![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind de reactie van Bouchez trouwens wel top: rustig en kalm, verstandig. Zij gaat 'meedoen' op 't moment dat hare man een duw krijgt.. heerlijk.. doet die van mij ook.. ![]() En ook die duw-reactie van de Vlaamse man is een toppertje: ni fokke me mij eh mateke. ![]() Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 25 juni 2023 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Om Bouchez bekommerde ze zich evenwel helemaal niet. Ze gaf op hoge toon, en in het Frans, die 2 Vlaamse dames even een lesje. Vrij vertaald: "Wie de fok zijn jullie om zo dicht bij onze auto te komen fietsen?" ![]() Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 juni 2023 om 15:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men me op straat iets aandoet & me uitscheldt voor spleetoog, zal ik zonder omweg iets in die aard terug schelden. "Bougnoule/sale nègre, sale Flamand..." you name it. Wie mij uitlokt krijgt koekje van eigen deeg -zij het verbaal uiteraard ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel da's een short hé, geen geil jurkje (lol).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die toeriste speelt in Mexico zou ze de lockalen ook uitschelden voor "vuile Mexicano's" ? Of in Marrakech, "Sales Marocains". ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij laat zijn vriendin hard aanrijden naar de fietsers en springt dan agressief de auto uit; Neemt dan de grote gestalte waar van de Vlaamse meneer. En pas DAN komt het verstand van Bouchez. Operatie damage control... Geen weerstand bieden, niet te hard schreeuwen, naar de auto teruglopen, iets roepen over politie en de veiligheid van de auto zoeken. Let op, ook Bouchez denkt geen moment aan de verdediging van zijn vriendin die als enige tussen Vlaamse vrouwen staat. Maar vooral aan zichzelf. Verbaasd, iemand? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst is er die altercatie met die man, vervolgens gaat vriendin bij groepje vrouwen haar verhaal halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar hoor jij die mensen "vuile Walen" roepen? Geef eens een timestamp aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals mijn moeder zei; #grand bête et lourd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin bref, Knokke mogen ze van mij houden.
#Omhooggevallen Boeren |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et pour les Flamands la même chose!
't Ligt precies nog allemaal gevoelig, dat ze vroeger onder de sloef lagen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nergens te horen.
Wel miste HLN nog een extra woordje van juffrouw Demaret dat door RTL wél werd verstaan: "paysans" La scène aurait pu en rester l?*, mais pendant l'altercation, la compagne du politique est allée s'expliquer avec le groupe de cyclistes. Au moment de rejoindre son véhicule, Lucie Demaret dérape: "Paysans", "Sales Flamands", lance-t-elle notamment. C'est l?* que la vidéo s'arrête. JLB zorgt ondertussen goed voor zijn dame die heel wat baantjes cumuleert Comme l'indique le site Cumuleo, elle est conseillère communale ?* Ham-Sur-Heure-Nalinnes, occupe des fonctions de direction et d'administration ?* l'Intercommunale de santé publique du Pays de Charleroi, mais est aussi collaboratrice d'un cabinet ministériel. https://www.rtl.be/actu/belgique/pol...itter+rtl+info |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou graag zien wat er voordien gebeurde, als er iemand een toek geeft op mijn auto of er tegenaan rijdt zou ik ook wel effe vragen wat het probleem is.
En die gast is echt agressief, waarom moet die Bouchez een por geven? Voor hetzelfe geld had Bouchez gereageerd en dan mag hij het bij de politie gaan uitleggen.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ah Jezus, het weekend is nog niet om, welke politieker doet beter ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch opmerkelijk hoe die duw hier geminimaliseerd-goedgepraat wordt.
Men neemt echter wel aanstoot aan "sales Flamands"...... Of hoe Vlaamse boerkes nog steeds aan inferioriteit leiden nietwaar ![]() ![]() oops edit; lijden Laatst gewijzigd door bembem : 25 juni 2023 om 16:02. |
![]() |
![]() |