![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door Bach : 26 augustus 2023 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik probeer daarmee trouwens de grootste genocide van de geschiedenis verkocht te krijgen ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 26 augustus 2023 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Toch niet zo een goed nieuws voor de mondmaskerdragers.
https://www.dailymail.co.uk/health/a...s-cancer.html# |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'It is indeed possible that certain masks have side effects, just as certain helpful medications (anti-histamines, psychotropic drugs, antibiotics) have side effects,' Dr Fischer said. Daarom geef je geen medicijnen, vaccins of maskers aan mensen die het niet echt nodig hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Het dragen van een masker is niet zonder risico's. Studies wijzen uit dat je er na een paar uur enorme stinkscheten van begint te laten.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom hebben antivaxers eigenlijk geen probleem met het verplicht dragen van kleren op straat? Als ik naakt wil rondlopen verspreid ik zelfs geen ziektes. Toch kan ik een boete krijgen. Schandalig? Of een terechte opmerking?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Omdat het dan NUT heeft. Maar hey.. als ge de negatieve aspecten van het continu dragen van mondmaskers wilt weglachen, dan doe maar.. hebt ge straks weer een reden om te jammeren dat anderen u cynisch afzeiken. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 28 augustus 2023 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah oei, toch niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Lees: Welk landen had het meest succes met het implementeren van fascistisische maatregelen zonder teveel weerstand van het plebs. België scoorde goed... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Altijd heeft die klederdracht nut. Mondpampers hebben nut, maar zijn nutteloos voor het uitroeien van snotvallingen. Waarom blijven vax-freaks altijd datzelfde dode paard geselen?
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Als gij ziek doodvalt, dan kan mij dat geen kloten schelen.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De efficientie van een bank-zit verbod voor bejaarden moet waarschijnlijk een unicum zijn. En het verbod om bij iemand gaan te pissen als je in zijn tuin aanwezig mag zijn, ook. Er zijn zo van die dingen die een prijs verdienen he. Maar daarom was ik benieuwd naar de eerste 3 plaatsen... Wie heeft het nog bonter gemaakt ? Moest je in een zeker land steeds met uw wijsvinger in uw linker neusgat rondlopen misschien ? Was er een land met een avondklok voor de even minuten ? Wie heeft Belgie verslagen in de kolder ? |
|
![]() |
![]() |