![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn landen waar er dikke pakken sneeuw ligt en daar gaat alle verkeer vlot.
Alleen in België is het altijd een circus tot en met. Zowel treinen als snelwegen. Ik denk dat ze wat meer mensen met minstens een lagerschooldiploma moeten aannemen want die kunnen alles beter regelen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 11 februari 2025 om 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja...
Bij ons in Zuid-West Vlaanderen was de sneeuw nogal doorzichtig.....
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 11 februari 2025 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo was ik vorig jaar rond deze tijd in New York en sneeuwde het, wat een paniek was me dat daar en het was uiteindelijk maar een dun laagje. Het is dus overal hetzelfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad heeft vrijwel niemand van ons een arbeidsovereenkomst waarin gestipuleerd wordt dat de opkomst afhankelijk is van de weersomstandigheden.....
IN menige "rustiger" streek,ook in de Eu zelfs,waar de meeste mensen nog een vorm van zelfstandige zijn,of "beperkt tewerkgesteld" (zoals mijn grootvaders het grootste deel van hun leven overigens) beweegt men gewoon minder als het sneeuwt.... Ik las hier een medeforummer die het erover had dat men tegenwoordig zelfs in New York zou beginnen problemen maken als er wat ondoorzichtige regen valt.... straf hé.... Nog tot in de vroege eighties waren er daar absoluut BRUTE winters met sneeuwophopingen en wekenlang gedoe... Hoe LEEFDEN de mensen toen....in New York.... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 12 februari 2025 om 06:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik vroeger werkte, was de regel, ge vertrekt, steekt de auto 100 meter verder in de gracht, dan belt ge maar dat ge niet kunt komen of wat later zult zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |