![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zouden hekken en gemilitariseerde grenzen niet werken?
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Simpel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doeltreffende bewaking with a licence to kill????????
Dat laatste in de zin klonk toch zo 007 achtig.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2023 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon teruggooien lijkt me voldoende.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat er in bepaalde landen al grensbewaking was die dat probeerden maar er niet in gelukt zijn.
Immigrants climb over U.S. Mexico border wall Op het water vijvoorbeeld: Eten geven, verzorging mocht dat nodig zijn en dan sito presto terug laten varen vanwaar zij gekomen zijn. Zij die fan zijn om ze te blijven binnenhalen daarvoor 'bedanken' zoals men op huidig ogenblik al doet in bepaalde landen met gevangenisstraffen. Er waren zelfs landen die tot 25 jaar straf gingen. (ergens gelezen op het net)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2023 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb altijd al een trebuchet willen bouwen die nut heeft.
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is niet België. Tenzij ze met het vliegtuig zijn gekomen passeerden die onze veilige buurlanden en kwamen ze volgens dat akkoord nog niet eens in aanmerking voor asiel. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 12 februari 2023 om 21:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laat men dan nog een onderzoek/screening instellen of zij die komen allemaal wel echt asielzoekers zijn? Er zijn er die uit landen komen waar niets aan de hand is of zijn ze op pad gestuurd voor... (<- invuloefening)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2023 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet dus minstens een vrije zone hebben van bvb een kilometer waarbij je ze gewoon kunt afknallen. (Zie ijzeren gordijn vroeger) Je had daar een sperzone die een paar km diep was, meestal woud, dan had je een vrije zone met zand dat was makkelijk om voetsporen etc te ontdekken. net voor die zone had je op elke verhonging in het terrein een wachttoren staan met een zoeklicht. En een pad van betonnen stenen voor voertuigen. Dan had je een draad van een 3 a 4 tal meter hoog. In gegalvaniseerde draad, kleine kottekes waar ge uw vingers of voet niet in kon zetten. Ik heb die draad nog geinspecteerd in den tijd, stevig spul ik maar wrikken met mijn tangske om daar een stukske af te kunnnen nijpen. Dat was allemaal om de toekomstige vluchtelingen binnen te houden, maar draai de volgorde enigzinds om en je kan het ook gebruiken om ze buiten te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er gaat niks boven de individuele wens van de burger en die de mogelijkheid geven om geweld te gebruiken om die wens te realiseren. Omdat er daar geen corruptie kan heersen, je gaat immers nooit "corrupt" zijn ten aanzien van uw eigen wensen. Corruptie is namelijk niks anders dan het niet doorvoeren van de absurde verwachting dat je de wensen van anderen boven uw eigen wensen zou plaatsen. Het zijn zotte kosten, en bovendien helpen ze niet tegen wat al binnen is. Burgers gewoon NIET HINDEREN om het eigen opkuiswerk te doen is veel en veel efficienter en kost niks. Meer nog, het vraagt MINDER kosten want het ENIGE dat ge moet doen is die burgers NIET lastig vallen met het gerecht. Ze gewoon gerust laten, en hun ding laten doen. En eens er genoeg afgelapt werden door burgers, gaat dat VANZELF de goesting om nog af te komen verminderen he. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 februari 2023 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Gazagrens met Jordanië al even "hard" is, telt niet, en we laten Egypte ook even buiten beschouwing.
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hela, hela! Van mijn gevleugelde vrienden blijf je beter af!
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je dan niet beter een jachtvergunning (al dan niet met een all in verblijf in "de wachttoren") verkopen aan jagers die het liever op iets groter en niet met uitsterven bedreigd "wild" schieten?
Dan blijven die onschuldige vogels gespaard, en kan er wettelijk en legaal gezorgd worden dat er geen overpopulatie in de "schemerzone" langs de muur ontstaat. Natuurlijk, de gebruikte kogels moeten natuurvriendelijk zijn, dus geen lood.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 februari 2023 om 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom kosten maken en moeite doen als iets vanzelf kan gaan ? |
|
![]() |
![]() |