![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze beslissing genomen door het oude Groene bestuur werd door de N-VA na de overname in de diepvries gestoken. Nu de Groenen terug zijn mogen ze zelf hun shit opkuisen. Goed gezien van N-VA.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja kijk als ge zo dwaas zijt om voor de groen te stemmen kan ik er eigenlijk geen compasie meer mee hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat achterpoortje zou bij mij snel een stukje muur zijn.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De postbode in oetingen heeft gescoord. Een wielerterrorist van de straat geholpen.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb er in mijn buurt ook zo ene, dat gaat eens duren tot m te dicht bij mij en mijne velo komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 3 december 2024 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op, ik keur het rijgedrag van postbeambten over het algemeen ook sterk af. Van links naar rechts op de weg, tegen de richting op het voetpad, ze zouden verdomme bij de mensen binnenrijden mocht het kunnen. Cowboys op de weg.
![]() |
#52 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn buurman begin september overleden , de eigenaar heeft onlangs de bus leeggemaakt , er zat o.a. post in voor mij van o.a. afgelopen maart !! Zelfs via postpakjesbezorging , die lullo's leveren zelfs op een andere plaats !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van rancunepolitiek wordt niemand beter. En eigenlijk zou er voor een conservatieve partij geen logischere coalitiepartner zijn dan een groene partij. Nu ligt de schuld voor het feit dat dit op de meeste plaatsen niet het geval blijkt mijn inziens vooral bij de groene partij. Maar dit soort fratsen gaat zeker niet helpen. Ik vind trouwens dat er net zomin veel groen is aan de groene partij als conservatief aan NV-A.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 3 december 2024 om 17:06. |
![]() |
![]() |