![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die linkse haar broek heeft geen scheuren. Dat is toch wel een foutje.
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik organiseer aanstaande zondag een grote betoging in Brussel.
WIJ WILLEN DE HOTPANTS TERUG ! Bijéénkomst aan het JUBELPARK vanaf 09:00. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doe ik niet.
Je zegde: Citaat:
Alle andere vrouwenverschijningen die mannen niet impressioneren, en/of dat niet wensen te doen, zijn, als verschijning, vanuit mannen oogpunt, nutteloze entiteiten (tenminste wat de verschijning betreft). Kortom, niet-mannen-impressionerende vrouwenverschijningen daar vragen wij niet om, die kunnen evengoed wegblijven als STRAATBEELD. Dat of vuilbakken, dat maakt geen verschil. Mannen hebben het dus uiteraard - wat verschijningen betreft - enkel over het aspect dat hen aanspreekt, namelijk de verschijningen die hen impressioneren of dat proberen te doen. En uiteraard hebben de meeste mannen HELEMAAL geen interesse in mannenverschijningen. Tenzij eventueel om zelf inspiratie bij op te doen om eens vrouwen willen te impressioneren, maar volgens mij is dat veel minder het geval dan omgekeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() eerst skinny jeans , nu oversize : wie heeft nog niet door dat de commercie moet draaien
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juister is: IK VIND dat het op niks trekt. Allez, zeg nu eens eerlijk: heb jij, evenmin als ik, ooit een kloten verstaan van het fenomeen "mode"?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek niet graag vanuit vrouwenoogpunt, volgens mij willen ze er gewoon mooi uitzien. Toegegeven, ik zie hier meisjes met van die grote gaten in hun broek. Dat heb ik zoiets van, met een schaar maak ik die gaten toch zelf, daar hoef je toch niet voor te betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: https://www.reddit.com/r/Damnthatsin...eans_are_made/
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 6 juni 2023 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
De broek is een kledingstuk dat enkel voor mannen voorbehouden is. Wijvenverschijningen dienen in het openbaar altijd een alles omhullend en tevens niet spannend schuilkleed te dragen. De betreffende broek wordt vanaf nu in het Nederlands Jenouwbroek genoemd. Het woord "jeans" poogt de Engelse uitspraak van Gênes weer te geven. Gênes is de Waalse benaming van Genova (Genua) oftewel Jenouw in het Nederlands. Dit is voor wijvenverschijningen eveneens niet toegestaan. Citaat:
Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en ik had eens een uitzending gezien over een high tech Europees bedrijf dat met lasers hetzelfde kon doen als wat in die sweatshops gedaan werd. Wel heel gesofistikeerde machines die jeans "verouderden" en "beschadigden" volgens een geprogrammeerd en willekeurig veranderend patroon (zodat geen 2 jeans exact op dezelfde manier aan flarden geschoten werden).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was tiener in de jaren 90. Ik droeg ook oversized in de periode 96 - 98. Alles komt terug.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was in de jaren 90 ook mijn grootste probleem. Altijd kettingvet op de zijkant van mijn broekspijpen. Mijn ma kwam er horendol van.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |