![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn goede voornemens (maar eigenlijk zijn dit ook meer plannen):
- verder hard mee werken om de Vlaamse onafhankelijkheid sneller te bekomen - La Redoutte, De Muur, ... nu wel oprijden met mijn koersfietske - op mijn 5de bouwkamp gaan - een stukje van de wereld zien (kzou graag is naar Peru gaan ![]() - meer mensen overtuigen van de Vlaamse zaak dan nutteloos tijd steken op dit forum en om te proberen om de BUB'ers toch maar in te laten zien dat het bestaan van België niet meer lang zal duren - ...
![]() |
#42 |
Burger
|
![]() Wat is nu net het verschil tussen een voornemen en een plan? De lijn is dun precies he? Of ligt het weer aan mij?
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Een voornemen is iets wat je je voorneemt zeker te doen ... Een plan is een bepaald idee dat je hebt, maar dat niet echt persé moet slagen ...
De lijn is heel dun en voor sommigen zal de lijn gelijk lopen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() Is het niet andersom? Dat is bij mij toch.
jeheej, ik ben eindelijk burger. ![]()
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tja, en dat van Brazilië, daarvoor moet ik werken he... Zoals vanavond bijvoorbeeld... ![]()
![]() |