![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hadden dat allemaal kunnen oplossen, maar durven niet omwille van de hete adem van de PS en met het Belang en NVA samenwerken en eens een keer hun rug rechten durven ze ook niet omwille van dezelfde reden. Er is nog een oplossing, en dat is splitsen, zodat we het kunnen doen zonder die schoonmoeder in het zuiden. Dan mogen van mij de trado's zelf terug plaatskes winnen, maar alleen als er gesplitst is, geen dag vroeger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
de N-VA Waarom heeft die het niet opgelost in een regering waar de PS niet in zat ? En dat splitsen Dan zal eerst moeten bewezen worden dat een gesplitst Vlaanderen werkt. Onderwijs als homogene Vlaamse bevoegdheid is het beste pleidooi niet verder te splitsen. Neen....die doodlopende weg vindt minder en minder lemmingen die hem willen gebruiken.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 13 januari 2023 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik wil u deels gelijk geven, den Bart met zijn comunotaire frigo heeft toen gedaan waar ik voor vreesde, Ook de reden waarom ik nog nooit voor de NVA gestemd heb en het ook niet zal doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
want hij wil er een "groot" akkoord mee sluiten. Of het is zonder den Bart...en dan is hij zo nuttig als nu. Helemaal niet. Den Bart zal nooit veel presteren. Hij zoekt zijn falen teveel bij anderen. En ondertussen zeikt hij ongeveer iedereen af. Veel intelligente politieke netwerking heb ik bij den Bart nog niet gezien buiten zijn etentje met het zingende konijn. En is dat de voorbode van....????
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 13 januari 2023 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is gewoon een foute houding. Voortdurend op van alles en nog wat zitten vitten en drammen. Maar als het er op aankomt om een keuze te maken, dan wegkruipen onder uw steen.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom, begrijp je?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Baal van communautaire splitsingsdrift en wordt ziek van emo-flamingatisme En kan mij niet vinden in racisme En alle beleidspartijen van de voorbije 20 jaar hebben zo hard gefaald dat ze mijn stem niet meer waard zijn. Ik zou mij schamen moest één van die schaamluizen kunnen zeggen dat ze mij politiek vertegenwoordigen Meer voorwaarden zijn er niet.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 13 januari 2023 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Automatisme leiden soms tot een kromme vastgeroestheid.
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die heb ik inderdaad al vastgesteld bij u.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Neem er een voorbeeld aan
![]()
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() [quote=De Rode Willem;
En dan zit Vivaldi met de opkuis. Op dit moment is het nog niet in orde, zoveel is zeker. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat Vivaldi OOK dit maar weer eens recht trekt.[/QUOTE] Naar verluidt tussen 79 maart en 113 december
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |