![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 2 juni 2024 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wel de broek.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar baseer je die stelling op ? In de middeleeuwen had men nog geen shampoo, dus beschermden vrouwen hun haar met een hoofddoek om vuil tegen te houden, en borstelden het verschillende keren per dag. De hoofddoek was dus praktisch en niet omdat een priester het oplegde of omdat het zien van haar de venten zou opgeilen. Ik kan me dus best inbeelden dat Kelten en Germanen dat ook al deden.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans: https://mens-en-samenleving.infonu.n...ger-en-nu.html Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 juni 2024 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jep. Raar.
Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik vind dat niet raar. Word ik nu gecanceld?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle 5 de hoogbejaarde kwezeltjes...
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaams Belang weet waar Pinksteren voor staat, wat van de de huidige geïmporteerde CD&V voorzitter niet kan gezegd worden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 juni 2024 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw graad in logica is niet om over te stoefen. Ik vraag aan Oosten waar hij gevonden heeft dat Kelten en Germanen geen hoofdbedekking droegen en jij maakt daarvan dat ik ontken dat katholieken ook hoofddoeken droegen voor religieuze redenen. Beetje geobsedeerd misschien ?
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 3 juni 2024 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hangt er gewoon maar van af waarvoor de hoofdoek staat.
Is dat om de regen tegen te houden of is dat om anderen er op te attenderen dat de draagsters van de hoofddoek een andere geloofsovertuiging naleven/opdringen? Het geheim van de hoofddoek ontsluierd De beste optie is die geloofsovertuiging in hun eigen landen(en) te gaan beleven.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 juni 2024 om 07:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hoofddoek volgens de Ideale man is een soort van primitieve condoom. Draagsters mogen niet geploegd worden als een vrij veld, uitgezonderd door hun echtgenoot, die ten alle tijden toegang moet kunnen krijgen tot de poorten van het genot.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 juni 2024 om 06:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mijn conclusie blijft juist: je mag je niet vermommen op straat. Allez, dat is toch duidelijk provoceren van die woestijnreligieuzen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 3 juni 2024 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gezaag omwille van de algemeen gekende vaststelling dat het VB graag (en succesvol) vist in de electorale vijver van de oer-katholieken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |