![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Europealist vind ik het spijtig dat er geen Europees politieuniform komt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel EU-Top's zouden daar niet voor nodig zijn om tot een concensus te komen ???
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch zou ik dat interessant vinden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De EU-buitengrenzen dichtmetselen lijkt mij veel dringender.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Pakistan en India weten ze hoe het moet!
https://www.youtube.com/watch?v=RXoWNe_HAak https://www.youtube.com/watch?v=PDAcIX_J0u4 Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 18 augustus 2023 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
stalen aan het management gegeven , ja die producent wou zijne goeie kant tonen door een keuze te geven. Dat mag je bij dat soort bobo's dus niet doen. Hier dat zijn de kleuren, omwille van technische redenen, blauw ja hier grenen hout goed ? hier tekenen... hopsa in orde... man anders richten die daar zelf project groepen voor op om te discutieren over dondkerblauw, marineblauw of extra donker marine blauw. ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik sluit er me wel bij aan. Ik zou het dan wel preciseren. Niet met stenen, mortel of muren, maar de sociale zekerheid dichtmetselen, want dat werkt niet; dat is een fictie. Opvang in eigen streek en bla bla ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En ja: ik ken die Kevin ook: na een jaar internaat op de rijkswachtschool kwam ie als een ander man terug, en trouwde daarna met het mooiste meisje van het dorp.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gele stroken zijn om handtekeningen op te zetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou ons op dit forum natuurlijk ook goed staan om OPBOUWENDE kritiek te hebben,verbeteringen te suggereren,voorstellen te doen..
Laat ons leren uit het verleden.Waarom zou het voorstel in de bijlage slechter zijn dan die stadsdienst-werkkledij die in het begin van het draadje alleen maar onze lachspieren stimuleerde? https://eu-browse.startpage.com/av/a...46c26906c09674 Ordnung muss sein,Ordnung wol sein! Laatst gewijzigd door kelt : 19 augustus 2023 om 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerste prijs voor humor.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Prins Gabriel is 20 en heeft een nieuw statieportret. Te zien op vrt nieuws.
6 foto's notabene. De foto waar hij met z'n zus en papa op staat overtreft alles. Uniformen show. Woeha!!!! |
![]() |
![]() |