![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ware Liefde...vervolg
Jezus stierf weldra na 2000 jaar nood en mijn genâ was Hij eindelijk dood en ik zag Zijne heilige Ziel tot wie ik kniel ten hemelen gaan en Hem daar op de wolken in draaiende kolken met Maria Magdalena staan die Hem was voor gegaan en beiden als astronauten waren gekleed voor de toekomst in het heelal gereed nooit zag ik eerder zo'n gelukkig paar te midden van een zingende engelen schaar moge hunne grote Liefde ook tot alle mensen komen in hemelse dromen maar ook in de realiteit tot de vrede bereid
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerst
Vrede op aarde in de mensen een welbehagen niet al te veel te vreten en het kindeke te vergeten tot het buikje berst met Kerst
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steen.
Jezus is mijn hart zijn bloed klopt in mijn oren en ik kan hem horen als zo begaan met de arme mensen als nieuwjaars beste wensen maar ik zeide meteen: ik ben er voor iedereen als ware ik van steen.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zondaar.
Maar opnieuw begint Jezus te zeuren in alle kleuren over de zondaar die heeft Hij zo lief deze is Zijn hartendief maar ik raadde Hem aan meer aandacht te besteden aan de goede mensen wat kun je beter wensen? hang de zondaar aan het kruis daar hoort hij thuis als straf voor al dat gespuis zoals je ook zelf is overkomen voor al je dwaze woorden leugens over hemelse oorden de Zoon van God te zijn maar je bent niet meer dan een lam een vis of een konijn wil je nu weer opnieuw beginnen ben je nog steeds niet bij zinnen? je hebt genoeg geleuterd kijk niet zo beteuterd Jezus, Jezus, arme gek hou je bek anders breek ik je nek
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godsammelazarus.
Ach, had ik de arme Jezus te hard bejegend? tranen uit zijn ogen alsof het regent en ik vol van mededogen over zijn bolletje streek en Jezus dankbaar naar mij omme keek vatte hij weer moed en begon hij over de zieken dat deed hem goed maar zeide ik: Jezus, beste man het is de dokter die dat zoveel beter kan met slechts één medicijn zijn miljoenen geholpen en weer beter zijn en slechts één voor één op wonderbaarlijke wijze te genezen dat schiet niet op laten we eerlijk wezen ook al omdat wonderen niet bestaan dan alleen in de hemel der fantasie en toen nam ik hem op mijn knie en las hem de sprookjes van de Bijbel voor en in de hemel zongen de engelen in koor: ga zo door, ga zo door... en Jezus voelde zich weer helemaal thuis en was zo stil als een muis maar toen het boek uit was gelezen was Jezus plots verdwenen ik keek omhoog of hij soms was verrezen stond op mijn tenen daar zag ik God op zijn troon en naast Hem zijn Zoon in zalige glorie Godsammedorie en voor hun beiderlei voeten om niet meer te behoeven boeten zag ik de arme, de zondaar en de zieke met de ogen dicht stilletjes te genieten...
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus, de hemelse rechter.
Jezus, mijn konijn Gij zult mijn koning zijn Jij grote idealist die op iedereen schijt en pist nooit was het goed zoals het moet jij die de wereld recht zoals in de Bijbel is voorzegd Jij mijn grote tovenaar iedereen bak jij gaar in het eeuwige vuur qua energie wel wat duur zodat jij uit de goedheid jouwer harten huilende van diepe smarten hebt besloten uit de heiligheid van je kloten 144.000 van de acht miljard mensen te mogen blijven zij, die zich niet vergrepen hebben aan de wijven meer mogen wij niet wensen Gij brave knul Gij grote lul doe de groeten aan je Vader wij spreken elkaar nog nader... ![]()
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De appel (vervolg)
...wij spreken elkaar nog nader als ik voor je troon zal staan want je bent zo krom als een banaan maar Jezus wilde zich nog weren door de eerste blaadjes van de oude Bijbel te keren over Adam en Eva en de zondige appel maar ik zeide: maak je niet de sappel de appel was zo goed en zo heerlijk zurig zoet God en zijn nageslacht ter ere niet alleen om de appels maar ook en vooral om de peren dat zal je de ware liefde leren maar Jezus was voor mijn wijze woorden doof en mij naar de kant toe schoof Neen, zeide Hij wie ook ook maar ene keer zijn jonge Heer stijf ziet staan die gaat er aan als eeuwig verdoemd als in het heilige boek genoemd want wat zoveel genot kan geven is niet het eeuwige leven hij is de Duivel zelf in je eigen broek ook dat staat in het boek zie mijn heilige Vader hoe zijn penis hangt deemoedig te neder zowel in storm als in mooi weder nooit zal deze opstandig zijn hij blijft nederig en klein ook liet Hij zijn eigen penis zien maar ik zag helemaal niks was het een kut misschien?
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hel.
toen schoot ik in de lach toen ik dat daar zag maar Jezus voelde zich op zijn pik getrapt die er dus niet meer was hij voelde zich erbij gelapt en Hij werd vreselijk boos maar ik zeide nog nu ook die sik nog weg wat ik je zeg ik word nog verliefd op jouw lange haar en elegant figuur in je lange soepjurk aan wat ik je zo goed zie staan alleen mis ik nog een paar fraaie tieten wat let je die er even bij te nieten en ook je sik te scheren dat kan geen kwaad dat is mijn goede raad toen had Hij het helemaal gehad en vloog mij naar de keel en ook zijn Vader deed zijn deel door mij op het hoofd te willen slaan maar ik bukte vlug en beiden vielen over mijn rug en daar hadden ze niet van terug in de oneindige diepte van de hel en riep ik nog even snel: in jullie eigen hel te mogen branden hoe heerlijk het is heet te zijn het genot dient de mens het is zijn grootste wens en ook voor God nu zijn eigen dochter Jezus te mogen neuken zoals Hij ook al Maria heeft aangedaan...
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De troon...vervolg
maar al spoedig waren zij uit het oog verdwenen en uit pure spijt voor zoveel narigheid begon ik te wenen om berouwen had ik mijn grote mond maar gehouwen meer dan 2000 jaar hebben zij ons gediend dit hebben zij niet verdiend het deed mij zeer maar gedane daden hebben geen keer en ik keerde mij om naar de lege troon met daarnaast een krukje voor zijn zoon zou ik niet even gaan zitten om een uurtje te pitten omwille van de doorstane emoties en daar de dood zie van het oude dat is verdwenen de plaats van God in te nemen en ik trilde op mijn benen voor de engelen der wrake mij te genake maar de troon zat lekker zacht wie had dat gedacht en ik voelde mij al spoedig geheel en al ter woon op Gods heilige troon alsof de troon mijn welkom heette door een nieuwe kont te zijn gezeten
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Engelengezang...vervolg
spoedig sliep ik in van alle vermoeienissen en genoot van schone dromen waarin ik engelen hoorde zingen gaande en weer komen wees welkom nieuwe God aanvaard het lot altijd en eeuwig op je troon te moeten zitten en niet al te lang te kunnen pitten met een ondertoon van lijden mijzelf nooit meer te kunnen bevrijden de zwaarste taak in het heelal bemind, maar ook vervloekt te worden hoe ik dat ooit volbrengen zal
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tuin...vervolg
maar voor altijd te moeten zitten op mijn troon dat is geen zege, maar een hoon als wraak voor de heilige boon dan zit ik zowaar vastgeplakt op mijn kont en ik probeerde te staan angstig als een kromme banaan en liep wat in het rond en voelde op de tast of er lijm op de zitting zat die nog wat tijd had om te drogen maar neen de engelen hadden toch enig mededogen en nu zag ik zelfs een hof was dat even een bof met mooie rozen om te ruiken en voorzichtig lief te kozen en er omheen te harken en te wieden om het van onkruid te ontdoen en te begieten tot een mooi plantsoen voor de moraal en de fatsoen was Jezus immers ook geen tuinman geweest? en niet alleen een wraakzuchtig beest zo neuriede is voor mij henen en liep als een danseres op mijn tenen tussen gras en groen om wat te doen
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gods poepdoos
direct achter tegen de troon gezet was zowaar een toilet van puur glanzend goud en wel beschouwd met velerlei kleurige edelstenen bezet was deze troon een hoon daarop te moeten schijten voor de duivel in mijn billen te bijten en voor mijnheer pastoor te geloven alle zegen komt van boven liever had ik een doodgewoon gemak een van steen en plastic bril en niet zulk een voor de koude kak een belachelijke gril van een super rijke God zogenaamd voor de armen kwam er slechts haat en wraak uit zijn darmen ook was er geen riool met vitriool voor de bruine mongool en keek ik recht naar beneden in de smekende ogen van zij die hun oprechte geloof beleden Heer geef ons ons dagelijks brood en geen drol in onze schoot
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Humor.
ook was er spuit met dennengeur te gebruiken om eigen stank niet te ruiken Jezus op de pot dat was ware spot schijten als een goddelijk genot en tot slot een rol zacht zijde papier voor de billen met bijbelse spreuken om te gillen hier een leuke: stof zijt gij stof zult gij blijven stof om te eten stof om te schijten genesis 3:19 en ook: de onreinheid komt niet in de mond maar uit de kont mattheus 15:11 en 17 en: drink mijn bloed en eet mijn drol het doet je goed je buikje vol johannes 6:48/71 dat was niet alleen spot maar ook zelfspot lachen met Jezus op de pot ik kende Jezus nog niet als een humorist maar dit maakte Hem ook als een zot als iedereen dat eens wist of is hier de duivel in het spel? ik begon te trillen op mijn benen en voelde mij niet wel
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wanhoop nabij.
ik tolde in het rond en viel pardoes op de grond om bewusteloos na enige poos weer bij te komen uit angstige dromen als de duivel zo dichtbij kan komen tot in Gods plee oh wee oh wee wie weet zit hij ook al in mijn gedachten om mij te verkrachten wie zou dat verwachten en is hij mijn eigen ziel en dan ben ik de piel hij is mijn eigen geest en dan ben ik er geweest tenminste: daar op het schijthuis daar is het poep en niet pluis maar op mijn troon als hij zich daar ook nog vertoon mijn laatste toevluchtsoord voor dat hij mij geheel en al vermoordt waggelde ik op mijn zwakke benen henen naar daar waar ik mij zoveel beter had gevoeld op Gods heilige troon gestoeld een lustoord voor mijn kont meer dan alleen maar stront
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De logica aller dingen.
...eenmaal op mijn troon als ware ik dat al reeds zo gewoon kwam ik weer tot mijn zielenrust met zulk een heerlijke lust tot een goddelijke idee over die vervloekte plee als er plaats is voor Mij mag de duivel er ook wel bij in mijn oneindige liefde wat mij eerst zo griefde want wie eet, die moet ook schijten uit de reet tot de mond uit de kont dat zijn de feiten zo is het reeds in alle eeuwigheid beslist niet gedronken is ook niet gepist waarom zou ik anders willen ik moet er niet zo zwaar aan tillen wat zou het zonlicht zonder schaduw zijn het deed aan de ogen alleen maar pijn juist de duisternis maakt het licht zo mooi juist de oorlog schept de vrede geen boven zonder hier beneden het kwade leert het goede eren geen knechten zonder heren geen goed zonder kwaad geen kwaad zonder goed zoals het leven telkens tussen beide gaat het is zuur en het is zoet juist uit het niets is alle zijn als God uit de Duivel verschenen oneindig groot uit oneindig klein in den beginne was de duisternis de vreugde der schepping uit het bewenen de geboorte uit de dood de hoop uit de nood zo is de mens uit God en de vrouw uit de man zo heeft alles zijn paargenoot voor gekleed is dat bloot voor groen is dat rood voor een lelijk wijf is dat een lekkere stoot het is alles naar Gods plan en de duivel die er ook wat van kan zo heeft alles zijn tegendeel het is niets en toch oneindig veel het is de logica aller dingen goed voor een lied om te zingen en zo heeft de hemel ook zo zijn hel en mijn troon ook een achterplaats op te poepen om daar de duivel aan te roepen het is mij wel
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 16 januari 2025 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() smullen
...en aldus eten en schijten te vergelijken en noch te hebben gegeten, noch te hebben gescheten begon ik honger te krijgen nauwelijks had ik zo gevoeld en gedacht of mij werd een tafel gebracht en gedekt door engelen schoon voor mijn heilige troon als uit een droom verwekt met heerlijke lekkernijen had ik wel met deze engelen willen vrijen hen te kussen op de mond omarmd tussen de tieten en de dijen met mijn handen aan de kont maar eerst wierp ik mij op het eten om mijn hongerige maag niet te vergeten daar was al reeds heerlijke macaroni puur lekker en toch niet duur met soepgroente en pasta saus was dat wel kosher geweest voor de smaus? ik bedoel tomaten puree hoezee, hoezee met prei, worteltjes, bloemkool en selderij netjes op een rij was ik even blij met gebakken kippenlevertjes door heen gemalen ik wilde niet langer dralen maar eerst was er nog iets vooraf gekookte spinazie met een gemalen appel en een karaf met vurrukkulukku bessensap ik maakte mij niet de sappel en nam de eerste hap en strooide met specerijen en twee engelen naast mij neder om mee te smullen en mij vrijen tot grote pret zo heen en weder
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() juist hier moet je lullen
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() slap lullen laat ik aan jou over.
Het is de impotentie die Jezus niet meer kan genezen... ![]()
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gedicht komt er aan...
![]()
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 22 januari 2025 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en als toetje toe
een heerlijk puddinkje met aalbessen en kersensap toen voelde ik mij zo moe en slap en kon geen pap meer zeggen en namen de engelen mij op om mij in een hemelbed te leggen een zachte kussen onder mijn kop voor de slaap der onschuldigen met de heerlijke dromen der geduldigen las een engel mij nog een sprookje voor in mijn droom toch nog hoor... ![]()