![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Senaat wel, huis nog niet helemaal zeker (nog 6 nodig momenteel), maar wsk nipte meerderheid voor reps ook in het huis ja.
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hamvraag is wat gaan ze ermee doen...? edit: na wat googlen zie ik dat de Belgische msm mekaar probeert te overtreffen in voorspellingen over Trump 2.0. Ook toen er nog geen sprake kon zijn dat Trump zou winnen. Lol.
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 9 november 2024 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij overleefde door stom geluk (en stomme pech voor diegenen die em dood willen). Ryan Rouths geval was waarschijnlijk ne gespeelde poging tot. Meer voor de show dan voor echt, met als motief oproepen tot verdere echte pogingen. Ie riep zelfs Iran op dat te doen. Iran, dat intussen al verschillende keren door het anti Trump kamp / gevestigde macht werd beschuldigd van te willen pogen, recent nog maar eens. Leg de zaken samen en de toekomst is klaar: Trump gaat gemold worden voor ie zen 2de termijn kan beginnen, en als dader zal het antiTrump kampf/Westblok Iran, aanwijzen, dat ze dan als uitleg a la WOMD gaan gebruiken om Iran net als Irak eerder aan te vallen en binnen te doen, enkel voor via een proxyregime controle over de grondstoffen natuurlijk, en f!ck da rest. Het zou dan normaal Vance worden, maar tja, normaal, in 't Westblok, da is intussen het normaal van de Sovjetunie geworden...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals u heeft ook "djimi" in z'n leven wel wat méér te doen dan op dit forum rond te hangen, en wees gerust: mocht u mij nu écht uit een echokamer hebben bevrijd, zou ik u van harte zéér dankbaar zijn. Maar waar ik niet in zit, kan ik niet uit gehaald worden, nietwaar. Ik vraag me nu alleen nog af waarom u als van een wesp (wasp) gestoken reageert wanneer ik een antwoord geef op de vraag hoe volgens mij de 'peaceful transfer of power' begin januari 2025 zou verlopen: Citaat:
Ik vind het een beetje raar dat u zich niet opwindt over dat "one rough hour". Of heeft-ie het daar nooit over gehad, misschien? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 9 november 2024 om 21:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stoppen met oorlogen te sponsoren. Stoppen met iets te doen, is makkelijker dan iets doen. ![]() Dus da gaat ne piece of cake zijn. Alleen tja, der zijn nou eenmaal Westbloksers die liever andermans geld langs hun plakvingers zien passeren en iets doen serveert dat passeren. Valka, ne biefstuk van nen antwoord op uw hamvraag. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() Zowel op Truth Social als op X liet Trump ondertussen weten dat noch Nikky 'ratheon' Haley, als Mike Pompeo in zijn administratie zullen zetelen. Bij deze lijkt het dus nu al zeker dat het aantal conflicten niet gevoed, noch vermeerderd zal worden.
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daar kan ik me niet over druk maken. Trump heeft altijd al een grote mond gehad. Wie niet in de anti-Trump echokamer zit weet dat hij geen dictator is, op basis van zijn beleid in zijn eerste ambtstermijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan alleen maar hopen dat u van mij niet verlangt noch verwacht dat ik https://en.wikipedia.org/wiki/Unite_the_Right_rally ga 'vergeten & vergeven' of zoiets. Nogmaals: ongeacht of DJ Trump dat nu graag heeft of niet: als er van het soort volk dat destijds in Charlottesville aan het paraderen en pronken was begin januari 2025 voldoende exemplaren naar Washington DC afzakken, komen er vodden van. En neen, ik denk niet dat die mensen 'uit protest' massaal thuis gaan blijven. Ik denk integendeel dat ze zich NU REEDS aan het preppen zijn voor het "one rough hour" dat DJ Trump hen plechtig beloofde. U hoeft het daaromtrent met mij niet eens te zijn. ![]() En voor alle duidelijkheid: ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik mij in dezen schromelijk vergis. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DJ Trump had het over "very fine people", "on both sides". Maar ja, zonder enige twijfel dacht hij daarbij hoofdzakelijk aan de "radical communist marxists" die hun ongenoegen waren komen uiten. Hij heeft zich immers herhaaldelijk én uitdrukkelijk van de 'neo-nazi's' & 'fascists' gedistancieerd. Hij heeft bovendien ook nog nooit gelogen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een eerste benoeming door Trump van een Project 2025 auteur is een feit : Tom Homan zal de nieuwe border czar worden. Dat zal dus de man worden die de massa deportaties gaat moeten organiseren.
Citaat:
Very fine people indeed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Benieuwd of deze belofte van Trump zich zal voltrekken:
https://x.com/IsdoreChima/status/185...er=IsdoreChima Geen mutilatie van kinderen onder een perverse gender ideologie. Slechts twee genders erkent. Laatst gewijzigd door Bach : 11 november 2024 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://nl.wikipedia.org/wiki/Project_2025
Trump beweerde in juli 2024 toen hij backlash kreeg over het Project 2025 Presidential Transition Project document dat hij daar niets van af wist, en hij nam er afstand van. ![]() Citaat:
Trump is een pathologische leugenaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Manhattan ziin veel van de rijkeren vertrokken naar de Hamptons etc, rustigere, propere en veiligere buurten op een uurtje van Manhattan waar ze nog juist naar hun werk komen. Meteen krijgt de horeca en verzet in het centrum ook klappen omdat een deel van hun klienteel de stad in de late namiddag heeft verlaten. Biden en company hebben veel democraten in de armen geduwd van Trump. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politicus en fatsoenlijk in 1 zin, da's hetzelfde als weerwolf en tafelmanieren.