![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Tout ça ne nous rendra pas le Congo! (Noch Jean Schramme zaliger) P.S.: Pandaman: merci voor de goede bedoeling, maar trop is teveel en teveel is trop! Gepensioneerde lijnpiloot? Zal 't gaan ja?
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het valt vooral op hoe onwetend en naief mensen zijn over oorlog. Dan voert Israël een succesvolle aanval met minimaal aantal burgerslachtoffers en is het zogezegd een 'schandaal' omdat het uitermate effectief is. Hoe dan ook: de manier waarop de mensen reageren kan wel gevaarlijke gevolgen kunnen hebben voor de rest van de wereld. Geen losstaand conflict als een land als Iran Rusland van wapens voorziet. Francofiele oude stempel Belgicisten versus (evenzeer oud-folklorische) Flaminganten zijn daarin dan nog braaf, maar graag wat minder kleingeestigheid.
Het luidste geroep lijkt toch wel uit groene en rode hoek te komen en niet in het minst Franstalige. Misschien spelen bij enkelen taalfrustraties een rol, maar Franstaligen bezitten die zelf ook en in de spiegel kijken is hierin geboden. Laatst gewijzigd door Weyland : 29 september 2024 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlonderse werklust onderschat.
![]() |