![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Voor of tegen een tijdelijk verbod? | |||
Voor een tijdelijk verbod |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
Tegen een tijdelijk verbod |
![]() ![]() ![]() |
9 | 60,00% |
Enkel als de experts op TV ervoor pleiten |
![]() ![]() ![]() |
3 | 20,00% |
Enkel mits social distancing en mondmaskers gedurende de dag én nacht in de stad waarin dit doorgaat (niet dansen en 'meer'). |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als het NORMALE gedrag promiscue is, dan heeft elke TIJDELIJKE verandering daarin met maatregelen enkel maar op zijn best "uitstel" tot gevolg. Ik zou zelfs zeggen: ZELFS al elimineren we "deze keer" de laatste met pokken. Dat gaat dan gegarandeerd terug gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 11 juli 2022 om 08:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het niet veel beter van ook daar de dingen zijn beloop te laten ? Eens zo een epidemie overal is langsgeweest, is er stevige immuniteit nadien voor 10 - 20 jaar he. En je moet tenminste niet belerend mensen hun levenswijze weer eens komen aanpassen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 12 juli 2022 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals gezegd: ik ben geen cynisch mens.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals we zien is de R maar amper boven 1. Het neemt heel traagjes toe. Wanneer precies de R boven 1 gekomen is, weten we niet, maar het moet dus recent zijn. Niet vergeten dat je elk jaar een extra generatie hebt die niet gevaccineerd is, de vaccinatie graad neemt dus goed af. En ik weet niet in welke mate het ook meeespeelt dat de gevaccineerden "langer geleden" gevaccineerd zijn. De immuniteit in de bevolking daalt dus. Op een zeker moment kan een verwant virus dus weer propageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tenslotte: het volstaat dat die mensen met normale levenswandel zich laten vaccineren en het is voorbij. Maar ja, dan moeten onze idioten van bestuurders wakker worden en zorgen dat die vaccins terug geproduceerd worden he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De deelnemers liepen hier in Antwerpen natuurlijk aardig in de kijker. In mijn buurt zag ik zo'n type in een bespottelijke leren broek passeren, met een knalrode zakdoek die uit zijn rechterachterzak stak. Dat is 'hanky code' voor 'Ik wil gefistfuckt worden'. En dat allemaal op klaarlichte dag. Gelukkig hebben de meeste mensen geen idee van die 'hanky code' en denken ze alleen maar: 'O, wat een mooie rode zakdoek!'. ![]() |
|
![]() |
![]() |