![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand tegen mij kreupele of Mr Magoo zegt ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, in tegenstelling wat men zou denken, veroorzaken oorlogen, en WO II in het bijzonder, niet heel veel doden. Ze veroorzaken wel gigantische schade aan infrastructuur en aan mentaliteit. Maar veel doden doet een oorlog niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld, wat hebben nazi's nu te maken met het de kop inkloppen van kopvodden ? Het is naast de kwestie omdat nazi's en VB-ers gewoon niet dezelfde methoden en mindset hebben. Men zou evengoed Groenen kunnen "verwijten" van Bolsjevieken van 1917 te zijn. Dat is belachelijk: Bolsjevieken hadden een ideaal van mensen die WERKTEN. Dat staat haaks op het doelpubliek van Groen. Citaat:
Kortom, uiteraard kan men altijd vergelijkingspunten vinden tussen een partij vandaag en de nazi's, de Bolsjevieken, en dergelijke. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat ze hetzelfde zijn. Men moet het trouwens ook andersom bekijken: voor nazi's is het een belediging dat men VB-ers nazi's noemt. VB-ers hebben geen openlijke genocidaire visie, bijvoorbeeld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het probleem?
Ik word hier als voorstander van Covid vaccinatie constant als Nazi gecatalogeerd. ![]()
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hangt af van de situatie !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar sukkeltje, toch.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Driehoekdrukker? Het zou mij niet verbazen...
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Vrijheid" hebben wij die nog wel of zijn onze 'handen' al gebonden?¿
![]() Als een 'eigen mening' te fanatiek overkomt staat u al bijna op de rechtank om daar wat meer tekst & uitleg te geven waarom un dat gedaan hebt. Stille waters hebben diepe gronden daar zou ik het op houden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 november 2022 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De partij VB is niet veroordeeld voor racisme.
Laatst gewijzigd door daiwa : 20 november 2022 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor jou is "veel" een genocide over gans Europa + Afrika ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Logisch dat FDW zich als brave islamknuppelaar gebelgd voelt.
De doorlichting laat DAAR überhaupt geen nazies binnen. ![]() HIER laat de doorlichting überhaupt ook geen nazies binnen. links: Sam van Rooy
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984 |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minder in Europa natuurlijk ! Het totaal extermineren van wat buiten Europa en de VS ligt, is een eerste grote stap voorwaarts voor de bestrijding tegen de klimaatsverandering en het behoud van onze luxueuze levensstijl. Dat lovenswaardige initiatief nemen zal er ook wel voor zorgen dat het bij ons gedecimeerd wordt door de represailles. En dan moeten we bij ons nog wat wieden, en de meest storende medeburgers wegdoen. En dan zitten we goed voor eeuwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het recht om klacht neer te leggen daarvoor, en de zaak dus te laten beoordelen door een rechter, is een fundament in onze cultuur en in ons rechtstelsel. Dat jij daar onbehouwen stelling inneemt, is jouw recht. Maar je weet goed genoeg wat iemands anders recht is daaromtrent.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voorstanders van vax-dwang zijn eerder fascisten. We noemen ze daarom vaxcisten.
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "sommige nazi inzichten zijn goed", niet alle nazis over dezelfde kam scheren mannekes
![]() "ik wil 100 namen...anders is de repliek niet relevant" ...een kleiner aantal is best ok ![]() "ons van nazi beschuldigen is laster!" man man man ...raak het best eerst eens eens onderling ![]() Laatst gewijzigd door viaSanctus : 21 november 2022 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat mij betreft, ja, de nazi inzichten die goed zijn, zijn het concept van genocide als middel om oplossingen aan problemen te vinden. Maar het etatisme en het centralisme en het totalitarisme van het nazisme waren fout. Ik ben voorstander van de vrijheid van moord, maar het moet dan ook een vrijheid zijn, niet iets dat opgelegd is. Een spontaan handelen van individuen, niet een opgelegd totalitair gebeuren, en zeker niet door een overheid. Moord is goed, maar enkel maar als ze in vrijheid gebeurt. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 november 2022 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |