![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe ervaart U het moderatieteam op dit forum? Als.... | |||
ultrarechts |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
extreemrechts |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
rechts |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,79% |
centrumrechts |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,24% |
centrumlinks |
![]() ![]() ![]() |
9 | 31,03% |
links |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,79% |
extreemlinks |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
ultralinks |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,79% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dag Piano,
ik weiger te stemmen zolang er geen optie "neutraal" bijstaat als je dat er niet bij zet, zijn mensen wel geneigd om op centrum-links te klikken natuurlijk, of op ultralinks, gewoon om jou te plagen
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Dat is het enige verschil ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() En ik maar denken dat wij zo genoemd worden omdat jullie ons super vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is dat niet een 'gewone' forummer die een partijforum modereert? Dus we hebben moderators ==> subfora Supermoderators ==> ganse forum ForumGoden ==> controlefreaks ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Extreem-)linkse relschoppers die er tevergeefs toch blijven: Hamer & Sikkel, Che, trotzki. Allochtone relschoppers die er tevergeefs toch blijven: Hidayet, Koriander. Hun politieke positie doet er niet toe, én ik vind het bannen van relschoppers niet meer dan terecht, al zijn ze links of rechts. Een beschaafde discussie is énkel mogelijk in een gemoedelijke sfeer waarin iedereen iedereen respecteert. ThePiano valt in mijn ogen best mee. Hij weet enkel ons, leden van de orde der Scarabaediae (lees: mestkevers), het bloed van onder onze nagels te halen. Verder weet hij waar zijn grenzen te trekken. Hij plaagt hoogstens de moderatie met kleine argumentjes, maar zwijgt wanneer hij beseft dat een ban hem teistert. Tevens vind ik dat hij, wegens mijn geloof in vrije meningsuiting, zijn mening ook op de juiste manier uit, met scherpe methodes weliswaar, desondanks tóch geen forumvervuiling. Het punt is, dat deze persoon nooit in drukletters een scheldtirade zou beginnen en tevens ook goed beseft dat het verspreiding van persoonlijke gegevens op dit forum verboden is. Dus hij houdt zich ook aan de regels, zoals het hoort.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 10 januari 2005 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() Wat is eigenlijk het verschil tussen ultra en extreem.
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Ultra is bv Guderian, Fieseler, radicaal, betweter, Gorefest, Peace, NSJV Antwerpen, Camulus, cynicus enz... De grens is moeilijk te trekken want ze overlappen mekaar wel allemaal ooit al naar gelang het onderwerp. Kijk maar in deze topic Als er vandaag verkiezingen zouden zijn, wat zou u stemmen? wie er allemaal voor het Vlaams Belang stemde en in deze topic De Purperen Muur wie voor het afschaffen van de negationismewet heeft gestemd. Centrumrechts kan je bv aanhangers van CD&V kapittelen maar die zijn hier maar dunnetjes vertegenwoordigd.
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens Van Dale: [size=4]ka·pit·te·len[/size] (ov.ww.) 1 (iem.) streng berispen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
en piano... ik heb respect voor zijn strijd, maar hij steekt mensen veel te snel in hokjes, en vaak dan nog in een fout hokje (als je griffin al in een 'bruin' hokje steekt klopt er iets niet). jammer, want daar stoot hij veel gematigde mensen mee tegen de borst. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind de moderatie hier zeer goed en bijgevolg als NEUTRAAL mag aanzien worden. Voor mijn part had je er gewoon "Centrum" bij kunnen zetten: maar dat was je bedoeling niet zeker hé Piano? Voor jou bestaan er maar twee kanten: rechts of links!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als er nu één iemand op dit forum consequent genuanceerd blijft denken is het Seba wel. Die naam in je lijst zetten zegt vooral veel over JOU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Ps: er bestaat niet zoiets als een 'gematigde' of 'halve' VB'r. ![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 10 januari 2005 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |