Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2023, 05:37   #41
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Heeft er al iemand bloemen naar Bouchez gestuurd ??
Bloemen niet, wel felicitaties.

Hij is de enige die zegt (gisteren in het journaal) dat langs de ene kant 800€ minder loonlasten geven en langs de andere kant 1000€ meer BTW en andere lasten invoeren GEEN NUT HEEFT.
Maw, alle andere partijen zijn leugenaars.

Mocht het kunnen, ik zou nog overwegen om voor Bouchez te stemmen.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 juli 2023 om 05:38.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2023, 05:40   #42
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Plus dat bestellen in het buitenland niet alleen goedkoper is, het wordt ook veel sneller thuis geleverd.

Ik bestel in Polen zo'n Videla emmer met zo'n zwabber die je kan rondzwieren om het teveel aan water eruit te halen, kost 2/3 van de prijs hier en de derde dag wordt hij thuis geleverd.

Ik bestel iets in een winkel op de Boomsesteenweg, in vogelvlucht 5 km afstand van bij mij thuis. Levertijd iets meer dan twee weken...
Iets later zag ik hetzelfde in Nederland staan voor de helft van de Belgische prijs. Ik koop in dit land niets meer. Nog geen dart flights niet meer, in Nederland staan al die dingen aan de helft van de prijs in Belgie. Je kan ze goedkoper uit Engeland laten leveren dan ze hier om de hoek te kopen.
Ik kocht in de USA onderdelen voor mijn poolrobot. Aan de helft van de prijs hier en op minder dan 48 uur aan mijn deur geleverd met Amazon. Indrukwekkend.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 juli 2023 om 05:41.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2023, 07:10   #43
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Heeft er al iemand bloemen naar Bouchez gestuurd ??
ik zou hem zo een windmolentje sturen van aan de kust zoals ze aan de kinders verkopen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2023, 07:16   #44
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Die spelen een rol. Evenals ons verbod op nachtwerk in logistiek en de administratieve verplichtingen waarbij jouw boekhouder/accountant gegarandeerd inkomen heeft, ook al is jouw bedrijf verlieslatend ondanks dat je als eigenaar er geen inkomen uithaalt.
alles is compleet om zeep door de vakbonden he, als ge 20 0f 30 order pickers / inpakkers / magazijn medewerkers hebt, dan moet er zo ne pipo hem al komen moeien. gaat het om nog meer volk dan infiltreren ze nog dieper.

voor alles een vergunning en een papierke nodig, en als ge nen euro winst maakt komt de staat langs om u helemaal met uwe kop onder te duwen.

en dan kunt ge gewoon uw magazijn over de grens zetten waar al die shit niet nodig is, en ge brengt het toch aan huis.

Ge moet wel zot zijn om uw magazijntje niet in holland te zetten, ge kunt daar ook vlotjes met studenten werken die hun studieschuld moeten aflossen.
Oud 18 juli 2023, 07:18   #45
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik kocht in de USA onderdelen voor mijn poolrobot. Aan de helft van de prijs hier en op minder dan 48 uur aan mijn deur geleverd met Amazon. Indrukwekkend.
voor de states moet ge wel rekening houden met de invoer rechten, maar inderdaad dat gaat heel vlot .
Oud 18 juli 2023, 07:21   #46
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
voor de states moet ge wel rekening houden met de invoer rechten, maar inderdaad dat gaat heel vlot .
Geen extra rekening gekregen...
Oud 18 juli 2023, 09:16   #47
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bloemen niet, wel felicitaties.

Hij is de enige die zegt (gisteren in het journaal) dat langs de ene kant 800€ minder loonlasten geven en langs de andere kant 1000€ meer BTW en andere lasten invoeren GEEN NUT HEEFT.
Maw, alle andere partijen zijn leugenaars.

Mocht het kunnen, ik zou nog overwegen om voor Bouchez te stemmen.
Spijtig dat hij zo francofiel en Belgicist is, want het is de enige echte liberaal binnen Vivaldi.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2023, 09:27   #48
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Beter geen akkoord dan een slecht akkoord. Gelukkig hebben wij nog de MR om al die herverdelers een beetje te temperen.

Waarom laat men de zaken niet eens gewoon zoals ze zijn, het gaat toch goed zo?
Inderdaad, het been stijf houden in de EU en we zeggen, wij doen niet meer mee.
Oud 18 juli 2023, 10:29   #49
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geen extra rekening gekregen...
sub 100 euro dan, anders hebde wreed veel sjans gehad, ...
Oud 18 juli 2023, 10:36   #50
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het aan de Walen ligt zal dat binnenkort wat langer duren. Ze willen de nachtvluchten in Zaventem afschaffen.
Oud 18 juli 2023, 10:50   #51
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Als het aan de Walen ligt zal dat binnenkort wat langer duren. Ze willen de nachtvluchten in Zaventem afschaffen.
ja dan komen uw spullen toe in Liege, ... en dan begint het...
Oud 18 juli 2023, 11:02   #52
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Maar even terug naar de zaak van de draad. Zelfs de opiniemakers vinden het gemorrel in de marge.

link

Citaat:
ONZE OPINIE. “Van deze waslijst aan prutsmaatregelen worden wij ook niet meer warm”

“Eerlijk is eerlijk. Het ziet er niet naar uit dat de fiscale hervorming ook maar bij iemand voor grote drama’s zal zorgen”, schrijft politiek journalist Astrid Roelandt. “De belastingverhogingen in ruil voor extra netto zijn hoogstens wat vervelend. Maar ondanks de verdedigbare logica die er achter schuilt, oogt het geheel toch vooral als een lijstje met prutsmaatregelen.”

...

Geen drama’s dus. Wat vervelend voor de meeste mensen, maar ook niet meer dan dat. Maar hoewel er een verdedigbare logica achter zit - lage btw voor basisproducten, hogere voor luxe - oogt het geheel toch vooral als een lijstje met prutsmaatregelen. Het is zoals de traditie tijdens elke begrotingsnacht: de gaten dichtplamuren met nog wat accijnzen of andere makkelijke belastingen. Dus ja, we begrijpen wel dat ‘saboteur’ MR hier allesbehalve warm van wordt.
Oud 18 juli 2023, 11:07   #53
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan schaffen we- Vlaanderen, de nachtvluchten af in Bruxelles Sauce.
Oud 18 juli 2023, 12:07   #54
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
sub 100 euro dan, anders hebde wreed veel sjans gehad, ...
inklaringskosten maar vanaf 150, tenzij dit zeer recent aangepast is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2023, 12:27   #55
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
inklaringskosten maar vanaf 150, tenzij dit zeer recent aangepast is.
Daar zat ik onder.
Oud 18 juli 2023, 19:41   #56
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard Hoe Links, PS pers omkoopt via de post om te manipuleren

Hoe Links, PS pers omkoopt via de post om ons de bevolking al jaren te manipuleren

Wat ik hier wil naar verwijzen is de stilte ….. Waar ik niets over lees >>> natuurlijk wegens de omgekochte TROLLEN PERS of hoor op "staats TV" door de vele linkse implantaten aldaar.

De omgekochte TROLLEN PERS >>> En dit wil ik hier aankaarten en onder de schijnwerper zetten :

Feit in nu bewezen >>> hoe wij de burger al decennia lang gemanipuleerde worden door die door links omgekochte pers en zodoende jarenlang gehersenspoeld werden met linkse interpretatie van gebeurtenissen door die omgekochte pers.

Wij de bevolking onmachtig stonden en niets anders konden dan die linkse trollen pers moesten slikken. Omdat de volksvertegenwoordigers dit toe lieten!!! Wellicht omdat het door de onaantastbare dictatoriale PS kwam.

Veelal anders denken niet de plaats kregen in de persberichten en als dat wel zo was nu duidelijk is waarom anders denkenden dan links steeds negatief of afgebroken werden in en door de TROLLEN Pers in sjoemel merk België !!!!

Dan heeft men het over China, Rusland, Cuba, enz. het is nu duidelijk dat links via de PS een partij waar wij die leven in Vlaanderen niet voor of tegen kunnen stemmen wij verplicht werden HUN omgekochte TROLLEN PERS in het sjoemel merk België moeten slikken.

Want ondank het ontdekken van deze corruptie heeft justitie nog steeds niet ingegrepen!!! Blijft men gefocust op B-Post alleen!!!

Justitie zou >>> de omgekochte TROLLEN PERS moeten aan pakken zodat die zoals het zou moeten horen degelijk pers gegevens aan de mensen over te brengen. Boete opleggen ieder dag dat die geen neutrale pers leveren!!!!

Of zoals het zeker zou moeten zijn op de staats TV >>> op neutraal wijze de persbericht aan de bevolking over te brengen (en daar die zich richten op de geschreven pers dit dus NIET gebeurd).

( daar de berichtgeving in de Kranten en op TV identiek zijn moet dus en kan het niet anders , HET word gesynkroniseerd gemanipuleerd)

Conclusie: het is dan ook niet verwonderlijk dat steeds volgens de pers berichtgeving Exteem recht slecht is meer er nooit en woord gezegt of geschreven word van de Extreem linkse vernielingen aan winkels, bedrijven, het meubilair van ons allemaal in steden en aanvallen op hulpdiensten en hun matreaal door anarchisten die dan bijna 100% extreem linkse agenda hebben.
Waardoor die nooit gerechtelijk vervolgt worden … winkels en bedrijven steeds weer zelf voor de kosten opdraaien omdat de verzekeraars die schade niet verzekeren!!!

Wat ik ook nog nooit heb horen vermelden van die omgekochte pers of voor ingenomen TV te lande.

Of de hulpdiensten steeds harder bekritiseerd worden in de pers dan het Krappule, de anarchisten die de werkelijke oorzaak zijn van de steeds weerkerende ellende. Ze lijken wel de onaantastbare groene mannekes die de Russen wereld wijd inzetten om chaos te veroorzaken!!!!

Bij staking zouden al wie zen uiterlijk verbergt = de bedoeling heeft misdaden te plegen stante pede steeds onmiddellijk opgepakt moeten worden door de Politie.

Daar zou dus een wet voor gestemd moeten worden met daaraan gekoppeld gerechtelijke vervolging wegen het kapotmaken van onze democratie door rellen tijdens wettelijke protest acties.

Dus oppakken en verwijderen van al die bivakmutsen en andere identiteit verbergende uitrustingen >>> Nog voor er ook meer en rel uitbreekt.

Ik bedoel het lijkt hier in het sjoemel merk België waar alles blijkbaar kan >>> wegens het onaantastbare van de PS van uit een andere lands gebied, nog erger te zijn dan in China en Rusland !!!
PS die wapens verkoopt aan de meest biedende manipuleert hier al decennia de pers met TROLLEN = werkwijze van de CCCP

B-Post ......: Het is een schand wat B-post corruptie inhoud en ook al in een ander link word aan gekaart. Terwijl steeds meer duidelijk word hoe diep deze gangsterpraktijk wel in de Belgische politiek verweven zit … door de PS, links.
Nota van ex-CEO van Bpost onthult: postbedrijf en Belgische Staat hebben tien jaar lang Europese Commissie om de tuin geleid, via veel te dure krantencontract
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 18 juli 2023 om 19:53.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2023, 22:22   #57
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik noem de morgen niet voor niets de Pravda en de Standaard niet voor niets de völkischer beobachter onze beide "kwaliteits" kranten...
Oud 18 juli 2023, 23:12   #58
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Geen fiscaal akkoord.

Positief: we blijven bespaard van Peter De Roover die als een amateur acteur gespeeld hysterisch komt zeggen dat hij het veel beter kan.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230718_97741218
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2023, 23:22   #59
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar even terug naar de zaak van de draad. Zelfs de opiniemakers vinden het gemorrel in de marge.

link
Zelfs dat krijgen de prutsers van Vivaldi niet voor elkaar!
Vivaldi op zijn best.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2023, 23:27   #60
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Geen fiscaal akkoord.

Positief: we blijven bespaard van Peter De Roover die als een amateur acteur gespeeld hysterisch komt zeggen dat hij het veel beter kan.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230718_97741218
den handdoek die den dweil in de ring gooit, of allee ja, terug naar af dus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be