04   #46
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat een intellectueel capaciteit heb jij.Turkije bestond nog niet eens. En sinds wanneer ben je historicus geworden. Ben je soms Bernard Lewis
Over historici gesproken:

kent u die: https://en.wikipedia.org/wiki/Taner_Akçam?

Ik ken hem van dit boek: https://en.wikipedia.org/wiki/A_Shameful_Act.

Een aanrader!

Als u liever boeken leest van journalisten met een rechten-opleiding, dan kan ik https://en.wikipedia.org/wiki/Ece_Temelkuran aanbevelen, voor haar boek https://openlibrary.org/books/OL27220692M/Turkey.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2022, 13:15   #47
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Over historici gesproken:

kent u die: https://en.wikipedia.org/wiki/Taner_Akçam?

Ik ken hem van dit boek: https://en.wikipedia.org/wiki/A_Shameful_Act.

Een aanrader!

Als u liever boeken leest van journalisten met een rechten-opleiding, dan kan ik https://en.wikipedia.org/wiki/Ece_Temelkuran aanbevelen, voor haar boek https://openlibrary.org/books/OL27220692M/Turkey.
Taner akcam met bernard lewis vergelijken is een vergelijking zoals een rolce royce vergelijken met een oude fiets. Taner akcam is een nog niet eens een Turkse turk. Maar een armeense Turk. Ik kan je ook wel ene noemen en deze is nog niet eens een historicus. Karolin fisekci een Turkse armeense kunstenares maar een vrouw met verstand en een die hard Ataturk fan en ene die tenminste de waarheid weet. Zij was de vriendin van de orhan pamuk die de nobel prijs won voor literatuur tot dat hij begon te zwanzen verliet mevrouw karolien haar . Tja meer is hierover niets te zeggen

Laatst gewijzigd door Red beret : 6 juli 2022 om 13:18.
Oud 6 juli 2022, 13:37   #48
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1) Taner akcam met bernard lewis vergelijken is een vergelijking zoals een rolce royce vergelijken met een oude fiets. Taner akcam is een nog niet eens een Turkse turk. Maar een armeense Turk.

Ik kan je ook wel ene noemen en deze is nog niet eens een historicus. Karolin fisekci een Turkse armeense kunstenares maar een vrouw met verstand en een die hard Ataturk fan en ene die tenminste de waarheid weet. Zij was de vriendin van de orhan pamuk die de nobel prijs won voor literatuur tot dat hij begon te zwanzen verliet mevrouw karolien haar .

3) Tja meer is hierover niets te zeggen
1) Dat kan allemaal wel zo zijn, maar hebt u het boek al gelezen?

2) Van een 'die hard fan' verwacht ik niet onmiddellijk 'de waarheid', eerder integendeel.

3) Toch wel, blijkbaar

Oud 6 juli 2022, 13:59   #49
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1) Dat kan allemaal wel zo zijn, maar hebt u het boek al gelezen?

2) Van een 'die hard fan' verwacht ik niet onmiddellijk 'de waarheid', eerder integendeel.

3) Toch wel, blijkbaar
1) nee en ik ben het ook niet van plan. Bernard lewis en Justin McCarthy zijn degene die je moet lezen als het gaat over deze onderwerp. Je gaat toch ook niet naar een zorgkundige als je kanker hebt maar naar een oncoloog. 2) euhm deze vrouw is een rasechte armeen en haar oma was een rasechte armeen en haar opa was een rasechte armeen. Dus geen enkele haat ten opzichte van de Turken integendeel deze vrouw is door aan het draaien van al die leugens. Zelfs de armeense bevolking is het niet eens behalve de diaspora. 3) voor jou misschien maar voor mij is het nu ..

Laatst gewijzigd door Red beret : 6 juli 2022 om 14:00.
Oud 6 juli 2022, 15:29   #50
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1) nee en ik ben het ook niet van plan. Bernard Lewis en Justin McCarthy zijn degene die je moet lezen als het gaat over deze onderwerp. Je gaat toch ook niet naar een zorgkundige als je kanker hebt maar naar een oncoloog. 2) euhm deze vrouw is een rasechte armeen en haar oma was een rasechte armeen en haar opa was een rasechte armeen. Dus geen enkele haat ten opzichte van de Turken integendeel deze vrouw is door aan het draaien van al die leugens. Zelfs de armeense bevolking is het niet eens behalve de diaspora. 3) voor jou misschien maar voor mij is het nu ..
Ik kan het boek van Taner Akçam nochtans van harte aanbevelen.

Dat u mij net die twee aanraadt, zal wel geen toeval zijn.

Het is u toch bekend dat deze beide heren in academische kringen 'controversieel' zijn, mag ik hopen?

Oud 7 juli 2022, 05:21   #51
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
En als je geen antwoord kan geven, beginnen we over locatie. Dus jij verkiest liever een probleem zoekende asiel zoeker die nooit zal werken en voor de rest van zijn leven van een invaliditeitsuitkering zal genieten en levenslang overlast zal veroorzaken. Mijn opa heeft inde mijnen effectief gewerkt en zijn pensioen gehad. Ik werk en vul de kassa al jaren in zonder overlast. Maar is goed betaal mij uit voor al die jaren. Ik vraag nog niets eens compensatie voor het racistische gedoe wat mij gedaan werd al van kinds af aan. Dan ben ik weg. Maar vergeet niet dat jij dan ook nooit maar ook nooit naar Turkije op vakantie mag komen. Moeten we dan zo bezig zijn. Daar komt geen eind aan dus laten we die gezever maar staan
Daar ik in Thailand woon heb ik niet echt de behoefte om naar Turkije op vakantie te komen.

Jij bent duidelijk ongelukkig in BE, doe er dan wat aan en ga wonen waar je denkt gelukkiger te zijn ipv forum blablabla.
Erra555 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2022, 08:15   #52
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Westerse hypocrisie! Voor alles een antwoord klaar. Dan zou ik zeggen try en see whats happen. Geen woorden maar daden. Eu is sterker en rijker dan Turkije. Wat houd jullie tegen. Probeer het eens zou ik zeggen. Nu is het moment en niet jaren blijven zagen want dan verjaard toch alles volgens de westerse hpyocrisie
Kort lontje precies.

Ontplof niet van woede hé.

TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2022, 08:19   #53
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Turkse volk! Mag ik me ook nu niet noemen wat ik wil. Moet ik onderdanig zijn in mijn nick name keuze. Rode baretten zijn de elite eenheid van de Turkse leger. Dus ik mag die naam niet mooi vinden.moet ik me soms de vlaamse leeuw noemen?
Als het Turkse volk geen NAVO-basissen meer wil in Kalkoenland, waarom vragen ze de Amerikanen dan niet om te vertrekken?
Oud 7 juli 2022, 08:52   #54
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Kort lontje precies.
Typische eigenschap.
Erra555 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2022, 14:09   #55
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens het Internationaal Monetair Fonds (IMF) zal Turkije dit jaar net een podiumplaats missen voor de hoogste inflatie ter wereld, na Venezuela, Soedan en Zimbabwe.
Bron: De Tijd

Proficiat Turkije! Behoren tot het groepje Venezuela, Soedan en Zimbabwe is echt iets om trots op te zijn.

Zeker blijven stemmen op achterlijke Erdogan!
Oud 7 juli 2022, 14:15   #56
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Proficiat Turkije! Behoren tot het groepje Venezuela, Soedan en Zimbabwe is echt iets om trots op te zijn.

Tja, mensen krijgen een vertekend beeld van Turkije, ze zien enkel de badplaatsen Antalya, Kusadasi en Bodrum (meestal dan nog rechtgehouden door buitenlandse investeerders). Maar als je 10km landinwaarts gaat, zijn het huisjes met vloeren van gestampte aarde.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 7 juli 2022 om 14:38.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2022, 16:43   #57
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erra555 Bekijk bericht
Daar ik in Thailand woon heb ik niet echt de behoefte om naar Turkije op vakantie te komen.

Jij bent duidelijk ongelukkig in BE, doe er dan wat aan en ga wonen waar je denkt gelukkiger te zijn ipv forum blablabla.
Oke fijn voor jou. Dus thailand hé . Hoe ben je eigenlijk vraag ik uit nieuwsgierigheid. En ik ben heel gelukkig in mijn geboorte land. Dus als ik kritiek heb op wat jullie niet aan staat moet ik per direct weg. Dus italianen en spanjaarden en grieken en polen mogen in belgie ultra nationalist zijn en dat ook uiten op elk opzicht. Maar ik mag mijn mening en de waarheid niet zeggen. Dat er nu nog italianen zijn die geen Nederlands kennen die niet werken die op ziekenkas zijn is geen probleem. “ trouwens ik heb heel veel italiaanse vrienden die ik heel graag heb” dus als ik als turk iets goed uit mijn eigen perspectief over turkije wil vertellen ben ik bla bla bezig. Tja hopeloos

Laatst gewijzigd door Red beret : 7 juli 2022 om 16:49.
Oud 7 juli 2022, 16:45   #58
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Als het Turkse volk geen NAVO-basissen meer wil in Kalkoenland, waarom vragen ze de Amerikanen dan niet om te vertrekken?
Waarom oefenen de andere navo landen geen druk op de vs dat ze daaruit moeten. Alles moet toch tenslotte maximaal in het nadeel zijn van de Turkse natie. “ trouwens beetje beleefd zijn he , noem ik vlaanderen racisten land die de walen onderdrukt op elk mogelijke manier”

Laatst gewijzigd door Red beret : 7 juli 2022 om 16:52.
Oud 7 juli 2022, 16:45   #59
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erra555 Bekijk bericht
Typische eigenschap.
Ja als ik mijn mening zeg is het kort lontje. Hopeloos
Oud 7 juli 2022, 16:47   #60
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:

Dat is waar. Maar het was jullie media die continu aan het vertellen was dat Turkije onder erdogan vooruit was gegaan. Bewuste strategie van de media terwijl die ook weten dat het niet waar is. En ik heb nooit voor erdogan gestemd zoals 52 procent van de Turken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be