![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wie zijn naaste geweld aandoet, doet Hem geweld aan, Jeshua...
Daar heb ik geen rechters voor nodig. De Boodschap is zonneklaar op dat punt, en er is geen enkele mogelijkheid voor een christen om dat nog maar in het minst te gaan wegintepreteren. Stemmen in je hoofd of niet.
![]() |
#42 |
Schepen
|
![]() sorry maar dat is dus niet bijbels. als je wat meer had gelezen, had je gelezen dat God namelijk een andere definitie had van geweld. zoals hij bv naar ik meen daniel liet zien maar pin me er niet op vast, wat voor afgoderij de leiders van het joodse land deden.
Hij noemde dat geweld. Hij liet de Joden zondige volkeren uitroeien. Ook nu schept hij een leger van mensen die dievben lijken te zijn, doch zich slechst wreken op godslasterende gierigaards. En volgens mij is de boodschap niet naar de splinter in het oog van de ander te kijken en niet oordelen (jesaja 7) ook heel duidelijk vexille, dus nogmaals:LAAT DAT AAN DE RECHTER SOVER EN AAN GOD! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() atheïsme kicks ass!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Schepen
|
![]() atheisme is domheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() we knn niet allemaal zondags een pseudokannibaal uithangen in de kerk als je weeral es een stukje van je masochistische schizofrene Redder moet oppeuzelen. dan liever een domme atheïst
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Schepen
|
![]() leve het masochisme. leve de opoffering vive la luv
|
![]() |
![]() |
![]() |