![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel dat het een overtreding is. Er is immers eventueel geen link naar een persoon maar wel naar een bedrijf.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie aanwijzingen dat die taxi-chauffeur een racist is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Brussel ligt op een spreekwoordelijke steenworp van Zaventem. Wie heeft er nood aan een (dure) huurwagen met bestuurder? Een beetje wandelen kan geen kwaad. Bijna de helft van de echt Vlaamse (inheemse) bevolking lijdt immers aan overgewicht. Deze Nederlandsonkundige werknemers in Vlaanderen zullen snel Nederlands leren indien er aan hun wedde geraakt wordt. Vraagstuk opgelost! Citaat:
Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://twitter.com/buggenhoudt/stat...16675228737538 Citaat:
Als de poppenkast op TV een verrijking betekent in jouw leven: zoveel te beter voor jou. Maar neem die kaloten leiband-mentaliteit aub niet mee naar dit forum. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Karl Vanlouwe, nota bene de man die een parlementair medewerker genaamd Donald de Vinck in dienst heeft.
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt ervan af hee Patrick. Als hij/het/ze mij rechtstreeks aanspreekt dan ga ik zeer zeker wat scatologische uitspraken doen om hem/het duidelijk te maken dat de poging ongewenst is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En sprak jij nooit met je huisdokter zonder daar scatologische dingen bij te zeggen ? Schreef die veel immodium voor, uw huisdokter ? Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juni 2023 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zijn de Brusselse taxichauffeurs overeengekomen er een echt bruut jaar van te maken.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denk je dat ze bij Streetview nummerplaten onleesbaar maken?
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fraai volkje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien, heel misschien, omdat die mens al wat vaker in Brussel komt, en een goed idee heeft van welke mensen nederlandskundig zijn en welke niet, en gewoon zo weinig mogelijk tijd wou besteden aan zijn aankoop.
Een aankoop in Brussel hoeft niet altijd een politiek statement te zijn.
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het idee dat Panda, die zichzelf noemt naar een Chinese beersoort die te dom is om te neuken en hulp van mensen nodig heeft om zijn soort niet te laten uitsterven, VBers op zicht kan herkennen is aandoenlijk.
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans, toen ik mijn aankoop in het Nederlands afhandelde, bleek dat voor die jonge verkoper niet de minste problemen te veroorzaken. 2) Dat is waar, ja, en ik maak er alhier ook geen 'politiek statement' van. Ik beschouw het consequent gebruik van mijn 'moedertaal' gewoon als een uiting/vorm van (individueel) zelfrespect.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, het is onwaarschijnlijk.
Dat was mijn punt +-.
![]() |
![]() |