![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaan we nog allemaal verbieden op school omdat bepaalde groeperingen er problemen mee hebben? Gaan we de geschiedenislessen aanpassen omdat extreem-rechts ooit wel eens van mening is dat de concentratiekampen nooit bestaan hebben? Gaan we de aardrijkskundelessen afschaffen omdat flat-earthers geloven dat we op een schijf leven? Gaan we medische wetenschap afschaffen omdat homeopathen wel eens geloven dat ze alles kunnen genezen met water? Biologie omdat er nog steeds mensen zijn die twijfelen aan evolutie of die denken dat wij ooit samengeleefd hebben met dino's? Want dat zijn allemaal dingen die nu aan andermans kinderen geleerd worden. Hoe wil jij het onderwijs organiseren als elke bevolkingsgroep zelf voor het kiezen heeft wat wel en wat niet onderwezen mag worden? Ik blijf erbij; ik zie echt niet in wat er mis is door aan kinderen te vertellen dat er iets bestaat als geslachtsoperaties. En ik blijf erbij; je hebt me nog geen enkel valabel argument gegeven om daar tegen te zijn.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik vroeg u al: vanuit welk standpunt wilt ge dat onderwijzen? En wat met ouders die dat niet willen?
Hou u gewoon met die van u bezig? Wees zeer behoedzaam voor volwassenen die uw kinderen willen bijleren in abnormaliteiten die seksueel georienteerd zijn. Zeer behoedzaam en zeker als ze daar staatsbemoeienis bij vragen = opgestoken partij != vragende partij |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen content. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij mag het oneens zijn en bij u anders onderwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is ondertussen een discussie geworden als:
-Ik vind niet dat dieven gelynched mogen worden. -Ah, jij vindt dus dat diefstal in orde is? -Nee, dat heb ik niet gezegd. Ik zeg enkel dat lynchen niet mijn voorkeur heeft. -Dus jij verdedigt dieven? -Nee, dat doe ik niet. -Jawel, want je wil ze niet straffen. -Dat heb ik nergens gezegd. -Je wil toch niet dat ze gelynched worden? -Nee, inderdaad. Ik ben tegen lynchen. -Dus verdedig je dieven. -*zucht* Ik hou er mee op. En nu echt. De groeten.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek hulp want kinderen willen bijleren in geslachtsoperaties is uiterst ziek te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan niet van geslacht veranderen, waarom dan over zulke operaties leren? En genderdysforie is een mentale stoornis, op wat pseudowetenschappers na waar we nog steeds op de bewijzen wachten.
Een medisch schandaal in de school normaliseren is FUBAR |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb je altijd wel gemogen maar ik begin uw gezeik kotsbeu te worden. Citaat:
Zo'n operaties gebeuren nu eenmaal. Dat heeft niets met geloof te maken. Dat is gewoon realiteit. Dus uw getrol over "dat ik andermans kinderen mijn geloof wil opdringen" is getrol van het zuiverste water. Want ik vertel niks over 'geloof' (in tegenstelling tot u), ik vertel wat er gebeurt in de wereld. Gij zit zo diep in uw geloof dat ge niet meer weet wat ge moet zeggen en dan blijft me maar eindeloos dezelde zever ratelen. Dit is mss de tiende keer dat je me beschuldigd van "mijn geloof te willen opdringen". Terwijl ik gewoon vertel wat er gebeurt in de wereld. Ik heb zelden iemand zo op de dool geweten als jou de laatste tijd. Jammer dat je het zelf niet in de gaten hebt.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 30 juni 2024 om 11:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan niet bewijzen dat god bestaat. Waarom kinderen nog vertellen over religie? Sommige ziektes kan je niet genezen. Waarom nog medici opleiden? Wat een achterlijk gezever kraam jij tegenwoordig uit...
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 30 juni 2024 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zak elke dag dieper in geloof, en ik zie aan de mensen waarmee ik in gesprek ga: dat ik daar nog sterker van word in geloof. Wat er gebeurt in de wereld, is niet aan u om aan andermans kinderen uit te leggen. Onlangs was ik op een schoolfeestje waar ze via rap muziek kinderen in de lagere school lieten dansen. U kunt zich mijn weerzin wel inbeelden. Daarom gaan wij ook voor thuisonderwijs, en dan die daarbij gepaarde dwaalleren. Ik hou u niet tegen dat mee te geven. Maar ik raad toch aan enkel plastische chirurgen over geslachtsoperaties te onderwijzen, of je zet de deur op een kier voor veel meer kwaad dat daar uit kan komen. Die alfabet gemeenschap is de meeste in de wereld al wel bekend zenne, zelfs mensen die niet eens gelovig zijn. Zelfs de blinden zien het intussen. En dat gij altijd een stapje terug neemt om iets meer "gesensibiliseerd" met die zondes om te gaan, zet ge dan maar op uw eigen rekening zonder mijn dierbaren mee in dat verhaal te sleuren; Ik voed niet eens religieus op maar probeer dat te doen door voorbeeld. Op mijn taal letten, orde bewaren, hygiëne, omgang met andere mensen, ... Dat is al moeilijk genoeg zonder al die dwaalleren erbij te betrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar hebt ge dat weer opgescharreld? Is dat nu uw nieuwste dada? Zoals een paar maanden geleden de crypto-munten uw ding waren? Dat was met een vergelijkbare overgave. Schatrijk ging je er van worden. Jij wist het allemaal beter. Niemand moest u tegenspreken want jij had alle waarheid in pacht. Tot plots heel dat geloof als een pudding in mekaar zakte. Ik zie een patroon. Ik heb niets met geloof maar ik kan op sommige punten wel met gelovigen discussieren. Maar dan met gelovigen die de wereld nog op een normale manier bekijken. En dat niet doen terwijl ze met hun hoofd in hun eigen gat zitten. Want dat is de manier waarop jij tegenwoordig de wereld bekijkt. Er is maar 1 waarheid en da's de jouwe. Jij weet het beter. Raad van anderen was niet nodig. Schatrijk ging je worden met crypto. Poepsimpel was het. En nu je overgeschakeld bent naar religie ga je weer dezelfde weg op. Jij dwaalt tegenwoordig zo ver af dat er gewoon geen rechte voor meer met je te ploegen is. Voor mij houdt het hier nu echt wel op. Ik hoop dat er nog op tijd hulp voor je opdaagt want het gaat echt de verkeerde kant op mijn jou dwaalideeën.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 30 juni 2024 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als het niet aan mij is om aan kinderen te vertellen wat er gebeurt in de wereld, aan wie is het dan wel? Wat doen we met onderwijs? Afschaffen dan maar? Want me mogen kinderen niet vertellen wat er gebeurt in de wereld... Niet te geloven dat ik me met zo'n waanzin bezig hou. Zoek hulp. Je hebt het nodig. En dat meen ik.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ga weg, want ik heb u al voldoende gezegd dat je nuance ontbreekt en appels uit peren schillen mijn expertise niet is. Ik heb niets van u nodig en zal ook niets van u aannemen, be gone demon, be gone. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat iets gebeurt, dat het van in de kleuterklas moet onderwezen worden. Moorden, diefstallen, bosbranden, verkrachtingen, pedofilie, neuspeuteren en vele vele andere: ze gebeuren allemaal, maar we vinden het niet nodig om dat onder de aandacht van kleine kinderen te duwen.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt ge u inbeelden hoe dat er aan toe moet gaan? Als mensen al iemand wildvreemd van een forum willen overtuigen om diens kinderen wijzer te maken in geslachtsoperaties (volgens diens waarheid), wat wordt daar dan thuis allemaal wel niet wijsgemaakt en opgedrongen? En dan verbaasd zijn dat de volgende generatie zo verloren loopt en genderdysforie opdoet...
Wij hebben allemaal een oprechte bekering nodig, het beschermt beter dan de politiek of wildvreemde mensen, zelfs gekende mensen veranderen. Maar deze leer zal tot lang na onze dood stand houden. Alle praatjesmakers zullen vergeten zijn, maar Jezus niet. Want Zijn Woord is trouw.
Laatst gewijzigd door CUFI : 1 juli 2024 om 07:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.thuisarts.nl/angststoorn...-angststoornis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Bijbel staat bol van "Vrees niet!" Wij weten wie wij dienen en komen volle gas vooruit. Zijn komst nadert, something is coming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tijde van Dutroux hadden ze het er in elke klas over. Nooit geschiedenisles gehad? Het meest moorddadige gebeurtenissen (oorlog) krijgen daar aandacht. Ik was begin jaren 80 (lagere school) beter op de hoogte van wat er rond de bende van Nijvel gebeurde dan mijn ouders. En zo herinner ik me de heisa rond zure regen ook nog. En dat is met alles zo. Elke fatsoenlijke school praat met zijn leerlingen over dingen die op het nieuws komen en waar kinderen vragen rond hebben. Weet jij bv een school waar ze het nog nooit over klimaat hebben gehad? En dat is nu net hetzelfde met heel dat gendergedoe. Je wordt er dagelijks mee om de oren geslagen, dus is het niet meer dan normaal dat we er met onze kinderen over praten. Onbegrijpelijk dat er vandaag de dag nog mensen zijn die hun kinderen liever dom houden...
![]() |