![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ge hebt wel gelijk, er is een enorm vacuúm op de kant van“vrijheid” (alles wat niet collectivistisch of dwang inhoudt) Waarmee is Dedecker bezig? Nog eentje, oud eerste minister en minister van buitenlandse zaken van frankrijk de villepin aan het woord. Hij heeft het over de big picture, en het feit dat “het westen” geïsoleerd is aan het geraken in de wereld. https://m.youtube.com/watch?v=bT3yeK8qkeg
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 21 februari 2023 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Fvd is een voorstander van een alternatieve samenleving. Een Nederland dat uit NAVO en EU stapt en een onafhankelijke koers vaart. Homo's, drugs, sex, het is allemaal prima voor de FvD. Het VB is gewoon een club waar de haat tegen moslims centraal staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het wordt dringend tijd voor een nieuwe rechtse partij want zowel N-VA en VB gaan blind en kritiekloos mee in die russofobe propaganda en dat is storend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
============== dit zonet gepost, ik ben al vijf jaar lid van Forum voor Democratie: Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht Misschien toch zeker wel 5 mensen op 600 miljoen mensen. Da's 0.0000008%. Dus da's inderdaad zowat heel Europa als we die andere 99,9999992% niet meetellen. ----------- reactie dewanand: Poetin is toch tegen de blanke heterofiele mannenhaat in heel Europa en die hele verzwarting, verkleuring, islamisering, afrikanisering dus daarom is hij bezig met zijn anti europa offensief denk ik. maar poetin en zijn hele militaire kliek zijn toch een minderheids Clan in heel Rusland, 122 miljoen mensen wonen daar, die machteloze slachtoffers zijn van deze KGB dictatuur, het is erger dan communisme. Met een paar precisie bombardementen moet men toch hele KGB top kunnen ruimen in Rusland?? Geef Oekrainse leger gewoon 10.000 hi tech, tactische aanvalsdrones om dit vuile klusje te klaren en binnen 24 uur kan hele KGB top het graf ingeruimd zijn. __________________ Kritisch Podium Dewanand ====================== IK ben zelf toch bruine Hindoelander, Kattenlander, niet menselijk ok, en mijn visie is toch meer Radicaal Pro Germanilanders, meer Biologisch, volgens wetten Moeder Aarde, Dharti Maata, in Hollandtoop theorie model. Ja ik had Thierry Baudet nog tijdens de boekpresentatie 'de Gideons bende' op zondag 12 februari 2023, Amsterdam, mijn document wfor1426 persoonlijk overhandigd, tijdens signeer sessie onder toeziend oog van zeker tien tot twintig militairen in burger kleding in de zaal. Best complexe materie maar Pro Poetin zijn is niet in het belang van de echte Germanilanders denk ik, ik kan ahw geen enkel direct voordeel ontdekken, ook cultureel en zelfs Raciaal zijn de Russische Slaven en Russisch Orthodoxe Christenen echt 99,999 procent verschillend tov de hedendaagse Multiculturele en Blank Hollandse Christenen. Ik moet deze kwestie toch openbaar nog voorleggen aan hele FVD en Thierry Baudet zelf denk ik. Mijn indruk nu als lid is dat Thierry Baudet zijn hele politieke carriere eerder flink misbruikt als pure ZAKENMAN, om even snel veel geld te verdienen, het VERDIENMODEL zit er dik in, boek is bestseller en zijn uitgeverij is van hem als Auteur, heeft hij ook zelf eerlijk opgebiecht die zondag met smalend gezicht, want nu zal hij nog 1 miljoen omzet draaien, dankzij zijn simpele FVD stijl boekje, vol met academisch zevertaal. Laatst gewijzigd door dewanand : 23 februari 2023 om 02:24. Reden: aanvullen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt het u dan heel gezond om blindelings achter de Russische propaganda aan te lopen? Zoals Baudet deed en nog steeds doet, ook al is hij bij de laatste Europese verkiezingen keihard afgestraft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Titel artikel: Citaat:
Citaat:
Een hoogleraar-Expert: - veel mensen - flink ziek - 10% "goed" ziek - In die 10% "goed" ziek, met "daarbij hoort" dus inclusief "de groep" opgenomen in het ziekenhuis, met "een deel" daarvan naar IC, en daarvan ook "een deel" dat overlijdt. De enige numeriek is die 10%, die echter heeft een numeriekloze basis, die "goed ziek". Wanneer ben je "goed" ziek? Ik heb sinds 2020+ een dozijn keer dagen tot een week symptomen die pasten bij de momentaan dominante mutatie gehad, maar ik heb er geen 1 keer werk noch buitenwerkse bezigheden voor moeten laten. De enige keer dat ik werk moest laten, was niet door virus maar door nazi's dewelkse Maatregelen en Richtlijnen leiden tot een bedrijfsproductieonderbreking. En de tweede "ontkenner", een viroloog-Expert: Citaat:
En bovenstaande is dus de Grote Eerste Ontkenning van Baudets bewering >98% merkt het nauwelijks/ TJA! Om toch nog de Grote Tweede te Bezichtigen: Citaat:
De Hoogleraar Expert zegt zelf "heel af en toe" - een NIET numeriek - zou kunnen (= onzeker) fout gaan. Wel, dat is, onbetrouwbaar hee, zoals Baudet verwoordde. TJA! En dan komt gij in beeld, als een dolgedraaide Roadrunner vanuit de linkerkant van 't scherm, effe poepen in 't midden = je post hier, en dan Flits weer weg langs de rechterkant.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baudet zit ongeveer waar hij altijd al wilde zijn: in een dikbetaalde zetel in het parlement, zonder veel partijgenoten waar hij alleen maar gedoe meer heeft. Je moet die fractie managen, je dreigt eventueel in aanmerking te komen om deel te worden van een meerderheid.
Nee, dan zit Thierry beter in zijn eentje of met zijn twee in de Tweede Kamer. Je kan gewoon verder om het even wat vanop het spreekgestoelte zeggen, tegen dikke betaling en zonder verdere verantwoordelijkheden.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nos.nl/video/2491218-wilders...g-naar-de-maan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een stuk van Oekraïne geven aan Rusland en vrede sluiten. Een interessante optie en wsl ook de enige uitweg op lange termijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen interessante optie, want dat houdt immers in dat men eens te meer, net als in 2014, de ogen sluit voor het Russisch imperialisme en het geweld door Poetin geïnitieerd beloont. Bij de bezetting van de Krim en het gestook in de Donbas heeft het Westen bijzonder lauw gereageerd. Op die manier hoopten de Europese groten de Russische beer kalm te houden. Februari 2022 heeft ons echter het omgekeerde geleerd. Als we dus weer die richting uitgaan, is Poetin de enige die hier versterkt uitkomt. Tegelijkertijd is het een regelrecht verraad aan het offer dat de Oekraïners hebben gebracht en een toonbeeld van moraliteit bij de westerlingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoeveel jonge mannen moeten er sterven voor deze illusie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten sterven er nu jonge mannen, Russen als Oekraïners, alsook zovele Oekraïense burgers, mannen, vrouwen en kinderen, door de imperialistische illusies van Poetin. Schijnbaar ontgaat het u dat niet Oekraïne de vijandelijkheden heeft ingezet. Wel Poetin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt. Hij heeft wel een aantal interessante boeken geschreven die wel getuigen van zijn intelligentie en analytische scherpzinnigheid. Alleen is het vrij snel verkeerd gelopen, waarbij hij zich vastgereden heeft in de complotwereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, uiteindelijk een niemandal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgezien daarvan denk ik dat er stilaan ruimte komt voor een nieuwe flamingante partij die de resterende Vlaamsgezinden uit N-VA en VB verenigt.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het minste dat daar mag tegenover staan is dat Oekraïne meteen toetreedt tot de NAVO, kwestie van zijn veiligheid voor altijd te verzekeren.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlaams Belang haalde in 2014 ook slechts iets meer dan 5 %, deze verkiezingen bijna 23%. Het kan allemaal snel veranderen.
Als Geert Wilders en de PVV niet leveren, dan zullen er heel wat rechtse kiezers opnieuw op FVD stemmen, tenminste als er geen nieuwe partij wordt opgericht ter rechterzijde want dat kan ook natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baudet heeft de schepen achter zich verbrand. Hij heeft zichzelf tot de clown van de Nederlandse politiek gemaakt met z'n complotprietpraat, met z'n zotte uitspraken als "de maanlanding is nooit gebeurd" en ook allerlei vreemde zaken na te praten van Icke. Op een bepaald moment dacht Baudet dat hij garen kon spinnen bij de "wakker industrie" met zijn plan voor eigen scholen, eigen maaltijdboxen, eigen jeugdkampen, eigen dit en eigen dat. Het is allemaal een zielig verhaal geworden.
|
![]() |
![]() |