![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Morel: gebuisd naar inhoud. Idem overigens voor Vandermeersch. Eveneens voormalig fotomodel. BTW, wat is de rol van Verstreken? Op zijn website vind ik een link naar mooie vrouwen. Ik vind echter geen inhoud. Ja, dat " men " zijn talkshow heeft afgenomen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Beste Koenraad Met dit alles zie ik dat er een evolutie is. Ik ben hier tevreden over doch blijf verwachtend/kritisch zoals met het fenomeen Leterme. Ik begrijp ook de verklaring van Dewinter op de studiedag van Nova Civitas : VB is een zware tanker, die een bocht maakt. Maar het gaat traag. De vraag is 1. Welke van de huidge forumgebruikers gaat mee in het nemen van de bocht? 2. Welke forumgebruiker zit te roepen als stuurman naar de kapitein: neen, ik ga niet akkoord? Ik ben reeds 15 jaar militant enz. Ik ben een zuivere Blokker. En... ik geloof nog in het solidarisme! BTW was u daar ook geen adept van? Doch dat zijn themas voor binnen 4 jaar. Aan de orde zijn nu de gemeeteraadsverkiezingen. Op veel plaatsen heeft het Blok op dit ogenblik niets anders dan de lokale dorpsidioten. In mijn gemeente is dit niet anders. De blokkers kunnen zelfs geen begroting lezen. Doch ze komen weinig tussen. Dat is ook al iets. Ik weet dat men in onze gemeente zich niets zal aantrekken van nationale directieven in verband met cordon sanitaire. In ons kanton was het Blok de grootste partij. Maar ik weet ook dat niemand met de huidige mannen wil in zee gaan. Raar en onaangenaam volk. Fundamentalisten. Ruziemakers. Stijl van een aantal van de forumgebuikers. En deze mensen die geen overleg willen en waarmee dan geen overleg mogelijk is, zullen dan weer gaan roepen langs de straat en het slachtofertje uithangen dat ze niet mogen meedoen. Zeg nu zelf, als je een BBQ wil organiseren, wie nodig je dan uit? Ambrasmakers, malcontenten? Mensen die niet weten hoe een bbq werkt? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat zijn problemen waar elke te-snel-groeiende partij mee te kampen heeft.
In het geval van het VB is de laffe en smerige houding van de andere partijen en de linkse media een obstakel voor veel mensen om zich te engageren. Het VB zal stilaan meer en meer gedegen bestuursleden aantrekken, een evolutie die zich nu reeds begint af te tekenen.
![]() Over Steve Stevaert: "Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden." |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vooral vissen in zoveel mogelijk visputten...
Tja, wie vis wil vangen.Nietwaar visser?
![]() Laatst gewijzigd door Bert Bubber : 23 december 2004 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 23 december 2004 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() den bleiter...claes...spitaels...coeme...van der biest....delcroix....mathot.....galle...coéme...v an de lanotte...van den boeynants...etc Laatst gewijzigd door daiwa : 23 december 2004 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
liefst zo rap mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() even terzake... een poging tot intervieuw ![]() hopelijk heeft hij en zij volgende keer 10 minuutjes voor 10 vragen én antwoorden ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
foute voorstelling van zaken. Sorry. antwoord Koenraad is inhoudelijk beter dan dat van u. uit vroegere post van februari meen ik dat u nauwe banden hebt met verstrepen? klopt dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij de Nv-A was ze zo een slimme, en nu bij het Vlaams Belang heeft ze geen diepgang meer? ' t zal aan de partij liggen zeker? Ofwel aan de oudpartijleden die hun frustratie's niet kunnen verkroppen. Moermansk, Freya, en andere mooie billen maddammen, dat zijn slimme. De ene stuurt de leerlingen op met nen agenda van 5 kilo, en de andere schiet haar baas in de rug met de gsm affaire? Nu zijn het nog héééél slimme. Als ze naar het Belang moesten overstappen, ho wee................ zo dommerikken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() vissen in de lucht... ha ja !! op vliegende vissen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() wat een verschil met intervieuw van Fatima en Guynokkio gisteren ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op 31 maart 2004 besloot ik om als onafhankelijke op de lijst van het toenmalige Vlaams Blok mij verkiesbaar te stellen voor het Vlaams parlement. Vandaag ben ik Vlaams volksvertegenwoordiger, onafhankelijke en lid van de Vlaams belang fractie. Na 8 maanden actieve deelname aan de politiek doe ik vanuit mijn kritische journalistieke roots een oproep aan alle democratische believers in Vlaanderen. Ik ben als onbezoedeld en maagdelijk persoon in de politiek gestapt met als drijfveer de vrije meningsuiting en het strijden voor meer democratie. Vandaag zit ik mee in het parlementaire bad en stel vast dat tegen alle democratische regels in, mijn politieke tegenstanders het politieke spel manifest oneerlijk spelen en een democraat onwaardig.
Het vervolg? KLIK op de LINK : MANIFEST JURGEN www.jurgenverstrepen.be
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het was een zwaar verlies voor NVA... zelfs haar vroegere collega's gingen met haar Vlaams Blok affiches plakken tot grote woede van Geert BOERgeois en Bart Dezever !!
![]() |
![]() |