![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Alez kom hé, goede voornemens, dat slaat nu toch nergens op??!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() terug naar nederland verhuizen..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() ik wil dit jaar ook afstuderen
2004 is een zeer goed jaar geweest voor mij eigenlijk ik heb een gedeelde 3de prijs gehaald in de junior wiskunde olympiade dan ben ik naar parijs geweest, en dat was fantastisch een leiderscursus van de KSA gevolgd daarna heb ik mijn getuigschrift van de middelbare graad deeltijds kunstonderwijs (piano) gehaald dan tien dagen kroatië met de CM tien dagen kamp met KSA dan mijn eerste jaar als leider van de KSA, en meteen bij de plustwaalfjarigen dit schooljaar doe ik examens voor de middenjury om mijn derde graad in één jaar af te leggen - ik heb al acht vakken afgelegd en kwas voor alles geslaagd dus in 2005 zal ik vier maanden blokken voor de komende vier vakken hopelijk slagen een vakantiejob vinden zelf een kamp ineensteken voor mijn gasten in de KSA hopelijk beginnen aan de unief (ik denk aan algemene economische wetenschappen) mijn goede voornemens zijn: een lief vinden (das nie echt een goed voornemen, ik wéét het, maar tis wel nodig ![]() schitterende activiteiten bedenken voor de KSA wa meer piano spelen dan nu me iets meer (kunnen) ontspannen dan in de voorbije twee maanden
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() vrolijke feesten iedereen
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De eurolotto winnen
In een zonnig land gaan wonen Stoppen met werken Mijn computer buiten smijten Elke dag 10 km gaan lopen Mijn Spaans terug opfrissen Ik vrees dat er geen enkele gaat uitkomen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
wat vriendelijker zijn voor onnozele mensen Lief meisje ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() * Een remedie vinden voor flamingitis.
* Die ziekte mazouteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik behandel de mensen zoals ze mij behandelen.
Lieve jongen. ![]()
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() things to do:
rijk en onsterfelijk en übermachtig en wereldoverheersend worden en een lief vinden
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() 8 kilo vermageren (ben ik al een jaar bezig, ik denk dat er 200 gram af is)
meer leren, minder op Internet slagen in eerste zit Groen!-Zonhoven terug opfrissen |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ok, mijn lijstje:
- afstuderen (eindelijk, ik ben het kots kots kots kotsbeu) - mij politiek terugtrekken (NVA lidkaart niet meer verlengen en mij niet meer bezighouden met communautaire discussies) - 5 kg verdikken (ik ben wat te mager ![]() - misschien alleen gaan wonen (onder voorbehoud dat 'ons ma' de was blijft doen ![]() - gezonder eten - mij eens een goed lief zoeken - minder tijd verliezen op dit verdomde forum - vriendelijker zijn voor mensen die mij niet aanstaan (zware opdracht) - niet te veel shooterkes den 31ste |
![]() |
![]() |