![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het doel is de absolute macht; eens dat doel bereikt ligt de weg open voor het uitvoeren van het harde standpunten die voorlopig zogezegd opgeborgen zijn. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lees dit stukje over de strategie van FDW, door P. Beliën.
Zeer interessant. http://www.secessie.nu/?tekst=toonhtml&artikel=905-1
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De domme praat van Beliën, die niet eens lid is van de partij !, moet niet serieus genomen worden. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Triest hoor, wat ik hier allemaal lees. Men laat de wortels van de beweging achter, en is er nog trots op ook? Het zijn zeker niet Voorpost, NSV!, NJSV, ... die het probleem zijn, en eigenlijk ook het Vlaams Belang niet. Het Vlaams Belang past zich maar aan aan de "democratie". Als we die afschaffen, dán kunnen we een kordaat beleid zien.
#50 |
Partijlid
|
![]() Het Vlaams Belang breekt in stukken, de tanker zal zijn oliespoor van geweld wel lozen. De laatste toestroom van leden (als die al echt gebeurd is) was een laatste opflakkering.
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Het VB is verplicht een gematigde koers te varen omwille van de anti-racismewet". Yep, goed gelezen. Ik ben zo vrij om er "gematigd" van te maken. Hieruit volgt logischerwijze dat zonder het verplichtende karakter van voornoemde wet het VB , zonder ook maar enige restricties, alle registers zou opentrekken ?
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Meerdere politici zien in Annemans als een soort gematigde figuur binnenin het VB (zie hiervoor ook zijn rol die hij gespeeld heeft in de commissie Dutroux). Ik daarentegen ben nog steeds niet vergeten wat hij zei, in het openbaar, nadat het beruchte arrest was geveld : "De namen van de juristen staan in mijn geheugen gegrift....". Een nauwelijks verholen dreiging...!
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 4 januari 2005 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() [font=Verdana]rarara, wat heb ik verleden jaar hier neergepend over tweespan tussen de annemans groep en de dewinter groep? this weer geen waar zeker[/font]
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Burger
|
![]() Citaat:
That's a fact. Dat die buitenparlementaire oppositie vlugger tot Vlaamse onafhankelijkheid zou kunnen leiden dan de dagelijkse inzet van getalenteerde, onverschrokken politici als Dewinter en Vanhecke, die bogen op tientallen jaren ervaring en een miljoen kiezers, dat zie ik echt niet in. Vlaanderen heeft geen verzetsstrijders van het kaliber van haar vijanden als Jahjah, die bereid zijn maanden in de cel te zitten en zijn eigen leven op te geven (zowel financieel, professioneel, materieel als familiaal) voor hun ideaal. En mocht er toch één bestaan, dan heeft hij al mijn respect. Maar hij bestaat niet, zelfs de radicaalste Vlaamse nationaal-revolutionair is een kwetsbare softie tegenover de gemiddelde moslimstrijder. Omdat die laatsten (gehersenspoeld door een achterlijke godsdienst) ook niets te verliezen hebben en geloven in een beter hiernamaals natuurlijk.
Wel volks, niet proletarisch Laatst gewijzigd door Lone Wolf : 5 januari 2005 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |