![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door R. Heydrich : 4 januari 2005 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U pleit er eigenlijk voor om alleen mensen met bepaalde eigenschappen in Belgie te laten leven. Een soort herenvolk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen ik ben er tegen om nog meer buitenlanders naar Nederland te halen, we hebben al genoeg problemen. Maar dat gezin van jou is helemaal geïntegreerd volgens jou dus mogen ze van mij blijven(maar ik ga daar niet over) Groeten, Sinan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mja eeuwige optimist ![]() Nope die heb ik niet gezien. Maar dat is dan ook het enige wat ik er ooit van gehoord heb dan.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer voor u is er een migratiestop en die moet ook gerespecteerd worden. Wat is trouwens aanpassen en werken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij geeft zelf toe dat de wet op de gezinshereniging mank loopt, maar zo is nu eenmaal de wet. Omdat de een wet mank loopt moeten we er geen slechtere bijnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet heeft het VB de wet op de gezinshereniging niet gemaakt. Jij gaat verder dan het VB, jij wilt alleen de productieve mensen hier laten. Trouwens welk werk doet het gezin ? Laten ze zich uitbuiten door u ? Als ze hier mogen blijven vallen ze onder onze sociale zekerheid, gaan ze dan verder werken voor een hongerloontje denkt ge ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Seba : 6 januari 2005 om 02:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Is het dan niet normaal dat die mensen hier werken? In hun eigen land hebben ze dat ook moeten doen. Wat bedoel je me niet productieve mensen? Gehandicapten kan je moeilijk te werkstellen e en kinderen kunnen hier gewoon naar school gaan. Zodra die mensen Nederlands kennen moet men ze gewoon gelijkstellen aan een Belg, werken, naar school gaan en als ze geen werk vinden hen onder druk zetten om toch te zoeken. Wie heeft het hier over uitbuiten? Ze moeten een loon krijgen zoals de rest van de bevolking hier, als ze niet geschoold zijn kunnen ze ng altijd productie doen en evenveel als een Belg verdienen. En wat men daar verdient is niet bepaald een hongerloontje. Als je dat als argument wil gebruiken bedenk dan ook eens dat er ook Belgen zijn die hier op onze kap leven en gaan doppen. Moet men hen dan ook buitensmijten?
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel zodra uw gezin hier mag blijven kunnen ze ook van alle sociale voorzieningen genieten. U heeft geen enkele garantie dat ze zullen blijven werken. We hebben nu eenmaal een migratiestop en regels. Die gelden voor iedereen, ook voor mensen die jij toevallig kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Waarom moet men onze kinderen betrekken in hun links, multicultureel gezeik? Indoctrinatie meneer! Hoe jonger ze gehersenspoeld worden, hoe beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() *knip*
revisionisme is nog steeds bij wet verboden Laatst gewijzigd door Sade : 8 januari 2005 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ja een migratiestop die 30jaar oud is en waar ik tot nu toe niets van gemerkt heb. Wat mij betreft zijn hier geen duidelijke regels rond, hoe kan men anders mensen die hier al 7jaar wonen terugsturen??? En dat is heus niet het enige geval op dit moment verblijven er tonnen vreemdelingen met een tijdelijke verblijfsvergunning (die hier ondertussen al jaren wonen en de taal perfect machtig zijn), maar hier niet legaal mogen werken, niet met de auto mogen rijden (want ze mogen geen verzekering afsluiten) en bepaalde plaatsen zelfs niet binnenmogen en dat allemaal omdat de Belgische wetgeving zo mank loopt. Men zou veel sneller moeten beslissen of men iemand hier laat of niet, maakt niet uit of er een migratiestop is, die wordt toch niet nageleefd. Maar als men al zo dom is om de zaak 7jaar te laten aanslepen, dan moet men ze maar laten blijven ook, vooral als ze volledig geintegreerd zijn.
![]() |
![]() |
#60 |
Vreemdeling
|
![]() Wat doet dat over die holocaust hier?
Ik heb nog nooit in heel mijn leven zo'n onzin gelezen, iedereen kan zo'n artikeltje schrijven is net zoals de Turken halsstarrig beweren dat er geen Armeense genocide is gebeurd terwijl er genoeg getuigen van buitenaf waren o.a. journalisten. Neem eens even een kijkje in die concentratiekampen wedden dat je er nog niet eens geweest bent??? Bewijzen genoeg, de lucht hangt er ng vol van. In Oswiecim (of wat die Hitlerfanaten hier kennen als Auschwitz) zijn idd niet veel mensen vergast omdat het daar veel te klein was en oorspronkelijk niet bedoeld voor vergassing. Later hebben ze dan birkenau bijgebouwd en als je er geweest bent merk je het verschil tussen die 2. In Oswiecim staan bakstenen gebouwen, de bedden zijn oncomfortabel, maar vallen nog mee. De gaskamer staat er overigens nog wel daar. Maar Birkenau is kilometers groot, de gebouwen waar de mensen in ondergebracht werden waren enkel gemaakt uit hout zonder vloer of wat dan ook. De wind waaide er zo doorheen, als het regende zaten de mensen tot hun knieën in de modder. Weliswaar hebben die domme Duitsers alles opgeblazen om later te kunnen beweren dat de holocaust er natuurlijk helemaal niet geweest was (ja waarom zouden ze anders zoveel moeite doen om een heel kamp opgeblazen te krijgen???) tevergeefs natuurlijk want ze zijn nu volop bezig met de restauratie en als die klaar is zal wel blijken wie hier gelijk heeft. Birkenau is puur gebouwd om mensen in om te brengen, niet alleen door vergassing, maar ook door koude en ontbering en natuurlijk vergassing, ik heb dit niet van Joden gehoord, maar van Polen, mensen die ook niet zo nauw bevriend zijn met de Joden en zelf ken ik ook heel wat mensen wiens opa of oma omgebracht werd in Auschwitz of Birkenau. Als er geen 6miljoen joden zijn omgebracht, waar zijn ze dan allemaal naartoe????? Opgelost??? hocus pocus weet ik veel??? Wat ik weet is dat er in polen alleen veel meer dan 1,5miljoen joden woonden. Daarenboven zijn niet alleen de Joden van Polen daar vergast maar ook van heel wat andere landen + tel daar dan ng eens de Russen, Polen, Zigeuners, homo's, gehandicapten en degenen die zich tegen het regime verzetten bij. Je gaat me niet kunnen wijsmaken dat je dan niet aan 6miljoen komt. Ga keer naar Oswiecim en ga daar die onzin verkondigen ze sluiten je op in een kruipkot peis ik.