![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou daar een gigantische preventie paradox gekregen hebben he. De Groenen mogen dan alle stommiteiten van de wereld doen, de N-VA zal wel op de valreep het volk weer redden van hun dwazigheden, en niemand gaat het beseffen, en maar op de N-VA kappen omdat die idioten weer het aards paradijs van de Groenen verknoeid hebben. Nee, het is een heel heel goeie zaak dat het Aards Paradijs van de Groenen totaal werd doorgedrukt en we nu zien wat voor een puinhoop dat is, en het aan den lijve ondervinden. De hete kastagnes van andermans stommiteiten uit het vuur halen zonder dat iemand beseft hoe idioot het was, goe zot. Ik vind dat het prima is zo. Ik heb daar in 2008 voor gewaarschuwd, maar toen zag men het niet natuurlijk. Wel, als er ideologen zijn die met beschuldigend vingertje de weg naar de Ramp organiseren, dan is het laatste wat je moet doen, de Ramp vermijden he. Anders gelooft niemand dat het een Ramp was, en zijn er nog die het beschuldigend vingertje apprecieren. Nee, als iemand met groot lawijt zegt dat wij allemaal verkeerd bezig zijn en dat hij weet hoe het moet, dan moet ge die vooral laten doen, en recht en hard in de muur knotsen. Dan pas ziet men het groot lawijt he. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 juli 2022 om 06:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben in ons werkleven zo al ingenieurs tegen de lamp laten lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat met al die oldtimers die tot voor kort niet naar de keuring moesten? Denkt u nu echt dat de risico's in een centrale zo strikt bemeten zijn? Volgens mijn bescheiden mening kunnen de onderhoudsinterventies, zonder risico op calamiteiten, dubbel zo groot zijn. Ik zuig dat niet uit mijn duim, ik heb gewoon ervaring op de werkvloer, i.v.m. preventief onderhoud, preventief onderhoud wordt ruim op voorhand gedaan, zodat er zeker niet mis loopt, dit wilt zeggen als we de termijn iets overschrijden, is er nog niets mis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vriend van mij heeft altijd met een VW Crafter gereden.
Onderhoudsinterventies 30.000 km. Sinds twee jaar rijdt ie met een MAN. Zelfde motor, zelfde carrosserie, onderhoudsinterventies zijn wel om de 60.000 km. Daarbij is het onderhoud in de MAN garage sneller en goedkoper. Leg het eens uit? |
![]() |
![]() |