Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Hoe ervaart U het moderatieteam op dit forum? Als....
ultrarechts 1 3,45%
extreemrechts 1 3,45%
rechts 4 13,79%
centrumrechts 5 17,24%
centrumlinks 9 31,03%
links 4 13,79%
extreemlinks 1 3,45%
ultralinks 4 13,79%
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2005, 14:17   #41
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

dag Piano,

ik weiger te stemmen zolang er geen optie "neutraal" bijstaat

als je dat er niet bij zet, zijn mensen wel geneigd om op centrum-links te klikken natuurlijk, of op ultralinks, gewoon om jou te plagen
Oud 9 januari 2005, 14:56   #42
Jeroen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold
Nee hoor, een "Moderator" is volgens mij iemand die één specifiek forum kan modereren, terwijl een "Super Moderator" overal op het forum kan modereren. (Ik laat het aan de techies over om mij te corrigeren als ik fout zou zitten, Jeroen? )
Bwa eigenlijk is een Super Moderator gewoon admin alleen kan hij niet in het Admin Control Panel, en dus geen instellingen aanpassen.
Dat is het enige verschil
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2005, 15:09   #43
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

En ik maar denken dat wij zo genoemd worden omdat jullie ons super vinden.
tronca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2005, 08:07   #44
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca
De waarheid kan hard zijn.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2005, 09:51   #45
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca
think again!!

Oud 10 januari 2005, 09:54   #46
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Bwa eigenlijk is een Super Moderator gewoon admin alleen kan hij niet in het Admin Control Panel, en dus geen instellingen aanpassen.
Dat is het enige verschil
En een gewone moderator beheert een subforum, niet?
Is dat niet een 'gewone' forummer die een partijforum modereert?

Dus we hebben moderators ==> subfora
Supermoderators ==> ganse forum
ForumGoden ==> controlefreaks
Oud 10 januari 2005, 10:50   #47
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
de grootste linkse relschopper die mag blijven is volgens mij piano (sorry piano, maar de laatste tijd ga je echt wel uit de bocht), en die klaagt dan nog het meeste over de rechtse moderatie. verder zie ik hier niet zo echt linkse relschoppers. ook rechste relschoppers worden mijns inziens niet snel geband. jij mag me wel eens vertellen wie er al is uitgevlogen voor 1 enkele uitschuiver bv.
Rechtse uitschuiver: de ban van Pieter de Coninck (verbeter me indien ik mis ben, ik twijfel desondanks niet aan de correctheid van de meeste moderators, ik aanschouw neutraal enkel als een onbereikbaar doel wegens psychologische redenen).

(Extreem-)linkse relschoppers die er tevergeefs toch blijven: Hamer & Sikkel, Che, trotzki.
Allochtone relschoppers die er tevergeefs toch blijven: Hidayet, Koriander.

Hun politieke positie doet er niet toe, én ik vind het bannen van relschoppers niet meer dan terecht, al zijn ze links of rechts. Een beschaafde discussie is énkel mogelijk in een gemoedelijke sfeer waarin iedereen iedereen respecteert.

ThePiano valt in mijn ogen best mee. Hij weet enkel ons, leden van de orde der Scarabaediae (lees: mestkevers), het bloed van onder onze nagels te halen. Verder weet hij waar zijn grenzen te trekken. Hij plaagt hoogstens de moderatie met kleine argumentjes, maar zwijgt wanneer hij beseft dat een ban hem teistert.
Tevens vind ik dat hij, wegens mijn geloof in vrije meningsuiting, zijn mening ook op de juiste manier uit, met scherpe methodes weliswaar, desondanks tóch geen forumvervuiling. Het punt is, dat deze persoon nooit in drukletters een scheldtirade zou beginnen en tevens ook goed beseft dat het verspreiding van persoonlijke gegevens op dit forum verboden is. Dus hij houdt zich ook aan de regels, zoals het hoort.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 10 januari 2005 om 11:19.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2005, 10:59   #48
De rechtvaardige rechter
Parlementslid

De rechtvaardige rechter's schermafbeelding

Standaard

Wat is eigenlijk het verschil tussen ultra en extreem.
Oud 10 januari 2005, 11:40   #49
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter
Wat is eigenlijk het verschil tussen ultra en extreem.
Extreem vind ik bv Jan Hyoens, ancapa, Seba, Luc Broes, Jan van den Berghe, Herr Flick kortom het gros van de Vlaamse Blokbehangers

Ultra is bv Guderian, Fieseler, radicaal, betweter, Gorefest, Peace, NSJV Antwerpen, Camulus, cynicus enz...

De grens is moeilijk te trekken want ze overlappen mekaar wel allemaal ooit al naar gelang het onderwerp. Kijk maar in deze topic Als er vandaag verkiezingen zouden zijn, wat zou u stemmen? wie er allemaal voor het Vlaams Belang stemde en in deze topic De Purperen Muur wie voor het afschaffen van de negationismewet heeft gestemd.

Centrumrechts kan je bv aanhangers van CD&V kapittelen maar die zijn hier maar dunnetjes vertegenwoordigd.
Oud 10 januari 2005, 12:52   #50
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Extreem vind ik bv Jan Hyoens, ancapa, Seba, Luc Broes, Jan van den Berghe, Herr Flick kortom het gros van de Vlaamse Blokbehangers

Ultra is bv Guderian, Fieseler, radicaal, betweter, Gorefest, Peace, NSJV Antwerpen, Camulus, cynicus enz...

De grens is moeilijk te trekken want ze overlappen mekaar wel allemaal ooit al naar gelang het onderwerp. Kijk maar in deze topic Als er vandaag verkiezingen zouden zijn, wat zou u stemmen? wie er allemaal voor het Vlaams Belang stemde en in deze topic De Purperen Muur wie voor het afschaffen van de negationismewet heeft gestemd.

Centrumrechts kan je bv aanhangers van CD&V kapittelen maar die zijn hier maar dunnetjes vertegenwoordigd.
Kapittelen? Blijkbaar vind jij dat iedereen die rechts is aangepakt moet worden want:

Volgens Van Dale:

[size=4]ka·pit·te·len[/size] (ov.ww.) 1 (iem.) streng berispen
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2005, 13:25   #51
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:

Ik heb vruchteloos gezocht naar thePiano. Ik plaats hem in het rijtje van extreem, bij zijn vrienden.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2005, 13:38   #52
ingenious

Standaard

Citaat:

seba extreem? komaan piano. het is niet omdat iemand regelmatig niet met je akkoord gaat dat die daarom extreem rechts is hoor. seba is centrum en consequent. bovendien kan hij genuanceerd denken. hij is zowaar een uitzondering op dit forum.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2005, 13:44   #53
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Rechtse uitschuiver: de ban van Pieter de Coninck (verbeter me indien ik mis ben, ik twijfel desondanks niet aan de correctheid van de meeste moderators, ik aanschouw neutraal enkel als een onbereikbaar doel wegens psychologische redenen).

(Extreem-)linkse relschoppers die er tevergeefs toch blijven: Hamer & Sikkel, Che, trotzki.
Allochtone relschoppers die er tevergeefs toch blijven: Hidayet, Koriander.

Hun politieke positie doet er niet toe, én ik vind het bannen van relschoppers niet meer dan terecht, al zijn ze links of rechts. Een beschaafde discussie is énkel mogelijk in een gemoedelijke sfeer waarin iedereen iedereen respecteert.

ThePiano valt in mijn ogen best mee. Hij weet enkel ons, leden van de orde der Scarabaediae (lees: mestkevers), het bloed van onder onze nagels te halen. Verder weet hij waar zijn grenzen te trekken. Hij plaagt hoogstens de moderatie met kleine argumentjes, maar zwijgt wanneer hij beseft dat een ban hem teistert.
Tevens vind ik dat hij, wegens mijn geloof in vrije meningsuiting, zijn mening ook op de juiste manier uit, met scherpe methodes weliswaar, desondanks tóch geen forumvervuiling. Het punt is, dat deze persoon nooit in drukletters een scheldtirade zou beginnen en tevens ook goed beseft dat het verspreiding van persoonlijke gegevens op dit forum verboden is. Dus hij houdt zich ook aan de regels, zoals het hoort.
ik heb hier toch heel wat persoonlijke aanvallen van pieter de coninck gezien hoor. volgens mij was zijn ban wel terecht. hij is trouwens al terug. die linkse relschoppers die je vernoemt heb ik in 1 thread zwaar uit de bocht zien gaan, maar daar stond een waarschuwing van de mods bij.

en piano... ik heb respect voor zijn strijd, maar hij steekt mensen veel te snel in hokjes, en vaak dan nog in een fout hokje (als je griffin al in een 'bruin' hokje steekt klopt er iets niet). jammer, want daar stoot hij veel gematigde mensen mee tegen de borst.

Citaat:
Oud 10 januari 2005, 13:50   #54
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
dag Piano,

ik weiger te stemmen zolang er geen optie "neutraal" bijstaat

als je dat er niet bij zet, zijn mensen wel geneigd om op centrum-links te klikken natuurlijk, of op ultralinks, gewoon om jou te plagen
Idem dito!

Ik vind de moderatie hier zeer goed en bijgevolg als NEUTRAAL mag aanzien worden.
Voor mijn part had je er gewoon "Centrum" bij kunnen zetten: maar dat was je bedoeling niet zeker hé Piano? Voor jou bestaan er maar twee kanten: rechts of links!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2005, 14:00   #55
jules
Staatssecretaris

jules's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
seba extreem? komaan piano. het is niet omdat iemand regelmatig niet met je akkoord gaat dat die daarom extreem rechts is hoor. seba is centrum en consequent. bovendien kan hij genuanceerd denken. hij is zowaar een uitzondering op dit forum.
Seba ???
Als er nu één iemand op dit forum consequent genuanceerd blijft denken is het Seba wel.
Die naam in je lijst zetten zegt vooral veel over JOU
jules is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2005, 14:05   #56
thePiano

Standaard

Citaat:
en piano... ik heb respect voor zijn strijd, maar hij steekt mensen veel te snel in hokjes, en vaak dan nog in een fout hokje (als je griffin al in een 'bruin' hokje steekt klopt er iets niet). jammer, want daar stoot hij veel gematigde mensen mee tegen de borst.
Ik denk dat de meesten hier zichzelf in het bruine hokje plaatsen. Ook griffin heeft in de topic De Purperen Muur voor de afschaffing van de negationismewet gestemd.

Ps: er bestaat niet zoiets als een 'gematigde' of 'halve' VB'r.
Oud 10 januari 2005, 14:07   #57
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Idem dito!

Ik vind de moderatie hier zeer goed en bijgevolg als NEUTRAAL mag aanzien worden.
Voor mijn part had je er gewoon "Centrum" bij kunnen zetten: maar dat was je bedoeling niet zeker hé Piano? Voor jou bestaan er maar twee kanten: rechts of links!
Ik beschouw mezelf ook als centrum. Geef toe circe, wat hebben wij nog met elkaar gemeen?
Oud 10 januari 2005, 14:10   #58
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Ik kan dit in het algemeen als een compliment beschouwen. Maar onder ons gezegd en gezwegen: inwendig sta ik constant op kooktemperatuur en af en toe ontsnapt er al eens wat stoom.

Laatst gewijzigd door thePiano : 10 januari 2005 om 14:11.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2005, 14:16   #59
jules
Staatssecretaris

jules's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de meesten hier zichzelf in het bruine hokje plaatsen. Ook griffin heeft in de topic De Purperen Muur voor de afschaffing van de negationismewet gestemd.
is het ooit al één halve seconde in je opgekomen dat voor het afschaffen van de negationismewet zijn niet automatisch betekent dat je negationisme goedkeurt ?
jules is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2005, 14:17   #60
ingenious

Standaard

Citaat:

Ps: er bestaat niet zoiets als een 'gematigde' of 'halve' VB'r.
kom piano, niet onnozel doen. je maakt van je medestanders je tegenstanders. denk je nu echt dat al wie voor het afschaffen van censuurwetten een antisemiet is? dat noemen ze paranoia hoor.

ps: klopt maar wat heeft dat met griffin of seba te maken?

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be