![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat openlijke, was ook het nieuwe bij hun vyand van toen, het virus (die zotte propagandaslogan "samen gaan we het virus verpletteren" komt weer in beeld) in 2020. Eerst dat massaal sluiten van winkels, bedrijven, besmetten gevangen houden, dan later toegangspasj om vaccinatie te dwingen, bedrijven verplichten tot bureaupersoneel thuis, dwang van met masker rond te lopen, scholen en scoutskampen bannen, dat was niet meer de geleidelijke gewenning, het sluipend gif van de halve eeuw eerder, maar dat openlijke, brutale, shock effect, de Putsch, de Blitzkrieg, dat het Duitse regime toen, en nu weer, hanteerde. De democratie afschaffen kunnen ze wel niet, die was al afgeschafd, lang lang geleden. Gewoon al het gegeven dat het Duitse volk hier niks heeft om legaal mee in te grijpen bij hun "vertegenwoordigers", haar "kiezers", bewijst dat al. Democratie gaat over macht, die heb je, of die heb je niet. Er zijn geen "gradaties". Het is ofwel dictatuur van meerderheid, ofwel dictatuur van minderheid. Dat Waalse 1/3 minderheidsveto en de pariteit die 2/3de gelijkstelt met 1/3de, is dictatuur van minderheid. Democratie is niet moeilijker dan dat, maar sommigen willen het moeilijk maken om valselijk situaties als democratische te kunnen vlaggen. Hun motief ligt voor de hand, maak mensen wijs dat ze de baas zijn dan Geloven ze dat wat hun "vertegenwoordigers" doen, voor hun Grote Goed is. Dat is wat alle machtsdoctrines pogen. Wees braaf of God enz zal je straffen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We hebben dan ook geen maffia (sorry, overheid) meer nodig die ons “beschermt.”
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 5 september 2022 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De term fascisme is afgeleid van de naam van de partij van Mussolini: Partito Nazionale Fascista.
Laatst gewijzigd door N-VA : 8 september 2022 om 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit. Dus hoewel veel partijen in Westerse landen er mee aan de haal gingen, het is geen Duitse uitvinding, maar een Italiaanse....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Uiteraard. En zo moet het ook. Wars van alle emotie.
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
En enkel bij communisme en fascisme is dat uitgesproken. Bij communisme telt enkel de staat en bij fascisme tellen enkel de regels. Dus, we zijn nu in fascisme verzeild geraakt. Zelfs in China. https://www.zerohedge.com/economics/...party-congress
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 9 september 2022 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enerzijds is dat normaal voor Ameirikontjes. In Tovarich-land anderzijds wint het uitschot wel met 98,98 %. ![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het niet-democratisch zijnde ("de mening van de kiezer doet er niet toe") is niet noodzakelijk totalitair. Natuurlijk gaat het vaak samen, maar een zwakke absolute monarch, die maar weinig invloed heeft, is niet echt totalitair en fascistisch. En een democratie kan perfect fascistisch zijn. Democratie heeft te maken met hoeveel van de regels de wens van een meerderheid zijn. Fascisme heeft te maken met hoe ingrijpend die regels zijn in het persoonlijke en intieme bestaan. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 oktober 2022 om 04:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg wat ge wilt maar Duitsers hadden wel beter liedjes toendertijd al dan jouw Mirrrrreille Mathieu.
![]() ![]()
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |