Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Is het 'toeristje' uithangen tss 150.000 doden verantwoord ?
Tuurlijk..het leven gaat gewoon verder... 15 38,46%
Schandalig 18 46,15%
Who cares... 6 15,38%
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 6 januari 2005, 01:29   #41
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Enkele dagen terug zag ik op het Nederlandse Nieuws surrealistische beelden: terwijl men op 10 meter de lijken uit de zee viste, liet een vetkwab met pint in de hand zich masseren door een piepklein thais wijffie, al dan niet meerderjarig. Een stuk verderop in een bar, lieten westerse mannen, die wij als zichzelf respecterende westerse vrouwen nog niet met een nijptang zouden aanraken, zich in de ballen pakken door evenzo kleine Thaise vrouwtjes. Schaterend met glazige ogen van genot zei men voor de camera: "JE LEEFT TOCH VOOR JE EIGEN?"

Toen dacht ik: ik hoop maar, nogmaals, dat er VEEL sekstoeristen en pedoseksuelen in deze ramp omgekomen zijn.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2005, 01:33   #42
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door victor-jara
Man , u bent duidelijk ziek....
Nee, Gudi is niet ziek, hij maakt deel uit van een zuivere ras. Dewelke? Dat weet ik niet meer. Hij heeft eens een lijst geplaatst van de rassen uit onze regio en klasseerde zichzelf onder de neo-paleonthische dorpsidioten of zoiets.

Laatst gewijzigd door Antoon : 6 januari 2005 om 01:34.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2005, 01:35   #43
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Enkele dagen terug zag ik op het Nederlandse Nieuws surrealistische beelden: terwijl men op 10 meter de lijken uit de zee viste, liet een vetkwab met pint in de hand zich masseren door een piepklein thais wijffie, al dan niet meerderjarig. Een stuk verderop in een bar, lieten westerse mannen, die wij als zichzelf respecterende westerse vrouwen nog niet met een nijptang zouden aanraken, zich in de ballen pakken door evenzo kleine Thaise vrouwtjes. Schaterend met glazige ogen van genot zei men voor de camera: "JE LEEFT TOCH VOOR JE EIGEN?"

Toen dacht ik: ik hoop maar, nogmaals, dat er VEEL sekstoeristen en pedoseksuelen in deze ramp omgekomen zijn.
eheuh...
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2005, 01:40   #44
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

JA INDERDAAD. Die lui zijn van nature al aasgieren, en ook nu in deze toestand hebben ze niet veel last van het menselijke leed dat zich om hun heen afspeelt. Opzouten !
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2005, 11:20   #45
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ondanks alles is het voor dat land nog het beste dat die mensen komen en blijven komen.

Dat is dan ook mijn mening: mensen die hun vakantie ginder geboekt hebben mogen er van mijn part gerust verder op vakantie gaan. Zelf zou ik het niet kunnen (ik hou zoiezo meer van avontuur en werken dan van zonnen). Als zij dat graag doen is het beter dat ze blijven dan dat ze terug naar België keren.
Oud 6 januari 2005, 11:33   #46
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mja, die zichzelf respecterende westerse vrouwen
zijn een verschrikkelijke plaag. (lees : ijskoude feminazi's)
Alle begrip dat die mannen vluchten in de armen van warme
en sensuele thaise girls.

En dan krijgen ze nog een tsunami op hun dak.
Sommige mannen zijn toch voor het ongeluk geboren hé.
Pedo's, ja keur ik ook af maar sekstoeristen, Pollytje toch,
wat is daar mis mee? Ben je misschien een preuts konijn?

Laatst gewijzigd door parcifal : 6 januari 2005 om 11:34.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2005, 17:17   #47
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Mja, die zichzelf respecterende westerse vrouwen
zijn een verschrikkelijke plaag. (lees : ijskoude feminazi's)
Alle begrip dat die mannen vluchten in de armen van warme
en sensuele thaise girls.

En dan krijgen ze nog een tsunami op hun dak.
Sommige mannen zijn toch voor het ongeluk geboren hé.
Pedo's, ja keur ik ook af maar sekstoeristen, Pollytje toch,
wat is daar mis mee? Ben je misschien een preuts konijn?
Ik dacht er ook zo over. Maar ja, vrouwen en wij, Venus en Mars, weet je wel?
Oud 7 januari 2005, 12:07   #48
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

het gezegde indachtig... als iedereen voor eigen deur keert, is de straat proper...
als iedereen geeft wat hij kan, volgens zijn mogelijkheden...
wanneer hij (zoals ik, aangegrepen is door het leed daar...) dan denkt hij niet over wat die niet en die wel gedaan heeft, of doet, of gaat doen...

ik vind voorwendsels zoeken om maar niet moeten mee te doen, zielig vertoon van egoïsme... de andere moet maar... die had dat niet moeten... die andere dit... die andere dat... maar ja... da's mijn gedacht...

daarom heb ik op 28/12 ll wat rondgesurft bij "Artsen zonder Grenzen", UNICEF, het Rode Kruis en heb mijn giften overgemaakt langs mijn Master Card... vermits ik te veel heb en die sukkelaars ginder niet... en qua waarborg of het terecht komt... de betroffen organisaties hebben een lange staat van eerlijke en ten volle verantwoorde inzet...

ook mijn GSM heb ik 5 keer "Ja" laten mailen naar 3108, een derde van de kaart die ik opgeladen had enkele dagen voor Kerst...

en in de GB heb ik ook meegedaan aan de kassa...

ik vond dat mijn verdomde plicht...
wetend dat ik het geluk heb in een van de beste regio's van de wereld te mogen leven... dat ik mijn heel leven heb mogen werken... dat ik van een voldoende pensioen mag genieten... en op wat sputteren af en toe van "de moteur" en soms wat kortsluitingskes tussen de oren... te na genomen het toch zo slecht niet heb...

en al die rest van preventieve bedenkingen, om maar niet hoeven of moeten... quatsch...
= vrijheid van doen en zeggen van mij...
de anderen die zoals mij denken vind ik cool...
de anderen, die mogen dat, maar misschien toch nog eens overdenken of men het toch niet zou doen... in de mate van de mogelijkheden uiteraard...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be