![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En in mijn geval, ik denk dat ik wel een oordeel kan vellen op technisch vlak.
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Youtube meme's over dit geval lijken wel een Tsunami..... En slechts weinigen tonen 1 greintje van medeleven.
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
er bestaan reddings onderzeers, maar die zijn gemaakt om Dallas klasse onderzeers / etc te gaan redden en die hun max duikdiepte zit op iets van een 300 meter , dat kan nog wat meer zijn want de echte diepte die ze kunnen bereiken gaan ze niet aan uw neus hangen. Vandaar het design met de oversized LPG tank he, ... Mijn duikfles hier kan 300 bar aan dat is een budy bottle die moet om de 5 jaar gekeurd worden. Anders vullen ze die niet meer. En dat is geen visuele inspectie he, die wordt op druk gezet, gaat ze kapot tijdens het testen, dikke pech maat, fles voor de vuilbak en ge zijt 300 euro armer. Daar gaan ze dus naar 400 bar, op 4000 meter in een kokerke dat dus getest is voor 1300 meter, Waar een raam in zit van dik glas en dat vastzit met 17 bouten .... Allee ja, ik weet het niet, maar lijkt mij dat niet echt slim te zijn. zeker niet als ge weet dat als ge zelf maar een haarscheurtje in dat glas krijgt doordat een of andere flipper een van die bouten te hard heeft aangedraaid, ge met een plets implodeerd. spatsch en tis gedaan. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
kassa kassa ! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het ziet er naar uit dat de toeristische site uitgebreid wordt met een wrak in de buurt van de Titanic, beide objecten zal je in de toekomst kunnen bezoeken voor een prikje met de Tanic ,een bathyscaaf van den aldi.
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Eo zie je bij iedere gebeurtenis dat er tal van complot theorieën ontstaan waarvan mensen heilig overtuigd zijn, dat in een God of Allah geloven etc. Kortom men meent wat het wel goed komt, dat het wel zal meevallen in plaats van de zwakke schakels, hoe onwaarschijnlijk ook systematisch op te zoeken en ook die te elimineren. Vooruitziendheid en preventie heet dat dan. Komt daarbij dat de mens ook bezeten is van geld en ook die een katalysator vormt voor het nemen van risico's. In dit geval zie ik een besturing via Bluetooth wat me nogal waanzinnig lijkt. Zoiets zou altijd een vaste, mechanische verbinding moeten zijn. Mercedes heeft ook ooit eens elektronische remmen ingevoerd, doch evenwel even snel weer afgevoerd. Dergelijke zaken om te besturen dienen steeds solide te zijn.
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat moet natuurlijk bedraad en dubbel zijn uitgevoerd, wie verzint zoiets... ? Wat de menselijke hoop betreft, ... deze jongens zin FUBAR. Tegen de noen is de zuurstof op en ze hebben dat ding nog niet gevonden. Zelf als ze op dit eigenste moment die buis weten liggen.. Dan kunnen ze enkel nog gered worden als ze binnen dit en een uur of 2 een kabel aan dat spel kunnen vastmaken en direct kunnen beginnen met hijsen. (of balons hebben met genoeg draagkracht. ) Dan nog duurt het even voor ze boven zijn en een decompressietank in kunnen , anders gaan ze alsnog dood. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
gaan ze beelden tonen van de lijken?
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs indien ze NU nog leven zijn ze duidelijk al dood in elke reële wereldsituatie. "Hoop" is in deze al even grote fake als eender welke religie, volgens mij. (Shoot me if I'm wrong.)
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik had in de eerste plaats voor hen gehoopt dat ze geimplodeerd waren. Maar het ziet er naar uit dat ze toch die sjans niet gehad hebben en dus al 4 dagen met 5 man in een buis zitten. op den duur moet het kleurenwiezen ook wel tegen steken dan. Dus stel dat er ietsiepietsie meer zuurstof is dan voorzien, en is er een goeie scrubber en ijzeren decipline aan boord, dan kopen ze misschien net die minuten die nog nodig zijn, maar dan moeten ze wel ongeveer nu gevonden worden. Maar in mijn optiek zijn ze inderdaad virtueel dood. Als ze trouwens moeten wachten tot dat opvissysteem daar is, dan is het enkel om lijken te bergen. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor dezelfde moeite vissen ze alleen die 2 Pakistani levend op dan.
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Yep. Dus is de vraag, wanneer is die keuze gemaakt, en door wie.
|
|
|
#55 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik deed mij net de bedenking "Amai dat moet daar goed in rieken
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kan je ze meteen ook opeten, je moet dan alleen een vreselijke goeie uitleg hebben als ze dat deksel terug van die buis vijzen. |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
verder zit ge gewoon te wachten tot ge eindelijk dood moogt gaan. Mocht ik erin zitten en ik had een glasbreker bij, ik zal als een gek op dat raam te meppen met dat ding. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 22 juni 2023 om 10:36. |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#59 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het is niet de eerste keer dat er moeilijkheden waren: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230621_95208987 Citaat:
Citaat:
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 juni 2023 om 11:04. |
|||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar ge wilt toch geen controler op baterijkes met bluetooth man, ... zo storing gevoelig. Als ge heel dat design bekijkt daar krijgt ge toch de kriebels van... Ja de russen hebben die mir duikbooten, maar dat zijn professioneel gemaakte dingen. Die hebben daar ook ervaring in (en al wel eens een paar keer een accidentje gehad ook... ) Feit is als je op zo een diepte wil gaan werken, dan is elk detail belangrijk en doe je alles om risico's te beperken. Dus dubbele besturing, een uitgang die de crew kan losmaken, communicatieboei die afgeschoten kan worden, desnoods ballons die je met een druk op de knop kan opblazen zodat je naar boven kunt komen. En die veiligheidds systemen moeten onafhankelijk zijn van de hoofdbesturing. Ik zeg niet dat die goeiekope controller de oorzaak is, maar het zegt iets over de manier van werken. |
|
|
|
|