![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Most sexy: https://youtu.be/sMvnu0QEUo8?si=dQC34q6Eu-r6opB9
You go girl!
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt denk ik meer iets in de richting van Crime detective series, naja ik ben er nog niet echt uit xD.
NN niks aantrekken van dat gedoe, "just let them". |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik verschiet ervan dat de pad hier nog niet is om het niet-Dietse woord "influencer" te komen bekritiseren.
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
U hebt gelijk dat het woord "bekritiseren" niet van Dietse oorsprong is. Het woord "influencer" (= beïnvloeder) wordt zoals "ijsjes smullen" inderdaad afgekeurd. Met groot geschapen groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer narcisten hun invloed overschatten.... is er al iets gemaakt waarmee te lachen valt?
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk dit is iemand die veel invloed heeft.
![]() Een mooie conservatieve traditionele vrouw die zichzelf blijft. https://m.youtube.com/watch?v=iq_1PW...ture=emb_title Voorbeeld van haar show.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zou beter "met klein geschapen groeten" afsluiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"The Anthropology of Real Life NPCs" Ik heb mij kapot gelachen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom willen Aziaten er toch altijd zo blank mogelijk uitzien. De Thaise jongeren die ik in huis had waren altijd maar huidcrèmekes aan het smeren om er blanker uit te zien. In de Aziatische series op netflix valt het ook op dat de vrouwen/meisjes er veel blanker (gepoeierd?) uit zien dan de mannelijke acteurs. Waarom die mooie lichtbruin getinte huid verstoppen?
|
![]() |
![]() |