![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk het niet. Als Skobolev van dezelfde mening is als ik, dan een glorieus einde waarschijnlijker.
Ik mik op paddestoelwolken. Ik hoop voor iedereen dat ik gewoon plots doodval, en niet de melding krijg " dementie/Alzheimer" of soortgelijk.... Misschien dat ik zelfs Allah Ackbar gebruik als laatste slogan.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 18 november 2022 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan wel je nog best aangenaam een eindje genietend in alle rust kan doorbrengen zonder een last te zijn voor je kinderen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Crèche in Bilzen moet voorlopig 3 maanden dicht na klacht over geforceerd voeden.
Bron: VRT NWS Het wordt een kettingreactie. De klachten stapelen zich op en de toezichtsdiensten kunnen niets anders dan paniekerig reageren door de boel te sluiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
man, man, toch ik vraag me af hoe ge denkt van daarmee weg te komen in dezen tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() Nu is er echt een heksenjacht op kinderdagverblijven.
Wat vroeger te weinig was, is er nu overdreven te veel aan. Als mijn kind in een stoeltje zit en er ontbreekt een riempje zodat die er niet kan uitvallen, is mss. tape een orthodoxe oplossing. Keur het niet goed, maar dat liever dan die eruit valt op zijn hoofdje. U moest eens weten wat ze met uw ouders uitsteken in rusthuizen? En u zal het ooit weten want u komt er ook terecht. Laatst gewijzigd door Deo : 23 november 2022 om 09:14. |
![]() |
![]() |