![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de kostprijs, dat zit toch in het budget nietwaar.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat niet gezien in de pers of zo. Maar als dit waar is, dan vind ik hem een grote lafaard.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Nog ene die denkt dat hij (Charles Michel) belangrijk is en veel werkt, hoort eigenlijk thuis bij het "Openbaar Centrum Voor Migrantenwelzijn" (OCMW)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij leeft in illusie dat hij God de Vader is die alles mag en niets moet. Zijn medewerkers doen wat hen bevolen wordt. De rest is blablabla. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan dat misschien doen, maar heel stillekes om geen aandacht op henzelf te vestigen.
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 17 april 2023 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat dan geen zonde van de middelen?
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kwestie is uiteraard dat als je presidenten, ministers, hoogwaardigheidsbekleders ontvangt je daar niet mee naar de MacDonalds gaat, anders is het ambras.
Moet dat allemaal? Als het goed is voor de economie en wereldvrede en onderling overleg dan zijn een paar miljoen volgens mij niet teveel. Maar ieder zijn eigen mening. Edit: en bijvoorbeeld die privé vliegtuigen: ik denk dat veiligheidsprotocols niet toestaan dat hij met een gewone trein of vliegtuig gaat reizen. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 17 april 2023 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 april 2023 om 21:31. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Was maar wat meer dan 100.000.000 oude Belgische Frankskes, niet Dadee?
-Zucht- Sossen en geld van anderen. Of: selectieve vrijgevigheid.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 18 april 2023 om 01:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is trouwens opmerkelijk dat iedere politieker van eender welke 'Partaai' een sos wordt, ...eens aan het beleid.
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt u nu echt dat dit de uitzondering is die de regel bevestigd? En dat alleen maar omdat er iemand het de moeite vond om naar de media te lekken en er zeker van te zijn dat het aan het publiek gemeld werd.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |