![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Lees jij wel eens iets anders dan de propagandablaadjes van het Vlaams Blok??? Het begint zo stilaan afgezaagd te worden hoor.
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Haat t.a.v het eerste kan ik best begrijpen. Het is dankzij onze katholieke roots dat er nu zoiets bestaat als "België". Aan alle Vlaams-nationalisten: bekeer u mss eerst tot het protestantse Christendom dan kunnen we tenminste een volwaardige unie vormen met onze Nederlandse volksgenoten.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haja, deze hilarische draad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() U noemt de moord op de kind door haar eigen vader een FAIT- DIVERS en al degene die het aanklagen verwijt uw haat te verkondigen. U bent wel de laatste die het recht heeft moraalridder over mij te spelen.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Wat heeft dat 19- jarig islamitisch meisje u misdaan dat u de moord op haar een fait- divers noemt. Voor mij is een moord nooit een fait- divers. Iemand die de moord aanklaagt noemt u haatdragend, waren alle deelnemers aan de witte mars dan ook een bende haatdragende personen omdat ze moord aankloegen?
PS: de moord vond plaats in het jaar 2000, zo lang geleden zou ik dat niet durven noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je alle moorden op duizenden km van hier en van jaren geleden wil aanklagen, mij niet gelaten, maar doe het dan ook VOLLEDIG: pik er niet één uit die je in je eigen ogen het recht geeft om allochtonen hier te demonizeren! Spreek dan ook over de +14.000 moorden op vrouwen elk jaar in Rusland, of over de moorden in je stad!! Je zal véél werk hebben. Succes alvast! Kom dan toch voor je racisme uit, want d�*�*r ligt "des Püdels Kern"... èèn moslim gaat schandalig over de schreef, en dan ga jij eens met plezier alle islamieten een etiket opkleven.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() U noemt degene die de moord aanklaagt haatdragend. Waar zit de logica? En ik klaag elke moord aan en noem geen enkele moord een fait- divers zoals u wel doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof als het zover komt ga ik Vigilante uithangen. En alles wat de wet overtreed,en dan bedoel ik de wet van de Vlaamse welvoegelijkheid,eens duidelijk maken dat ook anderen het geweldspel kunnen spelen.
Politiekers zijn zowiezo onwelvoegelijk, dus die krijgen ook hun portie.
![]() |
#52 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag kiezen Filosoof, ik ben redelijk onderlegt met zowat alle schiettuig ,van het verleden tot nu.Mijn voorkeur gaat uit naar de kruisboog, wat nog steeds een niet vergunningsplichtig vrij te koop ,en zeer dodelijk wapen is.
Vuurwapens geven teveel lawaai, teveel zichtbare effecten, en zijn in zijn totale een kenmerk van zwakte. Batmankostum, wa's dat voor gezever, maar tja, zolang het maar gezeik uit 1 hoek is kan het me niet raken.
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS, of een kruisboog niet vergunningsplichtig is zou ik toch maar eens nakijken in de wapenwet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kruisboogschutter als Historisch figuur, Willem Tell misschien?
Kruisbogen zijn niet vergunningsplichtig.Zelfs niet onderworpen aan de meldingsplicht. En als het wel zou zou zijn, denk je nu echt dat ik bij de politie mijn arsenaal ga aangeven? Laat die maar met hun flitskastjes snelrijders flitsen, da's al moeilijk genoeg.
![]() |
#56 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() Omar,
weet je wat mij nog het meeste stoort aan de opmerkingen van diene gast? Dat is dat hij zich "pure vlaming" durft noemen. Dit is een regelrechte kaakslag aan alle mensen die in vlaanderen wonen. By the way, de enige echte laatste belg werd zo'n 2000 jaar geleden als slaaf meegevoerd door J. Caesar. Belgen waren een keltische stam. België is een patstelling die nu al meer dan 170 jaar duurt.
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() als het arabisch 4e landstaal wordt gaan er slachtoffers vallen, al de opgekropte woede van de Vlamingen zal dan tot uitbarsting komen. ook bij mij denk ik, maar ja, we zullen zien, afwachten en dan gepast reageren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk niet dat het Arabisch de 4de landstaal wordt.