![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit is dat een jonge man een fysiek zeer aantrekkelijke, lieftallige, vriendelijke en bovendien intelligente jonge vrouw moeilijk kan weerstaan.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 6 april 2025 om 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mezelf kennende als hormonaal gestuurde puber, zou zo'n vrouw me nooit hebben kunnen verkrachten, ik had er welwillend en enthousiast in meegegaan zijn. Pak'mbeet vanaf mijn 13 en 9 maand...
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ja, dat is het nu net. In de titel van dit draadje vind ik de term “verkrachten” feitelijk misplaatst. “Onweerstaanbaar verleiden” past beter.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan, maar aangezien ik daar geen praktijkervaring mee heb kan ik niet bevestigen.