![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ambetarenpensioenen gaan afgetopt worden vanaf bruto per maand: | |||
5000 € |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
6000 € |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
7000 € |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Helemaal niets aftoppen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb feitelijk 3 vennootschappen, wat maakt dat uit? Het accountancy kantoor waar ik mee werk is top of the bill die gaan niet slordig of onwetend te werk. In uitzondelijke gevallen worden zelfs financiële juristen geraadpleegd. Die gaan het wel weten. Ik ga ook geen trukken uithalen die me op het einde van de rit nog meer kosten. Alles in acht genomen is belastingen op dat pensioen betalen de goedkoopste oplossing
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder perequatie glijdt iedereen langzaam af naar het minimumpensioen, terwijl die mensen toch veel meer (vele malen meer zelfs) afgedragen hebben dat diegene die op het minimumpensioen zat bij aanvang van zijn pensioen. (noot: ik ben ook voor eenzelfde behandeling voor privé en ambtenaren ..)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |