![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duvel, één van de meest gedronken sterke bieren, is ook 8,5. Andere populaire sterke bieren zoals Lachouffe, Tripel Karmeliet, Omer,... ook 8 - 8,5. Westmalle tripel steekt er inderdaad een beetje bovenuit. Net zoals Gouden Carolus Tripel (9%). Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 4 april 2025 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus mijn methode om de alcohol in drank te vergelijken klopt perfect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk het niet. Orval is 6.2 graden, da´s niet veel meer dan een pils.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet te veel denk ik. Ik zou wel 15 minuten wachten om op de baan te gaan na de laatste slok. Vroeger mocht je zolang wachten voor je moest blazen, nu niet meer.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naast de winkelkarren hier in de Lidl zie ik regelmatig mannen neerzitten die blikken drinken van een halve liter van 12 graden (99 cent voor een blik in de winkel! goedkope café). Ze zijn altijd vriendelijk als ik santé zeg. Hoeveel ze er drinken weet ik niet maar ze zien er altijd kwik en reactief uit
Hangt er waarschijnlijk ook een beetje van af hoe men alcohol verdraagt. Bij controle zit het percentage natuurlijk in het bloed. Laatst gewijzigd door Gipsy : 4 april 2025 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alohol verslaafden zijn blijkbaar allemaal brave vriendelijke mensen. Wie een andere drug gebruikt is een stoute tamme en onvriendelijke mens ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 april 2025 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie dat liever niet wil blijft dan beter rekken vullen bij de Colruyt Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 april 2025 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat andere drugs betreft heb ik decennia geleden marihuana geprobeerd en daar heb ik me allesbehalve lekker bij gevoeld, de eerste voelde ik mij alsof ik in een matras stapte en de tweede keer kon ik knappe jonge dame niet meer mijn eer betuigen, dus volledige ban wat mij betreft. Later was ik op een samenkomst, daar was onder andere een dokter, een advocaat en een rechter aanwezig. Toen de cocaine werd bovengehaald heb ik gewoon de party verlaten en iedereen een goede avond gewenst. Laatst gewijzigd door Gipsy : 5 april 2025 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie de eerste keer in zijn leven 5 glazen bier drinkt zal ook wel moeten lopen om te kotsen. En de eerste keer mijn tante 2 glazen wijn dronk begon ze aan een striptease en beetje daarna mocht ze ook gaan kotsen Veel zoniet alles is in het leven een gewenning. Wie de eerste keer 1 km gaat hardlopen zonder ooit te hebben gelopen kan doodvallen......enzovoortenzovoort Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 april 2025 om 05:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 Tripels of 2 Sint Bernardus 12 of 2 Rochefort 10 dan ga je prijs hebben. Mijne maat had na 5 Sint Bernarduskes toch genoeg, hij ging dan maar braaf gaan slapen. En dat is ne stevige jongen, en toen geoefend drinker. ik had evenveel op (een lichtere pint gedronken). en vroeg mij af wat het probleem was. Maar ik zeg het dat hangt af van mens tot mens, zou ik op die moment positief geblazen hebben ? Natuurlijk. Maar ik moest dan ook niet meer rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn leven hing aan zijden draadje, straks verschijnt Tom Waes voor politierechter: welke straf riskeert hij na zijn zware crash?
AntwerpenTom Waes (56) staat maandag voor de Antwerpse politierechter. Hij moet zich onder meer verantwoorden voor rijden onder invloed. Het leven van de bekende tv-maker hing even aan een zijden draadje toen hij op 30 november 2024 net voor de Kennedytunnel tegen een botsabsorbeerder aan knalde. https://www.hbvl.be/regio/antwerpen/.../64957091.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat eigenlijk niet verborgen reclame ? Ik lees dat nooit wanneer iemand met een Renault of een VW een ongeval veroorzaakt. Dan spreekt men eenvoudigweg van de of een auto zelfs al is dat een auto die sneller en duurder is dan die oude Porsche. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En maar blijven kappen. Typisch Vlaamse macho. Veel venten laten zich erdoor verleiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dit zijn de dodelijke Porsche ongevallen.
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 5 mei 2025 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is dat door uw drugsverslaving dat u dingen leest die er niet staan?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op de man spelen (PA) en dingen insinueren is niet fraai vooral niet wanneer het bij deze duidelijk beeldspraak betreft ![]() Voor uw info ; Beeldspraak is figuurlijk taalgebruik. Dat wil zeggen dat er niet letterlijk wordt gezegd wat er wordt bedoeld. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 mei 2025 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit een analyse van verzekeringsclaims blijkt dat Tesla-bestuurders het vaakst betrokken zijn bij ongelukken. Naast aanrijdingen werden ook snelheidsovertredingen, rijden onder invloed en andere verkeersovertredingen meegewogen. Dat levert Tesla de twijfelachtige eer op als merk met de 'slechtste' bestuurders Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 mei 2025 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |