![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij bepaalt niet waarover het wel of niet gaat.
[color="blue"][b]Het gaat over racisme en oproepen tot geweld van een van uw chouchous: de Rode Romaklopper. Citaat:
Dus het volk geeft hen gelijk... Laat de 2 maten en 2 gewichten maar komen...
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2! Helemaal mee eens. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat Connor zei ook grotendeels. Tot hij over de matrak begon.
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
Zijn we ook niet gewoon van de Rode Romaklopper. Citaat:
Elk interview ging over de vraag hoe groot ze gingen worden, en als de journalist er zelf niet over begon, dan zetten ze het zelf als thema.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt om zelf te bevestigen dat de media een welbewuste campagne gevoerd hebben om Rousseau groot te maken. ![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nieuw album van Suske en Wiske is geboren!
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Rousseau werd uit de wind gezet zegt veel over hoe het gerecht werkt en onze samenleving in elkaar zit. Ik wil de mensen die voor 'racisme' zijn ontslagen zonder bewijs of die enkel hun hart luchten buiten de openbare ruimte geen eten geven. Ik werd deze week tijdens een verkeersagressie maar weer eens uitgemaakt voor vuile Belg. Mocht ik ooit dergelijke uitspraken doen op de verkeerde plaats en tijd dan lig ik op straat. Al het geweld en racisme komen steeds van dezelfde kant. We leven in een (soms niet zo) subtiele dictatuur. Oost-Europeanen herkennen dat onmiddellijk.
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De cultuurkloof is enorm. Ik begrijp meestal geen woord van de verwijten die ik over me heen krijg: 'kleine hoertje'. Geen idee wat bedoeld werd of waarom me dat zou moeten kwetsen. Het zette me alleszins niet aan om kwaad zelf racistische praat uit te slaan en ontslagen te worden of in de gevangenis te eindigen. Het enige waar ik ambetant van werd was het claxonneren. En de politie die stond erop te zien en deed niets hoewel claxonneren zonder dat er gevaar dreigt een verkeersovertreding is.
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. Laatst gewijzigd door Vlad : 12 juni 2024 om 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het land uitzetten. Ze zullen wel anders piepen eens in het land waar hun ouders vandaan komen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 juni 2024 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rousseau weer terug voorzitter van Vooruit. Zo ziet het er naar uit. Zoals ik in vorige posten al zei: de kans is er dat hij door de Grote Poort weer terugkomt. Tot zeer grote spijt nu van heel wat Vlaams-nationalisten die er een sport van gemaakt hadden hem te verguizen. King Connah is dus weer echt koning. Goed zo.
En nu kijken wat hij in zijn marge heeft m.b.t. de nakende regeringssvormen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 juni 2024 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet meer & niet minder. Hij is er nu voor beloond !!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was niet zozeer wat hij zegde maar wat hij deed dat echt niet door de beugel kon ...
![]() |
#55 |
|
![]() een vriendin verkopen als hoer
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees gerust, er gaan nog klachten komen, de jongen is wat hij is, plus dat hij zot van glorie is. Een explosief gegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Jij bent zo iemand die voorspelt dat er een heel kleine kans bestaat dat het wel eens zou kunnen regenen, terwijl ondertussen alle weermannen een stortvloed voorspellen. Je wordt daarop gewezen, en blijft beweren dat het toch wel heel twijfelachtig is, om dan na de zondvloed te beweren dat het warempel geregend heeft...
![]() |