![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kasteelbier ftw!
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je ze blind naast mekaar proeft is het verschil tussen cola en donkere leffe ook amper op te merken...
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben de laatste jaren 3 keer op vakantie geweest in Italië en heb daar, bij momenten, inderdaad best goei bier gedronken.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn zoveel geweldig goeie bieren te krijg in België en dan ga je brol als Leffe drinken?? Nee, dat gaat er bij mij niet in. En qua Westmalle: je moet er altijd voor zorgen dat je thuis een voorraad hebt voor gevalllen zoals hier beschreven. Zonder Westmalle vallen is hier echt geen optie...
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |